הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אור וטל
החתונה של אור וטל
סתיו 2019
הפוסט של אור, חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות אהובות, אז אחריי שהקבוצה הזו כל-כך עזרה לי וקיבלתי אין ספור המלצות מכן , הגיע תורי להמליץ לכן : אני וטל בן זוגי התחתנו ביום שליש, 03.09.19 , לאחר שנה של אירוסין, כמה המלצות על הצוות המיוחד, האגדי והמנצח שהיה לנו ושפשוט הגשים לנו את כל החלומות:

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

פשוט ואו אחד ענק! כנראה שלא יהיו מספיק מילים בפי בכדיי לתאר את היופי, הקונספט והייחודיות של המקום הזה, אין אחד שלא הפסיק לדבר על המקום האגדי הזה ובמיוחד על האוכל והקינוחים שכולם השתגעו ועפו על זה, לקחנו קונספט מסעדה וזו הייתה ההחלטה הכי חכמה שלנו, עומר המנהל אירוע- היה פשוט מקסים וקשוב להכל!!!

התארגנות וליל כלולות

ממקומת באור עקיבא, וילה ענקית ומהממת, עשינו בה גם צילומי זוגיות , ציפי בעלת הוילה הכינה לנו ארוחת בוקר מטורפת, עשתה הפרשת חלה ולאורך כל היום לא הפסיקה להאכיל את כולם שם, לכל אחת מהמלוות שלי ובמיוחד לי מקום להתארגן בו בשקט וברוגע.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

בן אדם מדהים, גם כשהוא לא נכח בעקבות משהו משפחתי, אף אחד לא הרגיש בחסרונו והוא דאג שהכל יתוקתק כמו שצריך ,העובדים שלו ידעו בדיוק כיצד לעצב ואיך . העיצוב היה פשוט עוצר נשימה, חופה, כניסה, אולם. הפך את המקום לקסום ומושלם!

הפקת אירועים

במה מהממת שדניאל היקר והצוות שלו בנו לנו.

Dj לחתונה

האגדי שלנו!!!! הרחבה לרגע לא הייתה ריקה ועד סוף הערב הייתה מלאה באנשים, אנשים לא רצו ללכת הבייתה, סמכנו עליו בעיניים עצומות וללא ספק עלה מעל לציפיות שלנו, ידע לקרוא את הקהל ועשה שמח בטירוף!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אהובתי המהממת, היא פשוט הפכה לחברה , ללא ספק הבחירה הכי נכונה שהייתה לי , לא משנה כמה המנהלי אירוע היו מצוניים וטובים- תאיר דאגה לאינטרסים שלי- לפני החתונה כמו כל כלה קצת נלחצתי, כל חשש הכי קטן ידעתי שאני יכולה להרים לתאיר טלפון פשוט בכל שעה (אפילו בשישי ב00:30 בלילה) תמיד הייתה זמינה לכל שאלה, בגלל שהיו לנו יותר מ600 איש היא הגיעה עם גל, מישהו נוספת והן פשוט תקתקו לנו הכל - הושבה, בקבוקים שהבאנו, אטרקציות, דאגה שנשב לפניי לאכול, להשקות אותנו במים בלי סוף לאורך כל הערב ופשוט נשארה איתנו עד שאחרון האורחים הלך ועד שאנחנו עלינו על מונית ! והכי חשוב חסכה לנו כסף, ממליצה פשוט לכל אחת לשקט הנפשי שלה ושל משפחתה לקחת מנהל/ת אירוע חיצוני/ת.

איפור

המלכה שלי, פשוט ואו, אחת החברות הכי טובות שלי ואחת האלופות באיפור/שיער לכלות תמיד ידעתי שזו תהיה היא שתאפר אותי לחתונה שלי, ידעתי שאני רוצה איפור עדין וזה מה שהיא עשתה, האיפור לא זז לאורך כל הערב , לא הייתי צריכה בכלל טאצ׳אפים, מקצועית בטירוף והשרתה אווירה כ״כ נינוחה ורגועה וזה הכי חשוב בעולם!

עיצוב שיער

מלך, לקחתי אותו גם לליווי , ממליצה לקחת ליווי, הגיע ועשה לי גם סידור שיער לפניי החופה, עשה לי שתי תסרוקות בדיוק כמו שחלמתי, אשיות מדהימה ובן אדם מדהים! שמקשיב בדיוק למה שאת מבקשת, ממליצה עליו בחום!!

שמלות כלה

אל אלינור הגעתי בהמלצת חברה טובה שלי, איך שנכנסתי אלייה לסטודיו התאהבתי בה, בחורה מהממת, תמיד נותנת הרגשה כ״כ טובה ונעימה, היא נינוחה ורגועה ועד שלא תהיי מרוצה לא תשחרר אותך ! לא אשקר שלקחתי סיכון, תפרה לי את שתי שמלות חלומותיי מאפס ולא במחיר מופקע בכלל שזה הכי חשוב! באמת שלא יכולתי לחלום על תוצאה טובה יותר מיזו.

צילום סטילס

עשה לנו גם את הטראש, תמונות מהממות, בן אדם מקסים וקשוב ממש עם צוות מקצועי בטירוף, הצטלמתי עם השמלה השנייה גם לפניי, בהמלצת הצלם ובדיעבד זה היה מצויין כי בריקודים בקושי יהיו לכן תמונות לבד עם השמלה.

אטרקציות

גיא עשה לנו גם זיקוקים בחופה, חבילת סלואו מהממת ומגנטים. ממליצה בחום!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

עדי שמעון האלופה! יומיים של הודעות sms ויומיים שיחות טלפון לאנשים, בסוף כל יום שלחה לי טבלת אקסל מסודרת! ממליצה עלייה מאוד !!

מעצבי טבעות

יחס מדהים !

טיפ הכי חשוב כמו שכולן נותנות-תירגעו,תנשמו עמוק ופשוט תזרמו, אחד הימים הכי חשובים בחייכן וחשוב שתהיו קוליות וקלילות! ברור שלא תוכלו להתייחס ביום הזה לכולם אז אל תתבאסו, תהנו מהיום. הייתה לנו את חתונת חלומותיינו, והיום במאושר בחיינו, היינו מרוצים פשוט מכל הספקים שלנו ופשוט זרמנו!!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
התארגנות וליל כלולות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הפקת אירועים
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מעצבי טבעות