הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רוני
החתונה של רוני
אביב 2024
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות לספקים המדהימים שלנו!!

** למרות שתכננתי להיות ממוקדת יצא לי פוסט ארוך כי אנחנו באמת באמת מעריכים את הספקים שלנו וחשוב לנו לפרגן להם

קצת רקע: אני במקור מהמרכז, בעלי מהגליל העליון, כיום מתגוררים בחיפה. (הנתונים האלו חשובים כדי להבין את הבחירות שלנו).
התחתנו ביום חמישי ה-4.4.24 (התאריך המקורי). הגיעו 263 אורחים.

שנינו אנשים שמאוד אוהבים לארח, ולשנינו היה ברור שבחתונה שלנו אנחנו שמים את האורחים במקום הראשון, שכל מה שמשפיע על החוויה שלהם יהיה ברמה גבוהה, כי הכי נהנה כשנראה שהם מבסוטים 
ובעקבות החלטה זו ההחלטות התקציביות , במה להשקיע יותר ופחות היו בהתאם.

מקום לאירוע
תל יצחק | Kitchen & Garden
+

תל יצחק קיטשן אנד גארדן- מקום מיוחד ממש, אווירה כפרית, אינטימית ומשפחתית. זה לא היה המקום הראשון שהיינו בו, אבל מהרגע שנכנסנו לשם, אפילו שהגענו בשעות הצהריים ביום שלא היה אירוע, הבנו ששם נתחתן. המיקום מעולה, אין צורך להיכנס לעיר (גם למגיעים מהצפון וגם למגיעים מהמרכז). האוכל מעולה, התפריט אלכוהול מצוין. ומה שבמיוחד מייחד אותו משאר האולמות הוא האופן שבו ההושבה מחולקת. קבלת הפנים והחופה היו באזור ה"גארדן", וההושבה עצמה הייתה מחולקת ל3 חלקים: בפנים מסביב לרחבה, באזור המקורה, ובחוץ. בזכות החלוקה המהממת הזו אורחים שלא מעוניינים לרקוד, יכולים להישאר לשבת ולדבר בניהם גם בזמן הריקודים. קיבלנו על האולם המון מחמאות, על האוכל, על השירות, הנראות שלו, ובמיוחד מחברים של ההורים מהעבודה על אזורי ההושבה. מי שעומדת להתחתן שם- ממליצה ממש לקחת את העמדת גלידה עם הקינוחים! לא הורגש שהגלידה היא פרווה וקיבלנו על זה ים מחמאות!!

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

גיא הוס המלך מאליטה!!! כחשבנו על די-ג'יי היה לנו חשוב ממש שיקרא את הרחבה. למשל שאם הוא רואה שיש מבוגרים אז שינגן שירים שגם הם מכירים. היה לנו חשוב שלא יגיע עם פלייליסט מוכן ויהיה גמיש לפי האנשים שיש ברחבה. עוד היה לנו חשוב ממש, שאנשים לא ירצו לרדת מהרחבה ברמה שיתבאסו שהלכו לשירותים כי יש עכשיו שיר מעולה. וכך היה!! הרחבה הייתה מלאה, קיבלנו עליו המוןןן מחמאות אחרי האירוע ולגמריי מגיע לו.
על גיא קיבלנו המלצה מתל יצחק ואחר כך עשיתי חיפוש כאן בקבוצה והבנו שמדובר בתותח עלל! הוא הדיג'י הראשון והיחיד שדיברנו איתו! הגענו לפגישה איתו במשרדים, הבנו שאנחנו באותו הראש והוא לגמריי עונה על הציפיות שלנו ובאותו היום כבר סגרנו איתו!

צילום ועריכת וידאו
לירן לוינוביץ
+

לירן לוינוביץ (צילם חתונות של זוגות בחתונמי). כפי שכתבתי בהמלצה על האיפור והשיער, עניין המצלמות לא בא לי בטבעיות וגם לא לבעלי. היה לנו חשוב שהצלמים שלנו, מעבר למקצועיות ולסגנון שאנחנו אוהבים, יהיו אנשים נעימים, מכילים, לא יביימו אותנו יותר מידיי ויתפסו אותנו כמה שיותר טבעיים. הגעתי ללירן דרך פוסט בפייסבוק, הבנתי כבר מהעבודות שלו וההתכתוביות שמדובר בצלם שאנחנו מחפשים. לירן הציע חבילת צילום של 2 צלמי סטילס, צלם וידאו, מגנטים, ו3 אלבומים. ואת כל זה לקחנו דרכו. את הצלם וידאו הייתי יכולה לבחור מתוך מאגר ששלח לי. אנחנו ממש שמחים על הבחירה בלירן, הוא באמת היה שיא המקצועי, הוא והצוות שלו היו כמו דנידין- "רואה ואינו נראה" ויש המון תמונות מהממות שנתפסו באופן טבעי שלנו ושל האורחים שלנו (גם ברחבה וזה ממש ממש קשה!). זה שהוא דאג לכל הצלמים הוריד מאיתנו את התקשורת וההתעסקות בספקים נוספים וזה נתן לנו שקט. הוא ניהל אותם גם ביום האירוע וכל התקשורת במה שקשור לצילום הייתה דרכו.

לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+

קיבלנו שם יחס מדהים, מכיל והכי מקצועי שיש. הבדים שלהם מעולים, הם שולחים לתופר שלהם לתיקונים והשירות מדהים. היינו כלכך מרוצים מהם שגם אבא שלי והאחים שלי הגיעו מהמרכז במיוחד כדי לקנות מהם חליפות לחתונה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

שחר הורביץ מבסט מן. מדובר במלך העולם, אין דברים כמוהו. שחר התחיל ללוות אותנו לקראת האירוע, עשינו פגישת היכרות ועברנו יחד על כל החוזים שלנו. מהפגישה עם שחר יצאתי עם משימות שאפילו לא חשבתי עליהן שהיו כלכך חשובות ומשמעותיות. ובעצם עד האירוע היינו בתקשורת יומיומית כדי לוודא שהכל מתבצע כמו שצריך. אני באמת לא יודעת מה היינו עושים בלי שחר, הוא דאג לדברים הכי גדולים והכי קטנים. אם זה שהכל יתקתק ויעמוד בלוז שקבענו (וזה אכן קרה!), עבר בין השולחנות לוודא שכל האורחים קיבלו את המנות שלהם ושהם מבסוטים ואם מדובר בדברים יותר קטנים כמו להיות בקשר עם הנהג של המונית חזור של סבתא שלי וחברות שלה, פתאום יוצא לרחבה ומחלק צ'יסרים, מגיע לכל השיכורים מידיי ונותן להם כוס מים. תקתק לנו את החדר חתן כלה בסוף וארז לנו הכל, הזמין לנו מונית למלון, ועוד ועוד ועוד!!! מנהלת האירוע והסגנית היו מהממות והאירוע תקתק והיה מהמם, ושחר באמת עבד איתן ודאג שכל מה שחשוב לנו גם אם זה לא תלוי באולם יקרה. אין לנו מילים להסביר כמה שאנחנו אוהבים אותו ומעריכים אותו על מה שהוא היה עבורנו בחתונה שלנו.

איפור
זיו אופק איפור שיער
+

זיו אופק המושלמת! מאפרת בסגנון טבעי, שגורמת לך להיות פשוט את אבל משודרגת! גילוי נאות, בבוקר ההתארגנות הייתי יחסית רגועה, קצת שוקיסטית אבל בטוב. ומהרגע שהגיעו הצלמים התחלתי להילחץ ובכל פעם שהמצלמות התקרבו אליי התחלתי לבכות (3 פעמים). הצלמים היו מהממים וארחיב עליהם בהמשך, לא נלחצתי כי הם עשו משהו לא בסדר.
מהרגע שזיו הגיעה בבוקר היא השרתה המון ביטחון וממש הרגשתי שהיא דואגת לי ודואגת שאני אהיה רגועה ובטוב. וכשהיא ראתה שאני ככה נלחצת מהצלמים היא דאגה להרחיק אותם בטוב, להרגיע אותי, היא ממש שלטה בסיטואציה והייתה איתי. אז מעבר למקצועיות המטורפת שלה, יש לה אישיות מדהימה, והיא עוטפת ומחבקת ואני באמת לא יודעת איך הייתי מעבירה את היום בלעדיה. זיו ליוותה אותי למשך כל היום עד ההחלפה ללוק השני (כולל). היא הגיעה לפניי לאולם וחיכתה לי עם כל הציוד כדי לעשות לי טאצ' אפ לפני הצילומי משפחות, הרגיעה אותי ופשוט הייתה שם בשבילי כל הזמן. במהלך הקבלת פנים כלכך הרגשתי לראות את האורחים וכמובן שגם שם בכיתי כמה פעמים. והיא פשוט הייתה שם בשבילי, יצאה מהחדר חתן כלה, ישבה בבר והייתה נגישה לנגב לי את הדמעות (שלא הורידו את האיפור בכלל!). כמובן טאצ' אפ לפני החופה והחלפת לוק ותסרוקת שאני הכי שמחה עליה בעולם! בקיצור, ממליצה על זיו גם בזכות המקצועיות שלה שגרמה לי להרגיש הכי אני והכי יפה בעולם וגם בזכות האישיות המדהימה שלה.

רב לחתונה

אוראל בן ארוש- גם עליו קיבלנו המלצה מתל יצחק ואחר כך עשיתי כאן חיפוש בקבוצה. אוראל ליווה אותנו מהרגע שסגרנו איתו בכל התהליך מול הרבנות, ביקש מאיתנו את הפרטים והמסמכים הנדרשים וניהל את העניין בעצמו. זה נתן לנו כלכך הרבה שקט ונחת. אוראל המליץ לי על מדריכת כלות שעושה הדרכה פרטנית וקצרה בזום (גיטי- מהממת!), הדריך אותנו לאורך כל הדרך ברמה של איך לשים את הטלית, והסביר מה כל שלב בחופה מסמל. וגולת הכותרת- החופה שהוא ערך! אווירה צעירה, קלילה, סחף את כל האורחים וכולם פשוט היו איתו ענו לו אמן בטירוף! גם עליו קיבלנו הרבה מחמאות על החופה המרגשת, האנרגטית והמיוחדת.

שמלות כלה

וק ראשון*- הלכתי למדוד שמלות ב3 מקומות שונים, עם טווחי מחירים שונים, מכל מיני סגנונות וברגע ששמתי את השמלה הזאת הבנתי שזאת האחת! הבנות בקלייר ממש יודעות את העבודה, מכירות את כל הדגמים שלהן, יודעות מה יחמיא ובעצם בחרתי שמלה והן תפרו לי אחת חדשה למידותיי. שמחה על הבחירה, לגמריי הרגשתי איתה נסיכה

שמלות כלה
נטלה שמלות כלה - Natella
+

לוק שני- את נטלה המממת מצאתי באינסטגרם אחרי שעברנו לחיפה, ושלחתי לה תמונה של אוברול שמצאתי מחיפוש בגוגל כשרשמתי "אובורול לכלה" שאפילו אין קישור לחנות שלו, וביקשתי ממנה לתפור לי אחד כזה מאפס, למידותיי ובאופן שהכי יחמיא לגוף שלי. נטלה המושלמת קיבלה על עצמה את המשימה, הגעתי אליה לסדרה של מדידות וכל פעם דייקנו יותר ויותר עד שיצאה התוצאה המושלמת!! הוא היה הכי נוח בעולם, החזיק הכל במקום, לא פחדתי שיראו לי כלום, או שיברח לי וכאלה. הוא פשוט מדהים ברמה שפיתחתי אליו רגשות. כשהגעתי אליה לסטודיו גם ראיתי הרבה שמלות כלה מהממות שהיא מעצבת אז ממליצה ממש.

מעצבי טבעות

נעלים לוק ראשון*- יושו- בגלל שראיתי שהן סוגרות את החנות אז לא ארחיב במילים אבל אגיד שזו היתה בחירה מושלמת, הנעליים היו נוחות ממש ואני לגמריי הולכת להשתמש בהן לעוד אירועים.

מעצבי טבעות

נעליים לוק שני*- מאסטרו- עושים שם נעליים בעיצוב אישי שמתאימות בדיוק לכף הרגל. אמא שלי ואני עשינו שם ואנחנו ממש ממש מרוצות.

*נעלים לחתן*- טימברלנד.

*קישוט חופה וזר כלה*- טמאשי (לבעלת העסק קוראים רותם). יש לה חנות פרחים והיא מוכרת בעיקר זרי פרחים. אבל גם עושה סידורי פרחים לשולחנות, קישוטי חופות, זרי כלה ועוד גם לחתונות והקונספט הוא שאוספים ממנה בבוקר החתונה. המחירים הוגנים והעבודה שלה מהממת! אח שלי אסף ממנה את הדברים בבוקר והסיע לאולם את הקישוט חופה שהגיע עם הוראות מסודרות של איך לתלות אותו ותל יצחק המהממים האלה הציעו לתלות לנו אותו במקום בני משפחה/ חברים (בתיאום מראש). בסוף למרות ההוראות המפורטות לא הצליחו לתלות כמו שתוכנן, שהכל יהיה למעלה אבל מצאו דרך יצירתית אחרת 

*פרחים לשולחנות*- משתלת אלפרדוס באלפי מנשה. מחירים מעולים, סחורה טובה. ממליצה ממש.

*עיצוב גרפי*- את ההזמנות, המסגרת למגנטים, התפריטים, ואת המדבקות לפרחים עיצבה סתו חברה שלי המוכשרת. היא עשתה את כולם באותו קו עיצובי כדי שתהיה שפה משותפת ואותו מיתוג.

*מאפרת למלוות*- בר פרנק- כמתנה ל5 מלוות שלי בחרתי להזמין להן מאפרת, רציתי שגם הן כזה יהיו בחוויה של נסיכה ליום אחד. הן לא מתאפרות ביומיום אז היה לי חשוב לחפש להן מאפרת בסגנון טבעי. שלחתי להן כמה אופציות שיבחרו אבל הן רצו שאני אבחר. ובחרתי בבר המהממת! היא באמת הייתה ממש קשובה להן, כל אחת בסגנון אחר, התאימה להן את האיפור המדוייק והן היו יפייפיות ומרוצות 

*כיבוד להתארגנות*- לה פסא'ז- עסק חדש של מילואימניקים שנפתח במלחמה. הם בית קפה- מעדניה מהרצליה והם עושים גם מגשי אירוח. האמת שהגעתי אליהם ממפורסמים באינסטגרם ובגלל זה חשבתי שזה יהיה סופר יקר. והמחירים ממש הוגנים, האוכל טעים ברמות, הם באמת מקסימים והיו זמינים לכל שאלה הכי קטנה. ממש ממש ממליצה! למזלי הזמנתי יותר מידיי ונשארו לי סלטים וקינוחים מעולים גם ליום אחרי החתונה 

*הסעות*- עשינו הסעות מהצפון ומהמרכז. מהמרכז הזמנו דרך העבודה של אבא שלי אז אין מה לפרט כאן. מהצפון מ*נתיבי אצבע הגליל* שעבדתי איתם המון בעבודה הקודמת שלי וסומכת עליהם בעיניים עצומות.

כמה טיפים:

דאגנו ממש שכל הדברים יהיו מוכנים מראש וזה נתן הרבה נחת. יום לפני החתונה לא התעסקנו יותר בכלום וקבענו לעצמנו ארוחת בוקר וספא, עשינו יום כיף בתל אביב. יכולנו להיות רגועים ולהתחיל להיכנס לאווירה ולהתרגשות.

לא חייבים לעשות מה שכולם עושים 1- אני לא רציתי לעשות ערב הפרשת חלה, לא התחשק לי לארגן עוד אירוע או להיות כלכך הרבה במרכז העניינים. אז לא עשיתי. למקווה הגיעו המלוות שלי ואמא שלי ואחרי זה הגענו לבית של ההורים שלי והזמנו אוכל טעים והעברנו את הערב ברגוע בהתרגשויות ובכיף.

לא חייבים לעשות מה שכולם עושים 2- בנוגע לחלוקים של ההתארגנות של הכלה והמלוות, לא כלכך עפתי על העניין וניסיתי להבין את הרעיון מאחורי זה חוץ מזה שזה יוצא יפה בתמונות ושכולן עושות את זה. אז פשוט שחררתי, לבשתי בגדים שאני מרגישה איתם בנוח. בהנחייה של המאפרת החולצה הייתה מכופתרת לבנה והבנות לבשו בגדים שנוחים להן ומתאים להן להצטלם איתם.

לא חייבים לעשות מה שכולם עושים 3- ראיתי בהרבה חתונות שהרבה אוהבים לשים תמונות שלהם בכניסה, או לעשות שלט כניסה על קאן ציור, או לעשות על עצמם חידונים וכל מיני עובדות. בעיניי זה מהמם!! אבל זה לא אנחנו. אז שחררתי, אמרתי לא בכוח, לא צריך לעשות משהו שאנחנו לא מגישים איתו בנוח והיה מהמם גם בלי זה. וקיבלנו המון פידבקים שפשוט ראו שזאת החתונה שלנו לפי הבחירות שלנו והאווירה שהייתה.

לא חייבים לעשות מה שכולם עושים 4- לצילומים לא רציתי שכל המלווים יגיעו. הרגיש לי לא בנוח להצלם ושכולם יסתכלו עליי. אז הם היו בהתארגנות, הלכו הביתה לנוח קצת והגיעו לקבלת פנים. באו איתנו אח שלי ואחת החברות שלי. ככה גם אנחנו הרגשנו בנוח בצילומים, הם נחו לקראת החתונה ולא הגיעו עייפים אחרי יום ארוך.

התארגנות בבית/ בבית של ההורים- מי שיכולה והבית מאפשר- ממליצה ממש! למרות שהייתה נסיעה של בערך 50 דקות אני שמחה מאוד על הבחירה. להיות במקום הנוח, שיודעים איפה כל דבר נמצא. שאת מוקפת באנשים שאת אוהבת, הכלב שלי היה ולשחק איתו מידיי פעם מאוד הרגיע אותי, החברות מכירות את הבית ואת המשפחה. יודעות ואיפה כל דבר נמצא ועוד.

לדאוג לאוכל לאחרי החתונה- בחתונה עצמה כמעט ולא אכלנו כי היינו כלכך בעניינים ובטירוף שלא עצרנו כמעט לאכול. ואז כשהגענו למלון ב3 בלילה נפל עלינו הרעב. אז ממליצה ממש למי שהולך לישון במלון לדאוג שיהיה לכם אוכל. אפילו לקחת בקופסאות מהאולם. (אנחנו לקחנו אבל ישר לבית של ההורים ולא חשבנו לקחת למלון).

איזה כיף לכל מי שהיום הזה לפניה, יש כלכך הרבה הכנות והחלטות לקבל ובאמת באמת שכל המאמצים האלה שווים כל רגע. זה היה הערב הכי מדהים בחיים שלנו ואנחנו כלכך שמחחים על כל הבחירות שלנו.

מוזמנות לפנות לשאלות והתייעצויות בפרטי 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
נטלה שמלות כלה - Natella+
נטלה שמלות כלה - Natella
53 ממליצים
שמלות כלה
אופנת סגל | Segal Fashion+
אופנת סגל | Segal Fashion
12 ממליצים
לחתן
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
63 ממליצים
Dj לחתונה
תל יצחק | Kitchen & Garden+
תל יצחק | Kitchen & Garden
192 ממליצים
מקום לאירוע
זיו אופק איפור שיער+
זיו אופק איפור שיער
38 ממליצים
איפור
לירן לוינוביץ+
לירן לוינוביץ
18 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
רב לחתונה
שמלות כלה
שמלות כלה
מעצבי טבעות
מעצבי טבעות