הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רוני וינברג
החתונה של רוני וינברג
סתיו 2019
הפוסט של רוני, חברת הקבוצה הסודית:

היי אהובות - קרדיטים, אנסה להדגיש באמת רק את מה שהיה ממש ייחודי או ממש מדהים :) אני ודרור התחתנו ב23.10.19, בכללי אירגנו את החתונה באיזי במשך 10 חודשי אירוסים ולאחר 10 שנות זוגיות - לנו באופי זה ממש התאים ואיפשר לנו לעשות הכל ברגוע ממש השבוע שלפני החתונה היה גדוש באירועים - מסיבת הרווקות שלי הייתה בסופש לפני החתונה, הערב מקווה וכמובן החתונה עצמה - עבורי זה יצר שבוע שלם שבו אני מוקפת באנשים שעושים לי כל כך טוב ובאמת הרגשתי אושר ושלווה שלא הרגשתי לפני מיימי בעוצמות האלו. למי שזה מתאים ומרגיע אותה אני ממש ממליצה לחגוג את מסיבת הרווקות קרוב לאירוע - זה ממש מרים ומגבש וכולם נשארים בהתרגשות :) ביום החתונה חילקנו את כל ה״טו דו ליסט״ שנשארו לחברים טובים וזה יצר לנו פשוט ראש כל כך שקט - הם ווידאו את הכל ואנחנו היינו לא מעורבים בכלל ושיחררנו לחלוטין :) ( הסעות על חבר אחד, לוודא עיצוב עם חברות אחרות, ספקים, הטלפון שלי היה זרוק אצל אחותי וכו)

מקום לאירוע
5.91 מתחם אירועים על הים
+

התחתנו ב5.91 המקום יפיפיה - על הים, האוכל מטורף והצוות היה פשוט מדהים ונתן לנו הרגשה שאנחנו הזוג היחיד שיש בעולם - ממליצה בטירוף!

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

הסתובבתי בין כמה סגנונות במלא חנויות ובסוף מצאתי את כל מה שחיפשתי בשמלות של אלון לבנה - קווים נקיים, שמלות ״נסיכותיות״ אבל עם שיק ומחמיאות בטירוף! הייתה לי שמלה עם מחוך סטרפלס שאפשר לשנות ולכתפיות נופלות או דקות וחצאית עם שובל (מתקפל) וכיסים - הכי שימושי בעולם! וחצאית להחלפה הכי קלילה מבד תחרה ומעל עוד שכבה של בד שקוף. קיבלתי עליהן המון מחמאות ובעיקר הרגשתי מאוד נוח בהן - שזה באמת הכי חשוב.

אטרקציות

קיבלנו מלא מגנטים ומעל 1000 תמונות, הוא תפס רגעים מדהימים, והמגנטים ברמה גבוהה ממש.

צילום סטילס

היה מקסים לאורך כל הדרך, הצחיק אותנו כל היום ונתן הרגשה מדהימה, ממש אהבנו את התמונות ויש מלא! תופס רגעים ממש ממש מיוחדים

איפור

איפור ושיער - מדהימה, נותנת לך את ההרגשה שאת הכלה הכי מיוחדת בעולם ועדיין את את - מביאה איתה אווירה מדהימה.

מעצבי טבעות

מושלמות. אני לא הולכת עם עקבים בכלל ומשלב מאוד מוקדם היה ברור שאקנה עקב ממש נמוך או שאחליף בשלב מאוד מוקדם - קניתי ביושו דגם מושלם בצבע לבן עם עקב זהב - ובמשך כל היום לא הפסקתי לקפוץ, לרוץ ולרקוד עליהם והחלפתי סביב 2 בלילה את הנעליים - לרגע לא כאב לי וקמתי יום אחרי בלי כאבי ברגליים בכלל! באמת מדהים!

רב לחתונה

הרב חיים זמיר - התחתנו דרך הרבות, יחד עם זאת היה לנו חשוב להרגיש שהחופה היא שלנו והיא שיוויונית ומשקפת אותנו - חיים זמיר היה מקסים, נתן המון ביטוי לאיך שאנחנו רואים את הטקס ומה חשוב לנו שיהיו הדגשים. ( הכנסנו סיפור אישי, דיברתי בטקס, הענקתי טבעת והייתי ללא כיסוי כתפים). מעבר לזה בכל התהליך הוא ליווה אותנו והסביר לנו הכל.

Dj לחתונה

שחק ארבל האלוף, מרים מרים מרים מרים!! היה פשוט תענוג לעבוד איתו, הוא קורא את הקהל ובאמת מתאים את עצמו - הייתה מסיבה מטורפת!

*DIY* היה לנו חשוב שהחתונה תשקף אותנו כזוג ולכן הכנו מלא פינות קטנות שמשקפות אותנו ומלוות בקונספט של ים - נעזרתי המון במשפחה ובחברות - כל התהליך היה כיף ומגבש :) לדעתי השיג את התוצאה.. מסיבת רווקות - מתנות - היה חשוב לי גם להכין משהו שהוא באמת מהלב ומסמל עבורי את היחסים עם הברות והכנתי להן עציצי בטון ושתלתי סוקולנטים - ים שעות עבודה אבל ממש כיף ומיוחד :) שורה תחתונה, בעייני, לנסות להכניס את עצמכם ושהחתונה תשקף אתכם כמה שניתן (אנחנו קרובים מאוד למשפחות אז גם הסבים והסבתות היו על החופה, אחותי המקסימה איירה אותנו על ההזמנה לחתונה, היו מלא תמונות שלנו משלבים שונים בחיים וכו' - זה שלכם ואין חוקים :) מעבר לזה, פשוט לנסות להנות מכל האהבה שמקיפה אתכם ולהתמסר לזה, להעזר המון בחברים ובמשפחה - זה הופך את החוויה למיוחדת מעצימה ומגבשת בטירוף.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
5.91 מתחם אירועים על הים+
5.91 מתחם אירועים על הים
197 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
אטרקציות
צילום סטילס
איפור
מעצבי טבעות
רב לחתונה
Dj לחתונה