הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור
החתונה של ליאור
אביב 2024
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

לא נוהגת לפרסם פוסטים יותר מידי אבל מרגישה שחייבת לפרגן לכל הספקים המדהימים שהיו איתנו ביום הזה, ממליצה לא להתעצל ולחקור לעומק על כל ספק כי זה בהחלט משתלם ביום עצמו שאפשר לשחרר ופשוט לסמוך על כל אחד שיעשה את העבודה שלו.

אז ניסיתי לעשות את זה כמה שיותר תמציתי ומוזמנות לשלוח שאלות בכיף כל הספקים שפירטתי הם ההמלצה הכי חמה שלי ומי שלא כתוב כאן לא נכלל בקטגוריה

אמלק -

אולם - בית מלצ׳ט

איפור - רעות קליין

שיער - כרמל יהלום

סטילס - עידן מרציאנו

וידיאו - סרגיי שניידר

די ג׳יי - מור דהרי

רב - גבי דגן

שמלה - אייזן שטיין

שמלה שניה - ליהי הוד (יד שניה)

צלם מגנטים - Lets Dance

טבעות - D’or Jewelry

אישורי הגעה ומתנות באשראי - RSVP

מקום לאירוע
בית מלצ'ט
+

אז התחתנו ב17/4/24 בבית מלצ׳ט בתל מונד

אין המלצה חמה יותר על המקום. מהרגע הראשון שהיינו שם התחושה הייתה הכי לטובת הזוג, לא הרגשנו תחושה של מסחרה כמו שאפשר להרגיש בהרבה מקומות בתעשייה הזאת.

ההתנהלות מולם הייתה מדהימה, החתונה הייתה בשבוע של מתקפת הכתב״מים מאיראן ואומנם עכשיו אף אחד לא זוכר את זה אבל אנחנו דאגנו שיבואו פחות אנשים בגלל זה והם הסכימו להוריד את ההתחייבות בהתראה קצרה, ומאוד הערכנו את זה (למרות שבדיעבד לא היה צורך בכל מקרה).

המקום פשוט יפיפיה - הדרישות שלי למקום של החתונה היה מקום בטבע אמיתי, כזה שהאורחים לא מגיעים וחונים באיזור תעשייה ואז נכנסים למקום יפה, אלא באמת מקום באמצע טבע וככה זה בדיוק בבית מלצ׳ט. כמות המחמאות שקיבלנו על האוכל, גם מהאורחים הכי פדנטיים ומביני עניין שלנו, הייתה משוגעת. הקבלת פנים והעיקריות היו פשוט וואו. הם לא חוסכים בעלויות ומביאים את חומרי הגלם הכי טובים שיש וזה מורגש. בנוסף למי שיש קהל של טבעונים/צמחונים כמות האופציות היא משוגעת ואם תבקשו לרוב המנות יש אפשרות לתחליף טבעוני (כמו רידיפיין בנוסף לבשר בעמדה של הבאן לדוג׳).

באמת אין לי מילה רעה להגיד, כל מה שרצינו התבצע ואני ממליצה מכל הלב.

עוד נקודה - למי שלא צריכה עזרה עם סגירת ספקים, לדעתי אין מה לסגור מנהלת אירוע חיצונית. אני סגרתי וזה היה פשוט מיותר

*אלכוהול - עמדת קוקטיילים והרחבה מהבסיס שכלול דרך קוקטייל קאר שעובדים עם מלצ׳ט. היה וואו!

*עיצוב עם טליה המעצבת של המקום, השוואתי מחירים מול המון מעצבות אחרות והיא נתנה לי את ההצעה הכי טובה, ורק מבט אחד באינסטגרם שלה הספיק כדי להבין שהעין שלה מושלמת. להגיע ולראות את הפרחים בדיוק כמו שדמיינתי היה הכי כיף בעולם. וגם הזר כלה שלי היה מעשה ידיה

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

וואו! מה עוד אפשר להגיד שכבר לא דובר פה. נפגשנו (בזום) עם עוד שלושה צלמים חוץ מעידן, וברגע שעלינו לשיחה מול עידן ישר ידענו שזה מי שאנחנו רוצים איתנו כל היום. האנרגיות והאווירה הטובה היו מורגשים מאוד. ברגע שהוא נכנס להתארגנות הרגשתי שהחבר הכי טוב שלי נכנס, הוא דייקן ופרפקציוניסט ובאמת הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליו שיוציא לי את התמונות הכי יפות שיש. שנינו בדר״כ לא מרגישים בנוח במיוחד מול המצלמה והיה לנו הכי כיף בעולם להצטלם איתו.

הוא תפס רגעים כל כך יפים בחתונה, והתמונות יצאו מושלמות באמת.

אם אתן סוגרות איתו, בלב שלם יכולה להגיד שאפשר פשוט לשחרר ולא לדאוג משום דבר שקשור לתמונות, פשוט כי מורגש שהוא דואג לכם כאילו זה האירוע של אחותו. הכי ממליצה בעולם.

Dj לחתונה
מור דהרי | Dj
+

גם פה הלכנו על דעת הרוב פה בקבוצה שלגמרי הוכיחה את עצמה. בנושא הדי ג׳יי הכי הסתבכנו, נפגשנו עם עוד 4 חוץ ממנו ותחסכו מעצמכן את הקושי הזה, ותעשו סינון מקדים מספיק טוב כדי להפגש עם גג 2. כמובן שמכולם הכי התחברנו למור, ובאמת היה מטורף, הוא משקיע את הנשמה בכל זוג והיה הכי כיף בעולם! ממליצה בחום

שמלות כלה
Eisen Stein | אייזן שטיין
+

*שמלה ראשונה
וואו. השמלה מדברת בעד עצמה. ידעתי בדיוק איזה סגנון אני רוצה, הם היו המקום הראשון שהייתי בו והשמלה הייתה הראשונה שמדדתי. הדיוק בפרטים הוא ברמה הכי גבוהה שיש ולא הייתה התפשרות על אף פרט, והתוצאה הייתה התגשמות החלומות. חוץ מזה שהצוות שם פשוט מהמם, החוויה הייתה ממש טובה וזה חשוב לא פחות מהתוצאה.

שמלות כלה

*שמלה שניה - יד שניה

אחת השמלות היפות שיש מבד משי. קניתי מבחורה בקבוצה, למכירה למי שמעוניינת!

ניסיתי להוסיף את התמונות הכי נורמליות שהיו לי בסוף.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

מומלץ ממש!

איפור

וואו. רעות היא הראשונה שסגרתי מכל הספקים, והיא הבחירה הכי טובה שיכלתי לבקש לאיפור. הכי מומלצת בעולם למי שמחפשת להראות עצמה בחתונה עם איפור עדין שעדיין נראה כלתי וזוהר.

סגרתי איתה מעל שנה לפני החתונה ולא הפסקתי לשגע אותה עם מלא שאלות על ספקים והיא פשוט עזרה לי בכל כך הרבה דברים שלא קשורים לאיפור. עוד בונוס שהיא עושה איפור נסיון, זה ממש נחמד להגיע קצת לפני החתונה ולהכיר, ולהתרגש מלראות איך האיפור יהיה. וכמובן שהאיפור היה מושלם בנסיון אבל לא השתווה בכלל ליום עצמו שפשוט היה וואו אחד גדול! היא איפרה גם את אמא שלי שקשה מאודדד לרצות והיא בפעם הראשונה בחייה אהבה איפור שעשו לה. האיפור לא זז לשתינו כל האירוע. ממליצה בחום.

איפור

*שיער
מתולתלות ההמלצה הזאת בשבילכן - תסגרו את כרמל בלי לחשוב פעמיים. בתור אחת שכל מגע בשיער מנפח אותו וגורם לו להשתגע זה שהשיער לא זז לי כולל עד סוף הריקודים היה מטורף מבחינתי. היא עשתה לי בדיוק את הויז׳ן של השיער שרציתי ובאמת שהתרגשתי ברמות שהתוצאה הסופית יצאה כל כך יפה. גם כרמל עשתה שיער לאמא שלי ויצא פשוט מושלם

צילום ועריכת וידאו

עוד המלצת זהב! סגרנו איתו חבילה די רגילה של היילייטס וסרט ארוך יותר של כל החתונה של שעה וחצי. הסרטונים הגיעו יחסית מהר, והוא ממש הצליח להעביר את התחושות שלנו ביום הזה והיה כל כך כיף לראות ולהזכר בהכל. לי היה חשוב שיאפשר להכניס אודיו מהחופה בסרטון היילייטס והוא כמובן עשה את זה ויצא מהמם. בהתחשב בזה שכנראה את הסרט הארוך נראה אולי פעם בעשור ואת ההיילייטס הרבה יותר זה ממש כיף שאפשר להכניס אודיו מהיום עצמו ולא רק שיר ברקע

רב לחתונה

רב רפורמי - גבי דגן*

ואו. באמת ואו! אחרי כל המחמאות על המקום, הדבר הבא שהחמיאו לנו בלי סוף עליו זה גבי האיש והאגדה. למי שלא רוצה רב שיספר בדיחות שוביניסטיות ולעוסות בחופה שלה כמוני, פשוט תסגרו עם גבי. אין מילים לתאר את הטקס היפה שהוא הכין. זה היה בדיוק מה שרצינו - טקס יהודי, אבל שיוויוני לגמרי. רוב האורחים בכלל לא ידעו שזה טקס רפורמי (אז למתלבטים בגלל סבתות קשוחות זה לגמרי עובר מתחת לרדאר) ובכל זאת כל כך שונה בניואנסים שהיו לנו חשובים.

אז למי שמחפשת משהו אחר מהרבנות - באמת אין פה התלבטות.

אטרקציות

*צלם מגנטים
סגרתי איתו בלי להתעמק יותר מידי, הדרישה היחידה שלי הייתה מחיר נורמלי ותמונות שיעברו עיבוד ועריכה מהירה לפני ההדפסה. וכמה שהופתעתי ביום של האירוע!!! הוא צילם מעל 800 תמונות, והיה ממש כמו צלם סטילס נוסף. והאיכות של המגנטים מטורפת. רמת המענה שלו באינסטגרם לא משהו אז לא לרדת ממנו ולהתייאש בגלל זה אני ממליצה ממש!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

פלטפורמה קלילה, אישורים בוואטסאפ, והעמלה במתנות באשראי נמוכה יותר מהמתחרים. ממש מרוצה בסה״כ! מי שסוגרת אישורים בוואטסאפ באופן כללי לשים לב שיש אורחים שלא מקבלים את ההודעות בגלל הגדרות של החשבון שלהם וכו, ממליצה להוציא אחרי הסבב הראשון דרך השירות לקוחות רשימה של האורחים האלו כדי לדעת להתייחס לזה. חוץ מזה הכל היה חלק לגמרי.

*טבעות - D’or Jewelry*

לגבי הטבעות היה לי חשוב לא לקנות ממקום ענק, המחירים די זהים בכל מקום ורוב הטבעות נראות די אותו דבר, אז העדפתי לפרגן לעסק קטן מאשר להוסיף כסף למכונה שמשומנת גם ככה. ואיך אני שמחה שהגעתי לדור! מדובר בבחורה פשוט מקסימה שבעלה במילואים מתחילת המלחמה, היא עשתה לי טבעת ממש מיוחדת שתאמה לרעיון שלי שלא הצלחתי למצוא באף מקום. הלוואי שתסגרו דרכה

האינסטגרם שלה - https://www.instagram.com/dor_jewlery?igsh=MXdlNWlwNjhnMnlycw==

עוד ספקים -

נעלי כלה - ריפבליק, הכי זול הכי קל. יש להם סניף גדול בקניון איילון

חליפת חתן - Names בדיזנגוף. מומלץ ממש

הדפסת הזמנות - דפוס דנה בדיזנגוף. איזה חמוד הוא!! אני ממליצה ממש למי שמהאיזור

טיפים נוספים -

1. אל תוותרו על הטאצ׳ האישי שלכן באירוע הפרטים הקטנים זה מה שעושה את האירוע אישי שלכם. שימו תמונות שלכם בכניסה (ד״א המעמד למכירה) וכל מה שעולה לראש. זה אמנם התעסקות אבל הכי כיף שיש והלוואי שהיה לי יותר זמן לעשות עוד!

2. לסטודנטיות מבנינו שמתחתנות באמצע שנת לימודים כמוני, לעשות דברים מראש זה שם המשחק. סלסלאות התרעננות לשירותים ששכבו מוכנות אצלי בבית חודש לפני ועוד ועוד. דברים שחיכיתי איתם לדקה ה90 עשו לי סיוטים בלילה. פשוט לעשות הכל כמה שיותר מראש בין אם זה אוכל להתארגנות, דברים שאתן רוצות לקנות לצילומי אווירה, פיתוח תמונות ועוד ועוד. אין מה לחכות עם זה.

אז זהו תהנו הכי הרבה בעולם כי זה נגמר כל כך מהר! ותרגישו חופשי לפנות בפרטי

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
Eisen Stein | אייזן שטיין+
Eisen Stein | אייזן שטיין
183 ממליצים
שמלות כלה
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
374 ממליצים
צילום סטילס
מור דהרי | Dj+
מור דהרי | Dj
102 ממליצים
Dj לחתונה
בית מלצ'ט+
בית מלצ'ט
63 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
שמלות כלה
שמלות כלה
לחתן
איפור
איפור
צילום ועריכת וידאו
רב לחתונה
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה