הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור ועמרי
החתונה של ליאור ועמרי
קיץ 2024
הפוסט של ליאור, חברת הקבוצה הסודית:

היי היי! לא חשבתי שאעשה פוסט המלצות, אבל בחודשים שלפני החתונה הפוסטים האלה עזרו לי בטירוף אז למה לא לעזור גם לכן, וגם לאנשים המדהימים שהרימו את האירוע הכי טוב שהייתי בו בחיי ואני לא אובייקטיבית נכון אבל זה באמת היה האירוע הכי מושלם בעולם.

מקום לאירוע
הנחלה
+

מדובר במקום הכי יפה בארץ. מהרגע שנכנסנו לראות את המקום לא הייתה לנו שום התלבטות! הצוות היה מקסים לכל אורך הדרך, היו זמינים כל הזמן, סייעו לכל בקשה והרגשנו שהם אול אין עבורנו.

קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג עלי דפנה
+

זה הקייטרינג שעובד באופן קבוע עם הנחלה ובאמת שעד היום מדברים איתי על הקייטרינג. האוכל היה נדיר, הם אפשרו לנו לעשות שינויים במנות והיה קשובים לכל בקשה. היה טעים ברמה שזכרתי מהטעימות איזה כריך אסאדו שהיה מושלם, ובאיזה 1 בלילה בשיא המסיבה לא וויתרתי ויצאתי לרגע מהרחבה לגנוב לעצמי כריך.

צילום סטילס
Tom Saimon Photography
+

היה לי חשוב צלם שמבין גם בצילום אופנה, לא רציתי תמונות זוגיות קלאסיות, חיפשתי משהו יותר אדג'י, צלם שיש לו "סיי" בתמונות, שאלו לא רק תמונות יפות אלא גם כאלה שמספרות סיפור, שיש להן קטע, ומהרגע שנתקלתי בעבודות של תום ידעתי שזה הצלם שלנו. תום מקסים ונעים ועשה לנו תמונות נדירותתתת!

Dj לחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
+

למעיין הגעתי אחרי שחקרתי את ההמלצות פה בקבוצה. חיפשתי מישהו שמבין גם במיינסטרים וגם בדיסקו ושנות ה-80, ומעיין בדיוק האיש. מעבר לזה שיש לו אנרגיה מטורפת והוא כייפי ברמות הוא העיף את הרחבה באוויר עד 3 בלילה, ידע לקרוא אותנו ואת האורחים, הכניס את כל השירים שביקשנו ממנו בפגישה ולאורך הדרך וידע לשלם אותם מושלם כל האירוע. לקראת הסוף הוא שם להיטים של שירי מיימון מהעבר וזה קנה אותי. אין הוא גאון תקשיבו סגרו אותו דחוף.

צילום ועריכת וידאו

טוב שמעו טוב ולפני שאתן מסיימות לקרוא את הפוסט תתקשרו לאביחי ותסגרו איתו!!!! מהרגע שאביחי הגיע להתארגנות הרגשתי שמדובר בעוד מלווה שלי. הוא הרים את האווירה ברמות, החמיא, עשה שמח, סידר לוקיישנים, אמר מה מחמיא ומה לא, סידר לי את השיער אם הפריע בתמונות, הוא היה פשוט עוד מלווה! מעבר לזה שהוא אחד האנשים הכי הכי מוכשרים בתעשייה, וזה ידוע מכל ההמלצות פה בקבוצה. האיש גאון ומתוק אמיתי ואני יצאתי עם סרטי ווידיאו שלמות ועם חבר לחיים.

שמלות כלה
סתיו אופמן
+

ראיתי את האוברול שלבשתי לפני שנה בשבוע האופנה וכתבתי לסתיו באינסטגרם שאני הולכת להתחתן איתו (השיחה שמורה) וזה בדיוק מה שקרה. שלושה חודשים לפני החתונה נכנסתי לסטודיו של סתיו, מדדתי את האוברול, וסגרתי. מיותר לציין שזה היה הלוק האהוב עלי בחתונה ובא לי ללבוש אותו כל יום. סתיו גאונה ומוכשרת ברמות על ואני חותמת לכן שעוד כמה שנים היא תהיה אחת המעצבות המצליחות בארץ.

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

לעמרי היה חשוב צבע וגזרה מיוחדים, ואצל דורון הוא מצא בדיוק את מה שחיפש, ממליצה.

אטרקציות

דן היה הצלם יחד עם צלם נוסף שאני לא יודעת את שמו. שניהם היו מקצועיים ברמות, עשו אלפי תמונות מהממות ואני לא צוחקת, ברמה שכל אורח יצא עם מגנט. אנחנו בסוף קיבלנו עוד ארגזים של מגנטים שאין לי מושג מה לעשות איתם כי כמה אהבה עצמית אפשר לתלות בבית

עיצוב שיער

בתור מתולתלת שיודעת בדיוק מה היא רוצה חשבתי שזו תהיה משימה בלתי אפשרית למצוא מעצב שיער שיענה על הבקשות שלי. לאחר שיטוט באינסטגרם ראיתי תמונה מאיזה קמפיין שאור עשה את השיער וננעלתי עליו. בהתחלה אור לא יכל באותו יום, אבל אחרי ששיגעתי אותו ואמרתי לו שאם הוא לא מגיע אני לא מתחתנת הוא שינה את כל הלוז עבורי. וזו הייתה ההחלטה הכי טובה בעולם. השיער שלי היה הרבה מעבר לציפיות ולחלומות שלי ועד היום כולם מדברים איתי עליו. לקחתי גם ליווי וסמכתי על אור בעיניים עצומות (לא ידעתי מה אני רוצה ללוק השני ופשוט אמרתי לו שיעשה מה שהוא רוצה). אור עושה אופנה יותר מכלות, ולכן השם שלו לא מופיע פה הרבה, אבל אני חותמת לכן עליו, הוא המעצב שיער הכי טוב בארץ. והוא גם הכי חמוד ומושלם.

איפור

גם כאן היה לי חשוב לבחור מאפרת שעושה אופנה ולא רק כלות, כי היה לי וויז'ן ללוק שרואים בהפקות אופנה. נגה מקצועית וחכמה וידעה בדיוק איך להתאים איפור שיחמיא לי, יתאים לחתונה ובמקביל יראה כמו הפקה בווג.

רב לחתונה

אבי שיש מ"צהר". היה לנו חשוב רב ששירת בצבא ומשרת במילואים, ודרך צהר הגענו לאבי שיש. השם שלו לא מוזכר פה הרבה וזה מחדל. אבי רב צעיר, ערכי, ענייני ומרגש שעשה לנו טקס חופה מושלם. לא סיפר בדיחות מפגרות, לא שר שירים, לא האריך במילים אבל גם לא קיצר. הוא אפשר לנו להקריא דברים בחופה, אפשר לכלב שלנו להיכנס איתנו לחופה והוסיף ברכות לחיילים ולהשבת החטופים כבקשתינו. אני ממליצה עליו בחום.

* שמלה שלישית: אסוס. האוברול מהלוק השני היה כבד ומלא בחרוזים וידעתי שאני לא אשרוד איתו את כל האירוע, הזמנתי לי שמלה ב100 שח באסוס וברגע שהיה לי חם מדי פשוט החלפתי, וזה היה גאוני. שמלת מיני קצרה ונוחה שיכולתי לשכב איתה על הרצפה כשאני רוקדת (מבוסס על סיפור אמיתי).

 

*עיצוב: ניר פלח, "סקו", רצינו עיצוב עדין בחופה, אך עדיין עם מלא סטייל. ניר הציע לשלב פרחים יבשים וטריים בחופה, ולהוסיף כדים ענקיים עם פרחים מיובשים בשביל חופה, וזה בדיוק מה שהיה צריך! זה יצא מהמם ברמות.

https://www.instagram.com/seco.il/


*הסעות: רמי הסעות. היה מעולה וגם עזר לנו למצוא עוד מיניבוס ממקום ההתארגנות.

שירות לכלב: גיא אביב. גיא המקסים לקח את ראגו (הכלב) מהבית לאירוע, השגיח עליו בצילומים, בקבלת פנים ובחופה והחזיר אותו הביתה לפני המסיבה. הוא עזר לנו למקד את ראגו בצילומים והיה איתו לאורך כל הערב. אם אתם מתלבטים אם להביא את הכלב לחתונה אני ממש ממליצה (על גיא, וכמובן על הכלב!), הכלב היה מאושר ואנחנו היינו מאושרים שהוא היה איתנו ביום הזה.

https://www.facebook.com/GuyAvivDogWalker/

תוספות:

רכשנו סיכות חטופים לאורחים, מבחינתנו זו גם הייתה התרומה שלנו למטה וגם גרם לנו להרגיש שלמים יותר.-

מצלמות חד פעמיות! קנינו כמה מצלמות חד פעמיות וחילקנו לחברים לצלם, ואני עצובה שלא קנינו יותר. התמונות יוצאות מגניבות בטירוף.

גומי – לווינסקי. אנחנו קנינו מעמד של סוכריות על מקל וזה היה ממש סטייל וכמובן טעים.

חלה – חלת הצבי. בסרטון חתונה של ההורים שלי יש קטע שהם מוציאים חלה ואוכלים אותה יחד, ואני התעקשתי שגם לי יהיה קטע כזה. קנינו חלה של מטר מחלות "הצבי" בבני ברק וזה היה להיט. כולם אכלו מהחלה וזה זרם ממש עם האלכוהול בשעה מאוחרת חח

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
צילום: Tom Saimon Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ערבה פולק | Arava Polak+
ערבה פולק | Arava Polak
137 ממליצים
שמלות כלה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים+
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
479 ממליצים
Dj לחתונה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
קייטרינג עלי דפנה+
קייטרינג עלי דפנה
415 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הנחלה+
הנחלה
522 ממליצים
מקום לאירוע
סתיו אופמן+
סתיו אופמן
14 ממליצים
שמלות כלה
Tom Saimon Photography+
Tom Saimon Photography
48 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
לחתן
אטרקציות
עיצוב שיער
איפור
רב לחתונה