הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שרי ורן
החתונה של שרי ורן
אביב 2024
הפוסט של שרי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט סיכום חתונה

בקצרה- התחתנו ב-27.3.24 ביום רביעי בצל החורש, אחרי שדחינו את החתונה מה-1.11.23 בעקבות המלחמה. התארסנו בסוף ספטמבר 2022, והתחלנו לתכנן את החתונה עם המפיק התותח שלנו באזור אוקטובר-נובמבר 2022 במטרה לקבוע את האירוע לשנה קדימה. בעקבות המלחמה נאלצנו לדחות את החתונה, כך שיצא מצב שבאמת היינו מאורסים נצח. אני חייבת להגיד שגם לפני הדחייה, וגם אחריה- כל ספק נבחר בפינצטה ונהנינו לעבוד עם כל אחת ואחד מהם. קיבלנו ים של מחמאות על האירוע מכל הבחינות, ומכאן אני אפרט על הספקים-

מקום לאירוע
צל החורש
+

היינו בשלושה גני אירועים, והשלישי והאחרון היה צל החורש. מהרגע שנכנסנו לראות את המקום פשוט התאהבנו. ברגע שיצאנו משם ועוד לפני שדיברנו בכלל בינינו, הבנו שזה זה וכאן אנחנו רוצים להתחתן. חיפשנו מקום בווייב מאוד כפרי, ווייב של יער פייתי, וצל החורש זה בדיוק המקום. המקום מושלם, יפה ברמות, מנוהל על ידי אנשים נעימים שבאו לקראתנו בכל דבר אפשרי. חייבת לציין שבעקבות המלחמה והדחייה, זמן קצר לפני החתונה הבנו שאנחנו נאלץ להוריד את כמות המוזמנים שלה התחייבנו כי הייתה כמות גדולה מאוד של אורחים מחו״ל שלא יכלו/חששו להגיע לישראל בעקבות המלחמה (אורחים שמלכתחילה היו בסטטוס ״מגיעים בוודאות״ כי לקחו כרטיסי טיסה וכו, אז הסתמכנו על המקום). בצל החורש לגמרי הבינו את הסיטואציה ובאו לקראתנו. גם לפני כן, אחרי שהתחילה המלחמה כשהגענו להבנה שאנחנו צריכים לדחות את החתונה, צל החורש פנו אלינו באמצעות המפיק שלנו עדן, שעליו אפרט בהמשך, והציעו לנו בעצמם שנדחה את האירוע בעקבות המצב, למרות שממש לא היו חייבים מבחינת הנחיות של פיקוד העורף בהתאם לאזור בו צל החורש נמצא. אחרי שבחרנו לדחות, הם חזרו אלינו תוך זמן קצר יחסית עם תאריכים אופציונליים חדשים למרץ-אפריל, וביחד בחרנו תאריך חדש. בקיצור, כמו שכבר אמרתי, התחשבו בנו מאוד וזה היה מוערך. האוכל היה מטורף. הקייטרינג בצל החורש הוא הקייטרינג של עץ השדה, ובאמת שאין לי מילה אחת רעה להגיד על האוכל. אמנם רן פחות, אבל אני מאוד בררנית בכל מה שקשור לאוכל, וכבר יצא לנו לצאת מאירועים שמילא אני אדם בררן, אבל גם רן שאוכל כמעט הכל, יצאנו רעבים ומבואסים. העניין של האוכל היה לנו חשוב ברמות, ואכן קיבלנו מהאורחים המון מחמאות על האוכל. חייבת לציין שנשאר לנו קצת אוכל מהאירוע, ואכלנו אותו יום למחרת בבית, ועדיין גם אחרי לילה במקרר וחימום במיקרוגל- היה טעים ברמות!

הפקת אירועים
עדן ציוני | ArtEvents by Eden Ziony
+

רן ואני שנינו סטודנטים מאוד עסוקים ומאוד לחוצים, שמצד אחד רוצים לדעת מה קורה ורוצים שהכל ייצא מושלם, מצד שני מאוד לחוצים ולא רצינו שהאירוע הזה יהפוך בשבילנו לכאב ראש והתעסקות בלתי פוסקת ומעייפת, גם לפני וגם בזמן האירוע, ובדיוק כאן נכנס עדן. חשוב להגיד שרן ועדן מכירים עוד מלפני בתקופה שעבדו יחד בחיי הלילה, כך שכבר מראש ידענו שיש על מי לסמוך. עדן באמת תותח- היה סבלני, פרפקציוניסטי, תומך ומכיל, הסביר לנו כל דבר גם 10 פעמים אם לא הבנו, ליווה אותנו לאורך כל הדרך, ופשוט גרם לאירוע להיות מושלם עם כמה שפחות-עד בכלל לא כאב ראש עבורנו. לנו באופן אישי זה היה מאוד חשוב, כי אמנם לא היה לנו אירוע של 800 איש, אבל גם רצינו שלא יהיה לנו כאב ראש להתעסק בו, בטח לא ביום האירוע, כך שעדן הוא לגמרי האדם לתפקיד. הוא ליווה אותנו לפני החתונה, עזר לנו בבחירת האולם והספקים, וניהל את האירוע ברמה הכי גבוהה שיש, יחד עם רעות, שהייתה מנהלת האירוע מטעם צל החורש. בקיצור, ממליצים בחום.

צילום סטילס

גם לאנדריי הגענו דרך עדן. אנדריי פשוט צלם תותח ובחרנו בו מלכתחילה כי מאוד התחברנו לסגנון צילום שלו. אחרי כמה ימים שסגרנו איתו רן הראה לי פוסט של אנשים שכתבו על החתונה שלהם בפייסבוק והתלהב ברמות מהתמונות שיצאו להם ורצה שאבדוק מי הצלם למרות שכבר סגרנו עם אנדריי. כמה מפתיע היה לגלות שמי שצילם את התמונות שהוא כל כך עף עליהן היה אנדריי שלנו אנדריי היה קליל, זורם, ידע בדיוק איפה ואיך להצטלם כדי שיצאו תמונות נדירות, ובכללי פשוט נהנינו איתו מאוד. באירוע עצמו התלווה אליו צלם נוסף, יורי, שהיה מקסים ברמות, הסתובב איתנו בלי הפסקה בזמן שדיברנו עם האורחים וידע לתפוס כל רגע. אמנם עדין לא קיבלנו את התמונות (עבר זמן ממש קצר מהחתונה), אבל ממה שאנדריי הראה לנו, יכולה לומר בביטחון שיצאו תמונות מדהימות.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

רן אמר שזה אחד מהספקים (אם אפשר לקרוא לזה כך?) שהוא הכי נהנה לעבוד איתם. הגענו לדיפלומט לבחור לרן חליפה קצת פחות משלושה שבועות לפני החתונה. אור המקסים היה איתנו וליווה אותנו עם כל החפירות שלנו והיה הכי סבלני ומקצועי שיש! אם אתם מגיעים לדיפלומט- תבקשו את אור. יצאה חליפה מהממת במחיר שפוי, ואנחנו ממליצים מאוד.

Dj לחתונה

גיל היה אחד מהספקים שהכי נהנינו לעבוד איתם. לרן זה היה יותר קל כי הוא מגיע מחיי הלילה בזמנו, אבל לי בתור בנאדם שלא יוצא למסיבות ומעדיף לבלות את ערבי שישי בארוחה ויין עם חברים בבית, היה מאוד קשה לבחור די-ג׳יי, ובכללי גם חששתי מזה. לגיל הגענו דרך עדן, והוא היה הדי-ג׳יי הראשון והאחרון שנפגשנו איתו. אחרי הפגישה פשוט ידענו שזה זה. הוא ידע בדיוק מה רצינו, מה הווייב, מה הסגנון, היה זורם וקליל, קלט אותנו לגמרי, ופשוט הפך את זה להרבה פחות מלחיץ והרבה יותר כיף ממה שחשבתי שיהיה. באופן כללי, גם אחרי שהתחילה המלחמה, גיל דיבר איתנו הרבה ושאל לשלומנו ודיבר איתנו על האירוע שלנו. האירוע באמת היה מושלם. קצת לפני החופה ובריקוד סלואו שלנו (ממש בריקוד עצמו), סבא שלי ניגן לנו על הסקסופון (שזה בפני עצמו היה מרגש ומיוחד ברמות!), וגיל תיאם איתו הכל והכל הסתדר מעולה. באירוע עצמו המוזיקה הייתה מעולה, גיל קרא את הקהל בצורה הכי טובה שיש, ובכללי פשוט נהנינו איתו ברמות ואנחנו הכי שמחים על הבחירה בו.

צילום ועריכת וידאו

בהתחלה רן ואני לא היינו בטוחים שאנחנו רוצים וצריכים וידיאו, ובסוף החלטנו שכן, כך שיצא שסגרנו עם שלומי ממש חודשיים לפני החתונה, בהמלצתו של אנדריי. שלומי באמת מהמם- מצחיק, זורם, מקליל את האווירה, יודע בדיוק איך ומאיפה לצלם כדי שייצא וואו. משהו שחשוב לי לציין גם לגבי שלומי וגם לגבי אנדריי- היו מלא רגעים בחתונה שאמרתי לעצמי בראש-״וואי זה רגע שחייב דחוף לצלם ולתעד״- לא הספקתי לסיים את המחשבה, ואנדריי ושלומי כבר היו לידי עם המצלמה ותיעדו בדיוק את אותו הרגע. צלמים שיודעים לזהות את הרגעים האלה, לשים לב אליהם ולא לפספס אותם- זה בין הדברים הכי חשובים שיש.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

בגלל שצל החורש הוא מקום מאוד יפה בפני עצמו שלא זקוק לעיצוב מסיבי בשביל להיראות יפה ומרשים, התלבטנו על עניין העיצוב, כלומר האם בכלל לעשות. אמנם לא עשינו עיצוב לשולחנות, אבל כן היה לנו חשוב עיצוב החופה, וספיר עשתה את זה פשוט מושלם. החופה נראתה וואו, השלט בכניסה מקושט בפרחים עדינים היה מקסים, ופשוט העיצוב הוסיף למקום עוד ווייב פייתי וקסום. ספיר הייתה מדהימה, עשתה איתנו כמה שיחות לגבי הכיוון שלנו ומה שאנחנו רוצים, הסבירה ממש על סוגי הפרחים האופציונליים, ופשוט הייתה סבלנית ונעימה. אחרי האירוע היא גם שמרה לנו את הפרחים מהחופה ומהשלט כניסה, וזה שימח אותנו מאוד. בקיצור, ממליצים בחום!

אטרקציות

אין הרבה מה לומר כי כל מה שאומרים נכון. באמת הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות. המגנטים עצמם איכותיים ברמות (חברה התקשרה אלי יום אחרי החתונה להראות ולהשוות למגנטים אחרים שיש לה על המקרר), ודן עשה תמונות מושלמות לנו ולאורחים. בסוף הערב כבר קיבלנו קישור לדרייב עם כל התמונות שלנו, וקופסא עם המון מגנטים ובלוקים עם תמונות שלנו. ממליצה בחום.

איפור

לפני שדחינו את החתונה, סגרתי איפור ושיער עם מישהי אחרת, אבל בעקבות הדחייה, היא לא יכלה לאפר ולסרק אותי ביום החתונה (למיטב הבנתי היא לא עושה את זה יותר כלל השנה), ואז גיליתי את אולגה. וואו, פשוט תותחית! פצצת אנרגיה, מצחיקה, זורמת, מרגיעה, ופשוט מקצועית ברמה הכי גבוהה שיש. נפגשה איתי לפני החתונה בשביל להבין מה בדיוק אני רוצה, מה הכיוון, לעזור לי לבחור, וחשבה ביחד איתי על כיוונים. ביום האירוע היא הרגיעה אותי, הצחיקה, הייתה בווייבים טובים, ובאמת הייתה מקסימה. כולם לא הפסיקו להחמיא לי על כמה שאני יפה, ופשוט הרגשתי כמו נסיכה, ברמה שאמרתי אולי אני אשאר להסתובב ככה כל יום בקיצור, אולגה מושלמת, ואני ממליצה עליה בחום!

שמלות כלה

ידעתי מראש שאני לא רוצה להוציא הון תועפות על שמלת כלה שאני הולכת ללבוש פעם אחת, אבל כן רציתי ללבוש משהו יפה שאני ארגיש בו כמו נסיכה, וככה גם הגעתי לקלייר. סטודיו קלייר היה המקום הראשון והאחרון שהייתי בו וטוב שכך. בסטודיו בעצם בוחרים דגם מתוך 150 הדגמים שיש שם (אולי אני טועה ויש אפילו יותר). אחרי שבוחרים דגם, תופרים אותו מאפס למידותייך, והוא נשאר שלך וכל זה ב-4900 ש״ח. לדעתי ביחס לשוק הקיים זה מחיר נוח וריאלי. הבנות בקלייר היו מקסימות, השמלה מדהימה, וחשוב לציין שיש מבחר ענק של מידות, כך שאף אחד לא יגיד לך ״אולי כדאי שתרזי קצת ואז תגיעי״, שזה מזעזע והבנתי שקרה להמון בנות שהגיעו למקומות אחרים. בקיצור, קיבלתי את שמלת החלומות שלי במחיר שפוי לגמרי, כך שאני מאוד ממליצה.

על השמלה השנייה אני לא מפרטת כי ההורים שלי קנו אותה בשבילי בבוטיק של מעצבת שמלות בקייב, כך שאני מאמינה של-99% מהאנשים כאן זה לא יהיה רלוונטי.

תכשיטים ואקססוריז

קנינו את הטבעות בדניאל מתת שראינו עליהם הרבה המלצות כאן. הגענו לבחור טבעות קצת פחות מחודש לפני החתונה, והיו מאוד נחמדים והוגנים ויצאו טבעות יפות שהיו מוכנות מהר יחסית.

*צלם סרט אישי (סרט דוקומנטרי אישי משפחתי)*- ליאו סולמן. אמנם ההורים שלי שיכנעו אותנו לעשות את זה, אבל הבחירה בליאו הייתה אחד מהדברים הכי טובים שעשינו לעצמנו בחתונה. ליאו הוא עולה חדש מאוקראינה וצלם בחסד עליון שיודע לייצר ולתפוס רגעים שלא שוכחים בחיים. ליאו יצר סרט עבורנו שמתאר את סיפור האהבה שלנו. הסרט כולל ראיונות שהוא צילם איתנו ועם ההורים שלנו, תמונות וצילומי מסך מרגעים חשובים בחיינו, צילומים שלנו במקומות שמשמעותיים לנו כזוג (שגם הוא עשה כמובן), וצילומים מהחתונה (שגם צולמו על ידו), בקיצור- פשוט סיפור עלינו. הסרט מדהים! הוא מרגש, הוא מצחיק, הוא מזכרת מטורפת לנו, למשפחה ולילדים שעוד יגיעו, וצפינו בו כבר כמה פעמים, כל פעם בהתרגשות. קשה באמת להסביר במילים, אבל הסרט הזה הוא באמת תוצר מדהים ברמה מטורפת שלא ראיתי עוד אצל אף אחד בארץ, ובאמת אחת מהבחירות הכי טובות שעשינו. בלי קשר לחתונות, הוא גם עושה סרטים כאלה כמתנות לימי הולדת ואירועים מיוחדים. במידה וזה מעניין אתכם- תפנו אלי ואקשר ביניכם.

 

*מקום התארגנות*- ״הבית על הצוק״. לא רציתי להתארגן בבית שלנו, ותקופה ארוכה שברתי את הראש על מקום התארגנות שיהיה יפה מספיק וגדול מספיק (בשבילי, המלוות, הספקים) שלא יעלה לנו הון תועפות. כל מה שראיתי היה או מאוד קטן וצפוף, או יקר בצורה לא פרופורציונלית (לדעתי לפחות), ואז הגעתי לעינב. הבית על הצוק נמצא בישוב ״צוקי ים״ ליד נתניה והוא באמת היה בחירה מושלמת. מקום גדול, מאובזר, נוח, והכי חשוב- וואו. נמצא על שפת הים, וכל מי שהגיע, בין אם אנחנו (אני והמלוות וגם רן), ההורים והספקים, כולנו הוקסמנו מהיופי של המקום. חד משמעית הבחירה הכי טובה למקום התארגנות. אני והמלוות ישנו שם בלילה לפני החתונה, והתארגנו שם בבוקר. יש מקומות מושלמים לצילומים גם בבית עצמו וגם במרחק הליכה מהבית, כך שזה היה מאוד נוח. הבית על הצוק (עינב)- 0526931515.

*הסעה*- ליאור הסעות. את ההסעה סגרנו כמה ימים לפני האירוע לפני האירוע- מיניבוס שיצא מתל אביב וחזר לתל אביב אחרי האירוע. הכל היה מתוקתק ומסודר, והגיעו ויצאו בזמן.

אם יש משהו ששכחתי לציין (וכמובן לכל שאלה נוספת)- מוזמנים לשאול בשמחה ובאהבה

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
צל החורש+
צל החורש
249 ממליצים
מקום לאירוע
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
127 ממליצים
לחתן
עדן ציוני | ArtEvents by Eden Ziony+
עדן ציוני | ArtEvents by Eden Ziony
33 ממליצים
הפקת אירועים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הפקת אירועים
צילום סטילס
לחתן
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
איפור
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז