הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה וגדעון
החתונה של נועה וגדעון
קיץ 2021
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב-22.6.21 אחרי חתונת קורונה קטנה בקיץ.

מתכננים כבר שנתיים את החתונה כשהקונספט היה ידוע מראש, אז לאורך כל התקופה התווספו לנו עוד ועוד רעיונות ושדרוגים.

הקונספט- שנינו מכורי דיסני, והיה לנו מאוד חשוב שהקונספט יהיה מורגש בכל מקום, אבל לא בצורה שתרגיש ילדותית או מצועצעת.
פיזרנו בכל קבלת הפנים שלטים עם ציטוטים מסרטי דיסני (בעיצוב של חברה שלי), כל פתקי ההושבה היו עם מדבקות, בחופה במקום בועות סבון החלטנו לשים טישו של מיקי (עם כיתוב של Happy Tears  ) במרכזי השולחן היו גופי תאורה של דיסני שהאורחים ממש עפו עליהם, במסך באולם הקרנו קליפים מהסרטים בהתאם לשלב באירוע (למשל- במהלך הארוחה- לקט של דמויות דיסני אוכלות).
שירי קבלת הפנים היו של דיסני כמובן, שיר הסלואו היה של מוגלי ובאנה מספר הג'ונגל. עשינו גם צמידי רווקים שפחות עבדו בגלל שכל הילדים לקחו, אבל האורחים התלהבו.
ברחבה חילקנו אוזניים של מיקי שנחטפו תוך שניות, וחילקנו גם בלונים של מיקי מאוס שכולם לקחו הביתה.

מצרפת תמונות של הצלם וגם צילומי אווירה שהחברים צילמו.

מקום לאירוע
הגבעה
+

האולם הכי יפה שראינו, ובדקנו המון. הוא השילוב המושלם- מקום קסום ויפה, אוכל מדהיםם ויחס מושלם. כל תקופת הקורונה הגבעה היו קשובים אלינו ונתנו לנו מענה לכל שאלה. רעות מנהלת האולם הייתה בדיוק כל מה שמדברים עליו. אני מפיקה בעצמי, ורעות פשוט התעלתה על כל הציפיות. היו כל כך הרבה דברים שחשוב היה לנו להקפיד עליהם בקונספט והיא עשתה את זה מדהים ותמיד בחיוך.

איפור

שירן הייתה הכי מדויקת לי בעולם, בדיוק מה שרציתי, היה לי חשוב שהאיפור יהיה מורגש ולא עדין מידי, והיא עשתה את השילוב המושלם כדי שעדיין ארגיש כלה ונסיכתית ולא בוטה. היא הייתה תקתקתנית ברמות על והכי פרגנה והרימה לי.

צילום סטילס
Flea Studio | פלי סטודיו
+

בחרתי בהם עוד לפני שהתארסנו, ידעתי בדיוק מה הכיוון שאני רוצה. בוריס ומקס היו מדהימים- כל כך מוכשרים, מצלמים את הרגעים הכי מיוחדים, וממש מרגישים שהם נהנים מזה.
ובאופן כללי הם אנשים כל כך כיפיים שפשוט נהניתי שהם חלק מהאירוע שלי. הם רקדו ושמחו איתנו וחד משמעית הם הבחירה הכי טובה שעשיתי. החתונה הייתה שלשום וכבר הספקתי לקבל טיזרים של 70 תמונות. אין דברים כאלה.

אטרקציות

דור הוא קודם כל צלם. אנשים לא מפסיקים לדבר על איכות המגנטים ועל הצילום שנראה של הצלם הראשי. הוא היה מקסים, התאים את המסגרת של התמונות לקונספט שלנו. חלק מהתמונות שמשתפת כאן הן שלו, אכתוב בתיאור 

עיצוב שיער

ליאור מושלמת! השיער שלי נוטה להתנפח מאוד בקלות והסברתי לה כמה זה חשוב לי והיא פשוט עשתה הכל כדי שזה לא יקרה. השיער לא זז ממש עד השעות הקטנות של הלילה. מעבר לזה היא כל כך נעימה ומתוקה, שהיה כיף בטירוף לפתוח איתה את הבוקר.

שמלות כלה

כמה חיכיתי להמליץ עליהן! פשוט מדהימות. בגלל הקורונה יצא שהן ליוו אותי כמעט שנה וחצי, תמיד הכי חייכניות, סבלניות ונעימות. השמלות שלי היו מהממות וקיבלתי כל כך הרבה מחמאות עליהן. מדובר בעסק משפחתי של אמא ושתי אחיות, הכי פדנטיות שראיתי, משקיעות בשמלה שלי עד רמת החרוז שלא יושב במקום. הכי ממליצה בעולם.

Dj לחתונה
צח זיו | Dj
+

האלוף! האנרגיות שלו פשוט מטורפות, רק תסתכלו לו בסטורי ותבינו במה מדובר. הוא הרים את הרחבה והאורחים פשוט לא הפסיקו לרקוד!! שדרג לנו את האירוע ברמות. ממליצה בטירוף.

הזמנה- shir.ze- לא מדברים עליה כאן הרבה אבל שיר פשוט מדהימה, כולם דיברו איתנו על כמה ההזמנה שלנו מיוחדת. האיור שלה תלוי לנו בדירה וזו מזכרת מדהימה בלי קשר. היא עשתה התאמות לקונספט והכינה כמה וורסיות לבחירתנו, הייתה נעימה לאורך כל העבודה מולה וגם עשתה הכל מהר ובשמחה. את ההזמנות הדפסנו אצל דפוס ג'קי ברמת גן, סופר מהיר ומקסים, הדפיס על נייר פנינה מהמם.
 

חופה- חופות1000 באינסטגרם, יצא קסום ומהמם.
 

כניסה לחופה- נכנסנו בשיר שמח של ג'ורג' האריסון- What Is Life. אנחנו וההורים נכנסנו זוגות זוגות, ופשוט רקדנו וקפצנו. האורחים אמרו לנו שזו החופה הכי שמחה שהם ראו ובשבילנו זו הייתה חוויה סופר כיפית ומשחררת לחץ.
 

טבעות- סקאל תכשיטים- טבעות קלאסיות ומהממות. חנות מקסימה במרכז תל אביב.
 

תודה לכולכן על ההשראה בכל התקופה הזו! המון מזל טוב לכולןןן ❤️

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
צילום: Flea Studio | פלי סטודיו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Flea Studio | פלי סטודיו+
Flea Studio | פלי סטודיו
64 ממליצים
צילום סטילס
צח זיו | Dj+
צח זיו | Dj
4 ממליצים
Dj לחתונה
הגבעה+
הגבעה
375 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
אטרקציות
עיצוב שיער
שמלות כלה
Dj לחתונה