הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ברק
החתונה של ברק
אביב 2024
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות♡

טוב אז אחרי שמונה חודשים של לחץ בלתי פוסק האם תיהיה חתונה או לא? הגיע גם הרגע שלי לכתוב פוסט המלצות לקבוצה שעזרה לי המון.

אז לפני הכל גילוי נאות אני ברק כהן ואני צלם חתונות ככה שאני מכיר מקרוב את הספקים מאירועים שאני מצלם וכולם נבחרו בפינצטה אחרי המון אירועים שיצא לי לראות אותם בפעולה ככה שזה המלצות מכל הלב ומנסיון רב.

תאריך החתונה: 15.5.24 הזמנו 230 אנשים והגיעו 200 בדיוק.

מקום לאירוע
Ray TLV | ריי תל אביב
+

הבחירה הכי טובה שלנו מהרגע שנכנסנו למקום ועד שיצאנו לאחר החתונה נתנו לנו יחס טוב, האורחים לא הפסיקו לדבר על האוכל, השירות והניקיון של המקום. הצוות כולו דאג להגשים לנו את כול החלומות. אסתי היא במילה אחת וואו!! קשובה, אכפתית חברית ודואגת לכול דבר ודבר.

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

עדידור- הרים לנו את הרחבה בטירוף! ידע להתאים לנו בדיוק את המוזיקה. בפגישת ייעוץ איתו טרם החתונה אמר לנו שהוא לא בא לחנך קהל וזה היה בדיוק ככה. כול השירים היו מדוייקים כמובן שהשם שלו הולך לפניו ולא סתם. הוא פשוט אמן בפעולה.

אטרקציות
פולה | צילום פולארויד לאירועים
+

נוי מושלמת!! עזרה לי במתנות למסיבת רווקות שלנו במדריד

חברות שלי עפו על זה- זה היה שונה, מקורי ורלוונטי עבורי כצלם.

ביום החתונה השכרתי מהם מצלמת פאולריד ועשינו מלא תמונות שתלינו בקבלת פנים. האורחים צילמו את זה ולדעתי זה היה מהממם ואוסיף המון.

צילום סטילס

בתור צלם שמתחתן כמובן שעניין הצילום היה מאוד חשוב בעייני ואין אחד שיכל היה לעשות זאת אחרת מלבד ווילו. הוא אדם וחבר יקר. קשוב, אכפתי, סבלני ובעל מידות טובות. יש בו מן קסם ואווירה רגועה שהוא משרה במהלך היום. מה שאהבתי שיום אחרי החתונה הוא כבר שלח לנו טיזר וזה היה פשוט מדוייק. המשפחות עפו עליו!

צילום ועריכת וידאו

לכול הזוגות שלי אני ממליץ על ניקו וכמובן שגם סגרתי אותו בעצמי, מעבר לסיפור חייו הנוגע הוא אדם מהממם! במהלך היום בשקט ובריכוז גבוהה מצלם פריימים שאני לא מצליח להבין איך רק הוא חושב עליהם. יום אחרי החתונה חיכו לנו רילסים מטורפים שהוא עורך בזמן החתונה. אין אין מילים! פשוט בנאדם מושלם.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

שירות ויחס vip את אופיר הכרתי כשבועיים לפני החתונה ולמזלי היה פנוי פגשתי אותו בחתונה שאני הייתה בה כספק והוא דואג לא רק לזוג אלא ממש לכולם כולל כולם- המשפחות, האורחים והספקים שלכם בחתונה.
זה שבה את ליבי בתור אחד שיותר חשוב לו האנשים באירוע והרגשה הטובה שתינתן להם הוא עשה זאת בצורה יוצאת דופן עם הגדלת ראש ושימת לב לפרטים הקטנים.

לחתן
DARE | בגדי חתן
+

הכי סטייל שיש! חנות שיקית גדולה, מסודרת, מרווחת

במחירים באמת ביחס לשוק. אם באלכן שגם החתן ירגיש טוב

ותיהיה לו חוויה אורית מדר היא הכתובת.

*איפור- רונית its_r_makeup

רונית בנאדם פשוט מלאך! היא בעלת ותק רב בתחום האיפור, מקצועית ועושה גם המון הפקות. לא ״כ מכירים אותה אבל הבחירה בה הייתה לי וודאית היא מוכשרת ברמות, הקשיבה לנו וידע לעשות זאת בצורה מדוייקת. https://www.instagram.com/its_r_makeup/

 

סקסופון: Sunsax

שמש בחור מדליק, מלא באנרגיה ואהבה שמפזר לאורך כול הערב לקהל.

הוסיף צבע והמון אור לרחבה! אם בסקסופון עסקינן- שמש דפנטלי הכתובת.

עוגה- מור שקורי

אני כ״כ שמח על בחירת העוגה, חיפשתי מישהי פרטית שלא תתייחס לעובדה שאני מתחתן בריי ותתן לי מחיר מופקע. מור מוכשרת ונתנה לנו מחיר כולל משלוח הגיוני לגמרי. המשלוח הגיע בזמן והעוגה הייתה בדיוק כמו ששלחתי לה כהשראה. https://www.instagram.com/mor_shkuri_terno/

לגביי המגדל שמפניה- הרכבתי את הסט בעצמי אל תפחדו להעז ולעשות דברים בעצמכן, אני לא לקחתי עיצוב והיו דברים שהכנתי פשוט לבד שהוסיפו אחר כך לתמונות.

אוהבים המון- בהצלחה לכולן

תהנו מהיום שלכן זה הכי חשוב!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מלון נורדוי+
מלון נורדוי
20 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
Ray TLV | ריי תל אביב+
Ray TLV | ריי תל אביב
214 ממליצים
מקום לאירוע
פולה | צילום פולארויד לאירועים+
פולה | צילום פולארויד לאירועים
237 ממליצים
אטרקציות
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
481 ממליצים
Dj לחתונה
DARE | בגדי חתן+
DARE | בגדי חתן
5 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
אטרקציות
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לחתן