הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבל אלעזר
החתונה של ענבל אלעזר
סתיו 2019
הפוסט של ענבל, חברת הקבוצה הסודית:

קרדיטים - למי שמגיע כי הם באמת היו יוצאי דופן :) התחתנו ב27.9, חתונת שישי צהריים בקיסר ים. ההחלטנו לעשות חתונה יחסית קטנה (200) עם האנשים שהכי קרובים אלינו ואוהבים אותנו וכך היה - וזה היה מדהים ושמח ולא הפסיקו להפתיע אותנו ולא הפסקנו להתרגש. בגדול, זה זה היום הכי שמח ומאושר שהיה לי בחיים והעצה הכי טובה שיש לי לתת זה לא להתעסק בשום דבר מלבד האהבה שמקיפה אתכם והכיף ההיסטרי של היום הזה. אז ככה:

ניהול אירוע ואישורי הגעה

זהר צורי - ההחלטה הכי טובה שעשיתי. אין לי עוד דרך לתאר אותה חוץ ממדהימה. סופר מקצועית, דאגה להכל בצורה הכי נעימה ומוקפדת. אני הכי ממליצה לכל מי שתמלבטת כן לקחת מנהל אירוע, לא בשביל לספור ראשים, פשוט כדי שתהיה מישהי צמודה אליך ולבעלך ולרצונות והצרכים של המשפחה שלך ותתפעל הכל. כולל צייסרים לרחבה, ענייני סבים סבתות, הפתעות שמכינים לכם ומלא דברים שקורים... זה באמת חשוב.

Dj לחתונה

הוא פשוט מקצוען, מהפגישה הראשונה מרגישים שזה זורם לו בדם... הקשיב לכל השטויות שלי (והיו לא לא מעט), ידע לתמרן מה מתי ואיך ולהשאיר את כולנו על הרחבה כל הזמן. בלי קשר הוא מקסים וקשוב ובאנרגיות טובות.

הופעות חיות

אז לי היתה פנטזיה שתהיה מוזיקה חייה ותהלוכה שמחה ומשוגעת לחופה (בקיסר ים יש הליכה קצרה לשם), ואני מודה שלצד הפנטזיה היה בי חשש שלא ידעו איך לאכול את זה, אבבללל מה שעידו והלהקה שלו עשו היה מעבר לכל פנטזיה שהיתה לי....הם 3 נגנים בהרכבים מפורסמים שפשוט מנגנים גם בחתונות בשביל לשמח, והם הרימו לנו את כל החתונה באוויר, עם מוזיקה צוענית סטייל קלייזמרים, ושילובים של מוזיקה מודרנית ועוד כל מיני דברים שגרמו ל200 איש לרקוד כל הדרך לחופה. גם במהלך החופה הם ליוו את הטקס בנגינות וזה הוסיף המון. אני הכי ממליצה בעולם. קשה למצוא פרטי קשר אז מי שרוצה שתכתוב לי.

רב לחתונה

גבי דגן, רב רפורמי - היינו מאוד מאתגרים, לכל הזוגות שבהם אחד רוצה מסורת והשני אנטי דת... הוא פתרון מושלם. קשוב ורותם ומסביר ומתאים עם סבלנות אינסופית קבלה וים של אנרגיות שמחות.

שמלות כלה

הגעתי לאסוף עם חברה את השמלת כלה שלה והתאהבתי, הוא מדוייק, מוכשר ברמות, מבין מה הסרט שלך ויודע גם איך לאכול אותו (ואת אמא שלך...), גרם לי להרגיש הכי אני, בלי התחכמויות מיותרות, וגם המחירים ממש הוגנים. זאת התפירה מאפס הכי משתלמת שמצאתי. והוא פשוט חבר... באמת. ונמצא בתל אביב שזה מאוד חשוב אם את תל אביבית.

צילום סטילס

טוב היא צילמה את כל החתונות של החברות שלי והיה לי ברור שאני אקח אותה. היא מוכשרת ברמות קשות. מאוד מאוד טבעי.. לא מבוים לא קיטצ'י ולא ערוךמדי . תופסת את הרגעים הכי אמיתיים עם טאצ' אומנותי. עם אפס זמן לצילומי זוגיות היא הוציאה דברים מהממים, והיא בלי קשר גם בן אדם שאת רוצה לצידך בזמן ההתארגנות.

אטרקציות

הוא היה מעולה!! פשוט עוד צלם לחתונה. אני בכלל לא רציתי מגנטים וסגרתי איתו שבוע לפני כי הוא היה זול. והוא פשוט התגלה כהצלחה.הוא צילם אינסוף מגנטים...נשאר כמעט עד סוף האירוע. כשהגענו למלון גילינו קפסא עם מלא מגנטים שלנו + מגנטים מוגדלים שזה מרגש ומהמם, ועוד באותו ערב לינק לכל התמונות! כל תמונה יותר מהממת מהשניה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
BINI Bouquet | ביני בוקה
+

התלבטתי אינסוף לגבי העיצוב אם צריך או לא, ואני כל כך מאושרת שפגשתי את ביני, היא איכשהו לקחה את כל מה שדמיינתי ועיצבה את זה אחד לאחד. הגעתי אליה בשביל פרח לשיער, עשיתי איתה בסוף עיצוב חופה ואת כל האירוע. זאת היתה החופה הכי יפה שיכולתי לבקש והיה מדהים להתנהל איתה. אז היא גם עושה זרים מהממים ועיטורים לשיער וגם עיצוב לאירוע - מחיר מהמשתלמים שפגשתי. תחפשו אותה באינסטגרם bini.bouquet

והכי הכי חשוב, טסנו יומיים אחרי החתונה לשלושה שבועות ירח דבש במדגסקר. היינו בגן עדן. -------------------------- דברים קטנים: מלון - דן קיסריה, מושלם מושלם מושלם. אישורי הגעה - וואלה מזל טוב, היה לי פשוט וקל. טבעות - ג'קסון - רצינו את הקלאסי ומצאנו בקלות. לכל הלא מתאפרות - זה פשוט קריטי לעשות איפור ניסיון, אני לא עשיתי, והמאפרת שלי באמת היתה אחלה - אני פשוט לא יכולתי לראות את עצמי עם איפור וזה עיכב לי את הבוקר בשעה.... אז ממליצה לכל מי שמייק אפ ופודרה זה לא בלקסיקון שלה, לא לוותר על זה.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קיסר ים+
קיסר ים
165 ממליצים
מקום לאירוע
BINI Bouquet | ביני בוקה+
BINI Bouquet | ביני בוקה
15 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Dj לחתונה
הופעות חיות
רב לחתונה
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים