אל טל הגענו בהמלצת צלם הסטילס. הפגישה המקדימה היתה נעימה והתרשמנו לטובה מסגנון הצילום ועריכת הוידאו. גם ביום החתונה היה לנו נעים בחברתו. עם זאת, ההתנהלות שלו לאחר החתונה ועד לקבלת הסרט היתה מאוד לא נעימה. מס' ימים לאחר החתונה טל התקשר ואמר שהוא עבר על חומר הצילום מהחתונה שלנו והסתבר שהסאונד המשך מהמיקרופון בחופה לא הועבר ישירות למצלמה, מה שאומר שהסאונד שהוקלט היה באיכות ירודה יחסית ולא שומעים טוב את כל טקס החופה. טל הציע שנגיע אליו להקליט מחדש את הקטעים שבהם דיברנו, כלומר - שנעשה סוג של דיבוב לחופה, בשביל לשפר את האיכות עבור הקליפ. טל טען גם שהאולם עשה חיבור לא סטנדרטי של המיקרופון למיקסר ולכן זה קרה. בדיעבד, משיחה עם נציגי האולם ועם הדיג'יי הבנו שהוא התחבר למיקסר הלא נכון, ובנוסף לא בדק שהוא מקבל את כל הסאונד כראוי (לדבריו בשל חוסר זמן). כמובן שאנחנו לא צריכים לומר לכם איזה מפח נפש הרגשנו מכך שהרגע הכל כך חשוב בחתונה שלנו לא הוקלט כהלכה. לאחר שעיכלנו קצת את הדברים, חזרנו לטל, הבענו כעס על המקרה וניסינו לברר מה בדיוק קרה. מכאן טל שינה לחלוטין את התנהגותו. הוא הסיר מעצמו אחריות לתקלה וסירב לפצות אותנו כספית, ואמר שהוא עושה לנו טובה שהוא מסכים להקליט אותנו. בסופו של דבר, בלית ברירה, הגענו אל טל והקלטנו מחדש את הדברים שאמרנו אחד לשנייה בטקס החופה. טל חיבר אותם לוידאו המקורי לצורך הקליפ. התוצאה אמנם היתה טובה ברוב הקטעים (למעט קטע אחד שלא מסונכרן עם השפתיים) אך הידיעה שאיננו שומעים את המילים המקוריות שנאמרו בהתרגשות המעמד היתה לנו קשה. כשקיבלנו את הוידאו הערוך הבחנו במס' קטעים שחשבנו לתקן באופן מינורי. טל מיד אמר שהוא מוכן לעשות מספר תיקונים מצומצם בלבד ושעל כל דבר מעבר לכך נצטרך לשלם לפי שעה. שוב הרגשנו שההתנהלות הכללית מולו לא נעימה, שכן להבנתנו לא באנו בדרישות לעריכה מהותית. כשקיבלנו לבסוף את הסרט המתוקן, היתה חוסר התאמה בין הצבעים (פילטר) בחלק מהקטעים המקוריים והקטעים שהוא החליף. כמו כן נציין שחומר הוידאו שקיבלנו הוקלט ברזולוציה של 1080i, זו שיטת קידוד שאינה האיכותית ביותר. אנחנו לא יודעים איך צלמים אחרים עובדים אך היינו מצפים לאיכות מקסימלית. לסיכום - אנחנו לא ממליצים על טל. כשהגיע משבר קטן הוא שינה לחלוטין את יחסו וזה בעינינו עניין מהותי לא פחות מהכישרון.