חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על רעות אריאלי
Sagi Cohen
החתונה של שגיא ועדי 16.05.24
"קודם כל הכי חשוב לדעת שרעות היא ראש שקט ומניה בטוחה לכסף שלכם. רעות ליוותה אותנו במשך שנה. כשפנינו אליה כבר ידענו על חלק מהספקים שאנחנו רוצים והתלבטנו אם אנחנו צריכים את השירות שלה. היום אנחנו יודעים להגיד שהוא היה קריטי לחוויה המ..."
מספרים על HYPE | הייפ
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של איתי ואריאל 09.05.24
"אין מרוצים מאיתנו על בחירה בהייפ ובחן סוקו בפרט! אין דברים מטורפים כאלה, מעבר ליחס האישי וההרגשה שהוא חבר, הוא דאג לחתונה הכי מטורפת שיכלנו לתאר, מעבר לכל הציפיות שלנו. הרחבה הייתה מלאה מתחילת הערב ועד שאנחנו החלטנו לסיים! אנשים ל..."
מספרים על הנחלה
Shelly Sason
החתונה של שלי ששון 14.05.24
"איזה כיף שזכינו להתחתן שם, אווירת צהריים יום העצמאות, עם האוכל הכי מדהים שאכלנו והצוות הכי מקסים שיש, עופר ואון שליוו אותנו לאורך כל האירוע, מוטי שאחראי על האוכל, ובאמת לפשוט כולם היה אכפת. לא יכלתי לבקש יותר טוב מזה."
מספרים על שחר לוי
Shelly Sason
החתונה של שלי ששון 14.05.24
"נראה לי שאם היו מבקשים ממני לתת דעה במשפט אחד, פשוט הייתי אומרת שאם הייתי עושה את האירוע שוב הייתי בוחרת בשחר שוב ושוב ושוב. קיבלתי פשוט חברה שתלווה אותי באירוע, סופר מקצועית, קולעת בול ופשוט אכפת לה מהכל 🤍 איזה כיף שזכיתי בה"
מספרים על גיל חיון
Mai Arlowski
החתונה של מאי ושקד 03.05.24
"ואו ואו ואווו מאיפה מתחילים??? גיל הייתה הבחירה הכי הכי מדויקת שלנו לאירוע. צלם שהוא גם חבר וגם מלווה. חיפשנו מישהו שיקלוט אותנו בהכי טבעי שלנו, שירים לנו ויצחיק אותנו ותוך כדי יצלם אותנו בדיוק כמו שאנחנו אבל עם סטייל מעלף שיש רק..."
מספרים על Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של אורון ועדי 26.05.24
"אור היה ממש מקצועי ועזר לנו בטירוף. תוך כמה דקות היינו בקופה מרוצים מהחליפה שאור המליץ לנו עליה. היינו במקום אחר והתבאסנו על השירות אז כשהגענו לדיפלומט הרגשנו את השינוי לטובה."
מספרים על הגבעה
Sahlav Fassler
החתונה של סחלב פסלר 16.05.24
"יופי הגן עם אנשי הצוות המדהימים שלו פשוט שילוב מנצח! קודם כל הם בני אדם, מבינים, מכילים ובאמת מנסים לעזור בהכל מה שלא מובן מאליו. אין ספק שהאירוע לא היה יוצא כל כך מוצלח ללא הגבעה. תודה רבה"
מספרים על עומר אוסדון
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של שיר 15.05.24
"עומר אוסדון המלךךך! תותח אמיתי, מקצוען, יודע לקרוא את הקהל והכי חשוב קשוב לזוג ולרצונות שלו. כמות המחמאות שקיבלנו בזמן החתונה ואחרי היא מטורפת!!! אין אחד שלא עף עליו!!! מרים את הקהל בטירוףף 👑 תמיד זמין ובכללי בן אדם מקסים שרוא..."
מספרים על Unique Photography | יוניק פוטוגרפי
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של חן וטל 16.05.24
"אלון ובר היו תותחים, מקצועיים וסבלניים!! אנחנו זוג שחשש מהצילומים ומהרגע שהם הגיעו ידעו לשחרר אותנו ולגרום לנו להרגיש בנוח. היו קשובים וידעו לעשות את הצילומים בצורה נעימה ורגועה. לא הפסיקו לצלם מהרגע שהגיעו! ממליצים בחום ובלב שלם!..."
מספרים על האחוזה - בית חנן - גן ארועים
Amit Ben-tovim
החתונה של עמית ו 16.05.24
"הגענו לאחוזה דרך המלצות, לא ידענו מה לצפות כי לא היינו במקום באירוע מעולם. הגענו ופגשנו צוות באווירה טובה, שירותיים לכל דבר שהתגמשו אלינו איפה שרק היינו צריכים ומעבר. לכל אורך התהליך היה נעים ונוח, פשוט ידענו שיש על מי לסמוך. קיבל..."