הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נופר ותום
החתונה של נופר ותום
אביב 2024
הפוסט של נופר, חברת הקבוצה הסודית:

ז יש לי התחייבות גדולה לבנות כאן

עזרתן לי מאוד במיוחד בפוסט האחרון שלי.. ריגשתן והכלתן והכי חשוב הבנתן אותי וחלקכן גם הזדהה איתי וזה עזר לי מאוד להבין מה חשוב ומה פחות ולעבור הלאה אז תודה יש כאן בנות מדהימות

נתחיל מקצת נתונים יבשים אני ותום בחרנו להתחתן בתאריך 2.4.24, יום שלישי. מבחינת מזג האוויר נפלנו על שבוע חמים ונעים 28 מעלות! התפילות שלי עזרו חח וקיבלנו קבלת פנים בחוץ בדיוק כמו שרציתי

הזמנו 340, התחייבנו ל- 250, אישרו 280, העלינו התחייבות ל- 256 והגיעו 264.

 

מקום לאירוע
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
+

בחרנו להתחתן באולם הראשון שראינו (ראינו סה״כ 2) האחוזה בבית חנן. איך שנכנסנו ידעתי שזה זה! המקום, האנשים, חופת הגפנים. יש קסם במקום הזה שאי אפשר להסביר ואז נאמר לי משהו נכון שכשנכסים לאחוזה נכנסים לבית (ליטרלי בית) ואז יוצאים לחצר וזה כל כך נכון! האחוזה היא באמת בית ומיד מרגישים בו בנוח.

הכל כבר נאמר על האחוזה והכל אגב נכון!!!! הם מדהימים, מהממים קשובים ומכילים! מנהל האירוע שלי היה יובל אייל שאין דברים כמוהו והוא עזר לי בהכל! לא הרגשתי צורך בלקיחת מנהל אירוע חיצוני כי הם פשוט יודעים את העבודה ולא דאגתי לכלום! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות אחרי האירוע במיוחד על האולם ועל האוכל!!!

Dj לחתונה
מור דהרי | Dj
+

הדבר השני שקיבלנו עליו אינסוף מחמאות היה הדי ג׳יי, מור דהרי!!! הוא היה הדי ג׳יי גם בחתונה של אחי שהתחתן שנה לפניי וישר ידעתי שאסגור אותו! אגב תאריך החתונה נקבע גם לפי מתי מור פנוי. בזמן סגירת החוזה באחוזה הרמתי למור טלפון וסגרנו

צילום סטילס
לוז | Luz
+

מאז ומתמיד ידעתי שאבחר בלוז. לא דיברתי עם אף ספק אחר וסגרתי איתם בשיחה הראשונה כבר בטלפון. המשפחה שלי עפו עליהם ועל התמונות כמובן. הם היו מקסימים לאורך כל היום, היו מקצועיים ורגועים. כבר ביום למחרת קיבלתי טעימה מהתמונות ואחרי חודש וקצת כבר קיבלתי את התמונות והסרטונים. תותחים כבר אמרנו????

אטרקציות
פולה | צילום פולארויד לאירועים
+

לא יכולה לראות מגנטים יותר! ושונאת מגנטים על המקרר או הדלת זה מביא לי סעיפים! אז בחרתי בהם היו מעולים, תמונות מלאות באופי! לא הרגשתי אותם בכלל בכל האירוע, קיבלנו קופסה מהממת בסוף האירוע עם מלא תמונות מושלמות

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

ניימס בדיזינגוף תל אביב

יש מבחר גדול של חליפות, מדדנו בחרנו ויצאנו הכל לקח בערך 30 דק ותום יצא עם חליפה שלמה כולל הכל. שירות פצצה וחליפות מדויקות.

איפור

אני אוהבת להתאפר אבל לא אוהבת איפור מוגזם. שיר מקסימה ומצחיקה! נפגשנו לפני ועשינו תיאום ציפיות. היא נתנה לי הרגשה ממש טובה ואיפרה אותי בדיוק כמו שרציתי. היא איפרה גם את אמא שלי ואמא שלי אהבה מאוד

עיצוב שיער

נסאל המושלם! היה המלאך השומר שלי באותו יום. באמת עם יד על הלב הוא כזה בן אדם טוב עם לב זהב! תמך בי נפשית ביום הזה והיה כל כך קשוב ומכיל. עשה לי ולאמא שלי שיער מושלם, לקחתי אותו גם לליווי וזה היה מזל כי נפל יום חם… לא רק שהוא סידר לי את השיער הוא גם עזר לי עם השמלה ופשוט היה הפיה הטובה שלי!!! הוא לא עזב אותי לשניה ואין אין מילים שיוכלו לתאר כמה אני מאושרת שלקחתי אותו!

שמלות כלה

בשמלה ידעתי מה אני בדיוק רוצה וגם ידעתי מה לא. אני מידה 40-42 והלכתי לסמארט ברייד אחרי המלצות כאן בקבוצה ולא מצאתי את עצמי שם בכלל. הוצעו לי כל השמלות שלא רציתי והרגשתי שזה בזבוז זמן. הם אחלה פשוט לא בשביל המידות שלי, ראיתי שם שמלות מהממות והלוואי ומשהו שהיה בטעם שלי היה גם עולה חח… הלכתי גם לסלוני כלות ביניהם דנה הראל וליהי הוד. אצל דנה קיבלה אותי יועצת מכירות שלה שהייתה מקסימה ונעימה ונתנה לי למדוד כל מה שביקשתי. השמלות לא היו במידות שלי והכל כמובן תפירה מאפס. למרות זאת, היא כן התעקשה שאמדוד וזה לא נסגר אבל כן הצלחתי לדמיין בראש איך זה יראה וזה היה מספיק טוב מבחינתי. על ליהי הוד ארחיב בפרטי למי שתרצה.

ואז חשבתי על זה שאהבתי שמלה אחת אצל דנה ושמלה אחת אצל ליהי, המחירים היו בשמיים, החלטתי ללכת לתופרת… אני לא אחפור איך הגעתי אליה וממי קיבלתי את הטלפון שלה.. היא תופרת מחולון והחוויה איתה לא הייתה מה שציפיתי. ארחיב בפרטי למי שתרצה.

עכשיו זאת המלצת זהב!!!! זהב!!!!!!!!!!! נטשה מסטודיו ורוניקה היא מלאך בדמות אדם ואם לתפור שמלה אז רק אצלה! אני בכיתי אצלה מהתרגשות בפגישה השלישית! היא עשתה אותי כל כך יפה היא קוסמת יש לה קסם בידיים והיא מבינה בדים, מבינה גזרה, מבינה מבנה גוף היא פשוט תותחית ומקסימה וזאת ההמלצה הכי טובה שלי! הרגשתי בידיים כל כך טובות וסמכתי עליה בעיניים עצומות! קניתי את השמלה והיא למכירה

שמלות כלה
אריאל טולדנו | Ariel Toledano
+

אז אריאלללללל!!!! אריאל ואחותו מקסימים ומדהימים! מדדתי 2 שמלות ובחרתי בשמלת נעמי המושלמת! הכל היה מדויק, בזמן, תמיד באווירה טובה ומקצועית! התפירה הבדים ברמה גבוהה והרגשתי שאריאל ונטשה הם בדיוק מה שהייתי צריכה ואני כל כך שמחה על הבחירות בהם.

רב לחתונה

עמיהוד כזה מקסים ורגיש. קיבלנו עליו הרבה מחמאות. עשה חופה מהירה ועניינית בדיוק כמו שרצינו. נתן לי להגיש טבעת ונכנסתי ללא כיסוי. ממליצה בחום!

את התיק כמובן פתחתי ברבנות חוף השרון והכל כולל הכל קורה דרך הוואטסאפ שלהם. לא הלכתי לרבנות פעם אחת. התהליך היה קצר ועבר חלק!

טבלתי במקווה נווה צדק ותוך 5 דק יצאתי… אז הלכנו לאכול ולהרים לחיים בבקאפיקו - היה בעיקר טעים

אטרקציות

שירה מקסימה והכל היה מהיר העוגה הייתה מושלמת ויצרה הרבה עניין כשהגיעה לרחבה.

אוכל להתאגנות הזמנתי ממקום מוכר שהומלץ כאן בקבוצה פעמים רבות אך לצערי לא אוכל להמליץ. למי שתרצה ארחיב בפרטי.

תכשיטים: בן וגיא תכשיטים בבורסה ברמת גן | נעליים: שוז | חליפת התארגנות: זארה הום | נעלי התארגנות: אמזון

לסיכום!

חפרתי את חיי אבל הייתי חייבת באמת בדיעבד היה לי אירוע מהמם אבל שמחה שהיה ונגמר חח זאת האמת קשה לי להיות מרכז העניינים וזאת לא קלישאה החתונה היא יום אחד, החיים שאחרי הם הרבה יותר חשובים אז תשימו הכל בפרופורציות! זאת מילת המפתח!

אוהבת אתכן באמת וכאן לכל שאלה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
צילום: לוז | Luz
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
האחוזה - בית חנן - גן ארועים+
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
1196 ממליצים
מקום לאירוע
לוז | Luz+
לוז | Luz
514 ממליצים
צילום סטילס
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
אריאל טולדנו | Ariel Toledano+
אריאל טולדנו | Ariel Toledano
74 ממליצים
שמלות כלה
פולה | צילום פולארויד לאירועים+
פולה | צילום פולארויד לאירועים
236 ממליצים
אטרקציות
מור דהרי | Dj+
מור דהרי | Dj
102 ממליצים
Dj לחתונה
sunrisa | לי לפיד+
sunrisa | לי לפיד
8 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
לחתן
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
שמלות כלה
רב לחתונה
אטרקציות