הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דניאל
החתונה של דניאל
קיץ 2024
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות

התארסנו במאי 23 והייתה לנו שנה של הכנות לקראת החתונה ב-07.06.24 בוילה נונה, קיסריה.

חתונת שישי צהריים עם 180 אורחים.

מקום לאירוע
וילה נונה
+

חלמנו להתחתן בשישי בצהריים, בקיץ, בגן אירועים פתוח עם צמחייה ללא אולם סגור. לאט לאט הבנו שזה לא ממש אפשרי בגלל החום כאן והתחלנו לחפש מקום שיכול להתאים להגדרה הזו בצורה הטובה ביותר.

מהרגע הראשון שנכנסנו לוילה נונה ידענו שזה המקום, מקום שהוא התגשמות חלומותינו, אווירה רומנטית איטלקית.

כל פעם שהגענו לשם פשוט הרגשנו בבית, אלי, בר, רותם וכל הצוות נותנים אווירה משפחתית, נעימה וחמה. הם באו לקראתינו, היו קשובים וזמינים. הם ממש נתנו לנו את ההרגשה שהם רוצים בטובתינו ושאנחנו לא עוד זוג שמתחתן (שזה מה שהרגשנו במקומות אחרים). אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על המקום, על האווירה הקסומה שהייתה שם וכמובן על האוכל! המבחר, השפע, הבשר. פשוט מקום מוששששששלם!

מועד - שישי בצהריים

אווירה קלילה יותר, אנשים לא מגיעים עייפים אחרי יום עבודה, תמונות בתאורת יום. ממליצים ממש!
 

בר קוקטיילים - וילה נונה

כחלק מהאווירה של שישי בצהריים רצינו להוסיף בר קוקטיילים לקבלת פנים. לקחנו את הבר כתוספת דרך המקום. בחרנו יחד 3 סוגים של קוקטיילים ויצרנו להם תפריט מותאם. העמדה נראית מהממם עם כלים מיוחדים, עציצי תבלין ופירות שמשתמשים בהם לקוקטיילים עצמם. מצטלם טוב, טעים והאורחים עפו על זה!

הפקת אירועים
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות
+

אין לנו מילים לתאר כמה זמיר היה משמעותי בתהליך החתונה שלנו. אנחנו מאוד אוהבים דיוק וירידה לפרטים הקטנים של האירוע, קצת חששנו לקחת מפיק שלא יבין אותנו או שימשוך לכיוון אחר מאיתנו וגם היינו סקפטים עד כמה כבר מפיק יכול לסייע לנו להוזיל את עליות הספקים. כששוחחנו איתו הבאנו שיש לו ניסיון עצום בניהול חתונות ושאנחנו בידיים טובות. זמיר היה קשוב, סבלני ושותף לאורך כל הדרך. היה שם בשבילנו, דאג לכל פרט ופרט, סייע לנו עם הספקים והחוזים, וגרם לנו להרגיש רגועים ובטוחים. הוא היה זמין 24/7 (אבל באמת!) ותמיד עם חיוך וסבלנות.

ביום החתונה עצמו, זמיר היה מדהים ודאג שהכל יתקתק בצורה מושלמת, לא היינו צריכים לדאוג לשום דבר. ממליצים בחום על זמיר לכל מי שמחפש מפיק חתונות מקצועי, אכפתי ומסור!

Dj לחתונה
עומר אוסדון
+

את עומר הכרנו דרך אח שלי והיה לנו חיבור מיידי איתו. היינו בכמה פגישות עם די-ג'יים והרגיש לנו שכולם מנסים להרים לעצמם ולא להקשיב לרצונות שלנו.

כשהגענו לפגישה עם עומר הוא אירח אותנו כמו חברים טובים עם חיוך על הפנים, דיבר איתנו בגובה העיניים והיה קשוב וסבלני לרצונות שלנו. בחתונה עצמה עומר ידע לקרוא את הקהל, להרים את האווירה ולגרום לכל הגילאים שהיו לרקוד בלי הפסקה.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

המקום הראשון שבו חיפשנו חליפת פשתן וישר מצאנו. יש מבחר מהממם וקיבלנו שירות מעולה כולל תיקונים. המחיר לא זול אבל הבד איכותי ותומר הרגיש בה נוח וממש אהב.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
WiWi | אישורי הגעה
+

בדקתי עם כמה חברות שונות כדי להשוות מחירים ונוחות שימוש ואין ספק ש-WIWI לוקח. יש להם מערכת סופר נוחה לתפעול ובנייה של כל תזמוני ההודעות (כולל אפשרות של סימון בקשה לנסיעה בהסעה) ואפשר לראות בה את כל העדכונים על האישורים בלייב. היו זמינים והכל עבד כמו שצריך, אחוזי התגובה היו גבוהים מאוד מה שהקל עלינו סביב תהליך ההושבה. קיבלנו פידבקים מכמה חברים שזה האישור הגעה הנוח והמסודר ביותר שקיבלו.

רב לחתונה

הרב ערן גולדווסר

היה לנו חשוב שהחופה תהיה קלילה, נעימה, מרגשת ומכבדת. החיבור לרב היה חשוב לנו ולכן זה אחד הספקים שהיה לנו הכי מורכב למצוא.. דיברנו עם הרבה רבנים והלכנו לראות הרבה חופות ולא ממש התחברנו לסגנון הציני וה"וואנה בי" מצחיק של רובם. לבסוף קיבלנו המלצה מחברים והלכנו לראות חופה של הרב ערן גולדווסר. ישבנו לדבר איתו אחר החופה והוא היה ממש נחמד, נעים ופתוח. לקראת החתונה עשינו איתו שיחה בזום וסיפרנו כל מיני דברים אישיים עלינו בשביל שיוכל לשלב בחופה. הרגיש שהוא התעניין בנו באמת ולא רק כי הוא היה צריך ובכללי גרם לנו הרגיש בנוח לפנות אליו בכל שאלה שהייתה לנו. גם סביב טקס החופה הוא היה מאוד גמיש, נתן לי לדבר, לתת טבעת וגם להיות ללא כיסוי כתפיים.

איפור

לחנית הגעתי דרך המלצה כאן בקבוצה. מהשיחה הראשונה הרגשתי כמה הוויב שלה נעים. בתור אחת שבחיים לא מתאפרת היה לי חשוב שהאיפור יהיה עדין וטבעי, כזה שלא אבהל שאסתכל במראה. היא הגיעה על הבוקר עם אנרגיות טובות וחיוך, הייתה נעימה ומקצועית. בגלל שהיה מזג אוויר חם ביום החתונה החלטתי לקחת את חנית גם לליווי לאורך האירוע וזו הייתה ההחלטה הכי חכמה שעשיתי. המחירים שלה היו ממש הוגנים, היא הייתה קשובה ונעימה ודאגה לי ממש כמו מלווה.

אטרקציות

השם שלהם הולך לפניהם ובצדק! הסגירה מולם הייתה קלה, הם היו מקצועיים ונחמדים, תפסו רגעים מדוייקים וכמובן האיכות הגבוהה של המגנטים עצמם.

רצינו משהו מיוחד יותר ובסטייל אז סגרנו איתם על תמונה עם נייר קראפט ופפיון לקבלת פנים ומגנטים רגילים לחלק של הריקודים. בסוף החתונה קיבלנו ארגז מפוצץ בכל המגנטים, הגדלה של חלקם ו2 בלוקים.

הצלם שהיה איתנו פשוט היה כמו עוד צלם סטילס וכבר יומיים אחרי החתונה קיבלנו את הלינק עם כל התמונות שהיו גם באיכות ממש גבוהה.

חלות - נפלאות הקמח

בגלל שהחתונה הייתה בשישי רצינו לתת לאורחים מתנה סמלית לקראת שבת, חלות. עשיתי סקר שוק דיי גדול מבחינת מחירים, סוג החלה, אריזה וכו' ובסוף מצאנו את נפלאות הקמח במודיעין.

בחרתי עיצוב אריזה ושלחתי להם מדבקה מעוצבת להדביק מעל. הם היו שירותיים ונעימים, החלות היו ממש טעימות וארוזות יפה.

תוספת אלכוהול - בנא משקאות

חבילת האלכוהול שמקבלים בוילה נונה הייתה אחלה אבל רצינו להוסיף עוד כמה סוגי אלכוהול נוספים.

עשינו בדיקה בכמה מקומות ובסוף מצאנו שהכי משתלם לקנות בבנא משקאות. הם היו ממש נחמדים, שירותיים והכי חשוב, אפשר להחזיר את כל הבקבוקים שלא נפתחו ולקבל עליהם כסף בחזרה.

מיתוג ועיצוב גרפי - אני

אני אוהבת עיצוב והתייחסות לכל הפרטים הקטנים, רציתי שהטאצ' שלי יורגש בחתונה אז היה לי ברור שאעצב בעצמי.

נהנתי ממש מהתהליך, עיצבתי הזמנות, שלט כניסה, תפריטים, תפריט לבר קוקטיילים, מדבקה לחלות ומספרי שולחן. בשילוב עם הצבעוניות של הפרחים שקבענו החלטתי על שפה עיצובית וצבעוניות שתחמיא למקום.

• ארטיקים

חיפשנו דרכים נוספות להקל על החום ולהכניס אווירת צהריים כיפית אז הזמנו מ-פריZ ארטיקים מיני לחלוקה ברחבה.

• אליאקספרס

הזמנו מניפות, צהלולים לחופה, מעטפות שקופות, חותמת ופתיתי שעווה להזמנה, הינומה, מקלות עץ עם אותיות לקוקטיילים ודפים למצלמת פולורואיד.

• דרום תא

קנינו אטמי אוזניים, ממתקי גומי, משקפי שמש ושרשראות הוואי.

כמה תובנות והמלצות מהלב

• בתחילת הדרך תשבו ותחליטו על תקציב כללי לחתונה, תחליטו איזה ספקים חשובים לכם יותר ואתם מוכנים להשקיע בהם יותר, באיזה קצת פחות ועל מה אפשר לוותר.

• לא כל הספקים עם השמות הגדולים והמוכרים הם בהכרח הכי טובים ושירותיים.

• התקופה של ההכנות מרגשת ומשמחת אך עם זאת יכולה לגרור גם הרבה רגעים של מתח ולחץ. תנסו לקחת את הכל בפרופורציה, לשמור על תקשורת ופתיחות, להיות אחד לצד השני ולחשוב על החיים המשותפים יחד.

•החתונה היא חוויה מטורפת והיום עובר במהירות שיא, תנסו לשחרר, להנות כמה שאפשר ולא לתת לבלת"מים והפתעות שצצות להשפיע עליכם יותר מדי.

• כל דקה חשובה בחתונה של שישי בצהריים, במיוחד כשאת מתולתלת וצריכה לקום בשלוש בבוקר להתארגן

• תסתובבו בקבלת פנים, חבל לבזבז את הזמן ולשבת בחדר, זו הזדמנות לראות הרבה אורחים שכנראה לא תראו וזה מוריד את סף הלחץ.

• ממליצים על חתונה דרך צוהר, התהליך מונגש, הרגשה שיוויוניות, מכילה ונעימה.

• תקריאו ברכות בחופה - זה הפך את החופה למרגשת, קסומה וממש שלנו. אנשים לא הפסיקו להגיד לנו כמה הם הרגישו חיבור והיה מיוחד.

• היה לנו חשוב להביא את עצמינו ליידי ביטוי בחתונה עצמה, שהאורחים ירגישו שחשבנו עליהם גם בדברים הכי קטנים, שכל החוויה מהכניסה למקום ועד היציאה תהיה עטופה באווירה טובה ומדויקת.

• ערכת התרעננות - יש כאלה שלא שמו לב בכלל ויש כאלה שאמרו לי שזה הציל אותם, אני בעד לחשוב על האורח ועל כל הדברים שיכולים לשפר את החוויה.

• המלצה חמה! לקבוע חופשה קצרה מיד אחרי החתונה. יש ירידת מתח מטורפת וכמה ימים של חופש לעכל ולנוח עשו לנו הכי טוב שיש.

שיהיה מזל טוב!

תרגישו בנוח, זמינה לכל שאלה.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות+
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות
8 ממליצים
הפקת אירועים
עומר אוסדון+
עומר אוסדון
80 ממליצים
Dj לחתונה
WiWi  | אישורי הגעה+
WiWi | אישורי הגעה
0 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
וילה נונה+
וילה נונה
255 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הפקת אירועים
Dj לחתונה
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רב לחתונה
איפור
אטרקציות