הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
טל ויובל
החתונה של טל ויובל
סתיו 2018
הפוסט של טל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים חופר אך מכל הלב ♥ אז אחרי שקצת התאוששנו, ותוך כדי עדיין מעכלים, מחזירה את חובותיי לקבוצה המדהימה הזו שלמדתי ממנה המון ♥ אז התארסנו באפריל השנה , ולאחר 5 וחצי חודשי אירוסין התחתנו ב-7.10.18 :) חייבת לציין שממש ממש נהנתי מתקופת האירוסין ומכל האירגונים! ומאחלת לכן להנות מזה גם!!

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

אוכל מדהים!! שמם הולך לפניהם! רועי השף היה מקסים לכל אורך הדרך ולא ויתר עד שהיינו מרוצים לגמרי! כל זאת עם חיוך ויחס חם לכל אורך הדרך!

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

מקום שהוא כבר בית בשבילנו! מעבר לכך שהמקום פשוט מדהיםםם ביופיו , מה שעושה אותו לעוד יותר מדהים זה האנשים שעובדים בו! שרון, נעה, סלביק ורועי האלופים! אנשים מדהימים! דואגים לכל פרט ופרט ועושים זאת בצורה הכי מקצועית שיש ועם המון חיוך ואהבה! הבחירה במקום הזה זו הייתה ללא ספק ההחלטה הכי טובה שעשינו!! הגן עבר שיפוץ מאז שסגרנו שם וכבר אז הוא היה מהמם אבל אין ספק שעכשיו אחרי השיפוץ שהם עשו הוא נראה פשוט מושלם! מחכה כבר לקבל הזמנה לשם ולבוא להנות כאורחת

שמלות כלה
דוד חצבני
+

אז השמלה ההורסת היא של המעצב דוד חצבני. את השמלה קניתי ביריד כלות חכמות, אחרי שני מעצבים מוכרים שהלכתי לראות. מודה שהייתי סקפטית לחלוטין ואמרתי לעצמי שאני רק באה לסמן ״וי״ ואין סיכוי שאני אמצא שם כי אני לא הטיפוס שקונה בירידים. אבל הופתעתי ממש ואשכרה יצאתי משם עם שמלת חלומותיי ♥♥ אז ממליצה לכל הסקפטיות כמוני- תנו לזה צ’אנס! זה היה מדהים כי אין ספק שזה הרבה יותר משתלם כלכלית מללכת להשכיר שמלה (חצי מחיר ממה שתכננתי!) והשמלה בסוף נשארת אצלי ! (או לפחות עד שאפרד ממנה ריגשית ואחליט למכור)

שמלות כלה

התופרת שעובדת עם המעצב דוד חצבני. אז אל יעל הלכתי אומנם בשביל תיקונים ממש קטנים (הצרה וקיצור) אבל היא הייתה ממש מקצועית ויש לה עין חדה! שלחתי לשם את אמא שלי לעשות שם תיקונים לשמלה שלה ושתינו היינו ממש מרוצות! היא נמצאת בגבעתיים ולוקחת מחירים הוגנים לחלוטין. ממש ממליצה!

מעצבי טבעות

דניאל מתת וג׳קסון. אז כל אחד מאיתנו אהב משהו במקום אחר אז החלטנו לפצל את ההזמנה. בעלי קנה בג׳קסון ואני קניתי בדניאל מתת. בשני המקומות היה שירות מעולה !!! והיינו מרוצים ממש! בג׳קסון בעלי קנה גם את הטבעת אירוסין, וההורים של בעלי קנו לי שם את התכשיטים לחינה. יש להם מבחר גדול ואחלה מחירים. ממליצה בחום!

Dj לחתונה

לירון פיקר מאופוריה , האחד והיחיד! מעבר לכך שהוא מוכשר ומקצועי בטירוףףף וללא ספק יודע מה הוא עושה, הוא בן אדם עם אישיות מדהימה!! הוא הרים והעיף אותנו בערב הזה וגרם לערב הזה להיות מטורףף! למרות שהחתונה הייתה ביום ראשון, הרחבה הייתה כל הזמן מלאה והוא לא הוריד רגל מהגז ;)!! נהננו מכל רגע!

רב לחתונה

איזו אישיות! מהרגע שנפגשנו הוא השרה עלינו אווירה קסומה! העביר את טקס החופה בצורה הכי יפה שיכולה להיות! הפך את הטקס לחוויה עוצמתית, אישית ומרגשת! הוא רב קליל, נעים שמעביר את החופה בצורה מכבדת! היו לנו כ-430 מוזמנים והייתה פשוט דממה בחופה! למרות שאני לא עשיתי, אבל למקרה שזה מעניין מישהי, הוא מאפשר לאישה להעניק טבעת ולברך בזמן החופה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

נכון, הם היקרים בשוק, אבל הם מקצועיים, נעימים, ולגמרי מדייקים! מעבר לכך, באולם עובד איתם ועושים דרכם את הסידורי הושבה. אז נכון שאפשר לעדכן ידנית, אבל קחו בחשבון שאת סידורי ההושבה עושים ממש סמוך לחתונה , אז כל כאב ראש (וזה כאב ראש!) שאפשר להפחית , אני ממליצה! אז זה היה נוח שהכל היה מסונכרן ושלא היינו צריכים התעסקות מיותרת.

אטרקציות

כפיר שלום ממגנטוס. ידענו מהתחלה שאנחנו בוחרים טוב! אין ספק ששמם הולך לפניהם !! ובצדק! הם אומנם מהיקרים בשוק אבל היינו בטוחים שלא נתפשר על זה , וטוב שכך עשינו , יצאו תמונות הורסות והאיכות מעולה! כפיר תפס רגעים מיוחדים, ואני בטוחה שעוד נבחר לאלבום חלק מהתמונות שהוא צילם!

איפור

שני ברוך האחת והיחידה ! מדהימה מדהימה מדהימה!!! עשתה אותי הכי זוהרת שיש וגרמה לי להרגיש ככה מבחוץ ומבפנים!! היא מהממת ברמות ויש לה ידיים של קסם! האיפור לא זז כל הערב! סמכתי עליה בעיניים עצומות וללא ספק היא עלתה על הציפיות שלי

צילום סטילס

מדהים! וואווו איזה תמונות, איזה כשרון , פשוט מדהים!!! מהתחלה ידענו שהוא מוכשר בטירוף אבל לא ידענו שעד כדי נהנה יחד! עברנו יחד כמעט את כל היום והיה פשוט מדהים!! היו אנרגיות מטורפות, חיבור מדהים, צחוקים , ופשוט כיףףף ♥♥ הצוות שעבד איתו- דימה (צלם וידאו) ואיזי (צלם סטילס נוסף) היו מדהימים ונעימים לאורך כל היום! אומנם לא הספקנו לעבור עדיין על כל התמונות אבל ממה שכבר הספקנו לראות , יצאו תמונות מדהימות!

עיצוב שיער

צח ונטורה , ואוווווו ! צח צח צח לא יודעת מאיפה להתחיל?!?! התאהבתי בו ברמות! כבחורה שהשיער הוא אחד הדברים הכי חשובים בשבילה, אני יכולה להגיד בלב שלם שפשוט יצא מושלםםםם ♥ הוא הפך לי את היום הזה למושלם! ליווה אותי מהבוקר עד הלילה, וזו הייתה אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי! עשיתי בהתחלה תסרוקת אסופה ולפני הסלואו הוא החליף לי לתסרוקת פזור ויצא מהמם!!!! גם כשהגענו לאולם אחרי הצילומי חוץ הוא תיקן וסידר כדי שאהיה מושלמת! חוץ מזה הוא הורס ברמות וקורע מצחוק! אני כל כך מרוצה ושמחה שבחרתי בו!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הלן, מעצבת הבית של הגן בשפיים. אז הפגישה עם הלן הייתה קסומה! היא בחורה מהממת והיא קלעה בול לסגנון שאני אוהבת! בנוסף לעיצוב שסגרנו היא הכינה לי זר כלה מהמם!!! המחיר שהיא לוקחת הוא הוגן לחלוטין והיא עושה עבודה מהממת!

הזמנות לחתונה ומיתוג

אז בהתחלה חשבתי לקחת מעצבת אבל בסוף הורדתי canva והתחלתי לשחק עם זה קצת וממש נהנתי !! אז בסוף עיצבתי לבד את ההזמנה ♥ את ההדפסה עשיתי בקניון הדפוס ברעננה. פשוט ניגשתי לשם עם העיצוב שעשיתי והדפיסו לנו במקום דוגמאות כדי לראות שזה בסדר. סרגיי המקסים עזר לנו ואפילו הדפיס לנו מגנטים מתנה. הוא ממש התלהב מההזמנה שעיצבתי והציע שאעצב את המגנטים כך שיהיו תואמים להזמנה. אז עיצבתי ושלחתי לו. השירות היה ממש מהיר (כבר למחרת אספנו את ההזמנות). ממש ממליצה עליהם!

* מבחינת כמות מוזמנים והתחייבות: היו לנו בהתחלה 550 מוזמנים, התחייבנו על 380. עם הזמן הרשימה גדלה (צריך לקחת את זה בחשבון שזה קורה), ולבסוף היו לנו 630 מוזמנים. אישרו הגעה 460 מוזמנים , והעלנו את ההתחייבות ל-430. הגיעו בפועל 440 מוזמנים . לכו לפי הסטטיסטיקה ! זה עובד , ובכל מקרה, זה הכי טוב שיכול להיות כי תכלס אי אפשר באמת לדעת. * שטויות לרחבה- קנינו כל מיני שטויות בקניון האירועים בתל אביב (לאור ההמלצות של כולם). האמת ציפיתי לקצת יותר מבחר אבל קנינו מה שהיינו צריכים והמחירים היו סבבה לגמרי אז היינו מרוצים. * קישוטים להתארגנות- הזמנתי כמה דברים מאלי אקספרס. זול, הכל הגיע בזמן והיה באחלה איכות! כמובן צריך לקחת בחשבון שאם מזמינים ביגוד אז לשים לב למידות (אני הזמנתי 2 חלוקים ואף אחד לא היה לי טוב ובסוף קניתי אחד מהמם (ולא זול חח) באינטימה) טיפים: - צאו בקבלת פנים- זה כמעט שעה וחצי מהאירוע שלכם ! זה מוריד לחץ, וזה זמן מעולה להודות לאורחים שהגיעו, במיוחד למבוגרים יותר שלא תראו כנראה ברחבת ריקודים. - רשימת צילומים חשובים לצלם - תכינו מבעוד מועד , זה חשוב!!! זה מה שנשאר בסוף כמזכרת מהחתונה! אפילו הצלם אמר לי שזה מעולה שהכנתי רשימה ובדקנו יחד שלא שכחנו כלום. - קבוצת וואטסאפ לדברים לחתונה עם הבעל/לבד- מעולה לבחורות כמוני ששוכחות דברים :) שלחתי לשם כל מיני דברים שראיתי וכל כמה זמן עברתי ובדקתי מה אני רוצה לקחת משם. עזר ממש! - לחלק תפקידים למשפחה ביום החתונה - הוריד לחץ , גרם להם להרגיש חלק ועזר לנו לשחרר - לשתף את הבן זוג- חשוב!!!! גם מוריד מעליכן וגם הופך את החוויה למשותפת וכיפית! אז בואו נדבר תכלס, את רוב הגברים אירגוני החתונה לא מעניינים , אז הבאתי לו לעשות את הטלפונים , קביעת פגישות, ועוד כל מיני סידורים כאלה שלא מצריכים ממנו יותר מידי יצירתיות D: זה היה מעולה ושנינו הרגשנו שזה שלנו ושאנחנו עושים הכל ביחד! - לשתף את ההורים , אבל במידה! - אני כזאת שמאד מחוברת למשפחה ולהורים במיוחד והיה לי חשוב מאוד שהם יהיו חלק משמעותי! אז הם היו איתנו בבחירת אולמות ובטעימות והיו שותפים לחלק מההתלבטויות . אבל בגדול חוץ מזה את כל שאר הדברים סגרנו לבד והחלטנו לבד. בסופו של דבר זה היום שלכם וחשוב שתעשו אותו כמו שאתם אוהבים! - התארגנות בבית- היה לי מדהים! לרגע לא חשבתי שארצה להתארגן במקום אחר. זה הכי נח, הכי נעים, הכי שלך, וכמובן שחוסך כאב ראש של לשכוח דברים :) מי שקראה עד לפה, שאפו!!! הטיפ הכי חשוב אבל - לשחרר! יודעת שכולן כותבות את זה, וכל פעם שקראתי את זה פה בפוסטים של בנות אחרות, קיוויתי ממש שאצליח גם. זה הדבר הכי חשוב שיש! הופתעתי מעצמי כמה שהצלחתי לשחרר באותו יום (על אף שערב קודם הייתי ממש לחוצה עד כדי דמעות) אבל פשוט נהנתייי בטירוף! זה היום הכי מאושר בחיי! ואני מאחלת לכל אחת ואחת שנמצאת עוד לפני, שתהנה לפחות כמו שאני נהנתי! תנצרו כל רגע, אל תשתכרו, תחייכו, תהנו, תתנו יחס למי שסביבכם ותשמחו על מה שיש לכן ומי שלידכן! תזכרו שזה ערב אחד ושאת הבחירה הכי חשובה כבר עשיתן - השותף שלכן לחיים! באהבה ענקית, טל (נשואה טרייה שעדיין מעכלת ♥)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דוד חצבני+
דוד חצבני
64 ממליצים
שמלות כלה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
142 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
קייטרינג ושירותי בר
מקום לאירוע
שמלות כלה
שמלות כלה
מעצבי טבעות
Dj לחתונה
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות
איפור
צילום סטילס
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג