הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ניצן ועומר
החתונה של ניצן ועומר
אביב 2022
הפוסט של ניצן, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב31.5.22 בג׳ויה מיה:

*נתחיל מטיפים ששווים הכל-*

1. קיבלתי ים של מחמאות על שולחן הברכות שהכנתי. קודם כל, לנו כזוג היה כיף ומרגש לפתוח מעטפות צבעוניות ומקושטות. ומלא אנשים אמרו לנו שזה הוסיף וגרם להם לעצור רגע ולכתוב משהו מהלב. בעיניי זו תוספת מקסימה ששווה להשקיע בה. הכל ממקס סטוק - קניתי אינספור של מדבקות, דפים צבעוניים ומיוחדים.

2. תהיו בקבלת פנים - בינינו, זה היה החלק שהכי נהניתי בו בחתונה. לפגוש את כל האורחים, לומר להם תודה, ולהחליף איתם כמה מילים היה פשוט כיף גדול. הם באו במיוחד בשבילכם, שווה כל רגע, ומוריד הרבה מאוד מתח.

3. לקחת את המאפרת והמסרקת לליווי! התלבטתי על זה המון אם לעשות או לא. התוספת הזו שווה כל שקל. מהסיבה הפשוטה, זה מרגיע ומשרה בטחון.

4. לכבות את הטלפון יום לפני, קראתי פה לא מעט המלצות, ואחת ההמלצות החשובות ביותר זה פשוט להתנתק לגמרי יום לפני החתונה. אני כיביתי את הטלפון והעברתי לכל הספקים הודעה למי לפנות במידת הצורך. אין טעם להיות בפלאפון ולקבל הודעות של ״אני מצטערת אהובתי בסוף אני לא אצליח להגיע..״ זה מיותר ומלחיץ, פשוט תתנתקו זה כיף גדול.

*המלצות אנשי מקצוע:*

בחרתי את האנשים שיהיו לצידי באותו היום בפינצטה, עברתי על כל כך הרבה המלצות כאן, ביליתי ימים ולילות בחיפוש אחר הספקים שיהיו הכי מתאימים עבורנו. אז קבלו את הצוות המנצח שלי, שהם באמת היו ואו אחד ענק:

מקום לאירוע
גויה מיה | Gioia Mia
+

אולם מהמם ביופיו, גן עצום שכולו ירוק. קיבלתי על המקום מלא מחמאות- פשוט קסום. ניסים מנהל המקום ליווה אותנו לאורך כל הדרך.

צילום ועריכת וידאו
גל שרעבי | Gal Sharabi
+

יש לא מעט סרטונים שחוזרים על עצמם, אבל הוא משהו מיוחד. העריכה שלו פשוט מטורפת, וכל סרטון שלו הצגה. קיבלנו את הסרטונים, בקשנו שינויים והוא ערך ושינה באהבה רבה.

 

צילום סטילס
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
+

אין ספקים יותר מקצועיים ממנו, לפני החתונה הוא עבר איתי על כל הלוז, למד את השמות של המשפחה בעל פה, שאל אותי לפני עם מי חשוב לי להצטלם. ובערב ווידא איתי אם הצטלמתי עם כולם. תאמינו לי, הוא הכי הכי מקצועי שפגשתי, אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. והוא הבחירה הכי טובה שלי.

איפור

(איפור ושיער) השם שלה חוזר פה כל הזמן, והיא פשוט באמת באמת ואו. מילים לא יצליחו לבטא איך היא הפכה את היום שלי מלחוץ לרגוע ומהנה. ובמשפט אחד - היא הפכה אותי לגרסה הכי טובה שלי.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
צילום: לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גל שרעבי | Gal Sharabi+
גל שרעבי | Gal Sharabi
79 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
גויה מיה | Gioia Mia+
גויה מיה | Gioia Mia
60 ממליצים
מקום לאירוע
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography+
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
123 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
איפור