הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נעמי וטל
החתונה של נעמי וטל
אביב 2024
הפוסט של נעמי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות! התחתנו ביום חמישי, 7.3.24 בתל יצחק, 200 אורחים

מקום לאירוע
תל יצחק | Kitchen & Garden
+

– המקום שימש עד לפני כמה שנים כמסעדה, וכיום יש בו בית קפה בבקרים ואירועים בערב. האווירה השונה מורגשת, מרגישים שלא מדובר בעוד אולם אירועים סטנדרטי, אלא מקום בוטיק ששם דגש על החוויה והאוכל, ולא באים "לתקתק" אירועים יום אחרי יום רק כדי להרוויח עוד כסף. קיבלנו הרגשה שמשקיעים באירוע שלנו מכל הלב, הצוות מקצועי ונעים ומורגש שהם לא מתגלגלים כבר שנים בתחום החתונות, לגמרי לטובה. קיבלנו המון מחמאות על האוכל, המקום היה מהמם והייתה אווירה חמה ואינטימית, חצי מסעדה חצי גן, והרגשנו פחות "אולם" ויותר מקום שמתאים לאופי שלנו. בר הייתה מנהלת האירוע שלנו והיינו סופר מרוצים ממנה.

צילום סטילס
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
+

לא יכולים להיות יותר מרוצים מהבחירה הזו, ואין לנו מספיק מילים לתאר עד כמה! חיפשנו צלם שמצלם בסגנון קצת שונה, פחות שדות ושיבולים ויותר צילומים אורבניים ומיוחדים. התמונות שתומר עשה לנו הן בדיוק כאלו – תומר משחק עם אלמנטים של אדריכלות, קווים, אור וצל ועוד כל מיני דברים מגניבים שהוציאו לנו תמונות שהן ממש אומנות. מיוחדות, ועם זאת מרגיש שהן לגמרי תופסות את האופי שלנו ומרגישות סופר טבעיות. תומר לא מביים את התמונות בקטע לוחץ ומלאכותי (דבר שחששתי ממנו). האווירה עם תומר הייתה לא פחות ממושלמת, תומר יודע לקלוט סיטואציות רגישות ולנהל אותן אפילו מבלי שנרגיש. היה תענוג להעביר איתו את היום והרגיש כאילו יש איתנו חבר טוב ששולט בהכל ויודע מה עושים, ברוגע ובכיף. קיבלנו את התמונות 6 ימים אחרי האירוע (!).

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

באגו מאלפא מיוזיק: עשה לנו את המסיבה הכי טובה שיכולה להיות, ושהכי הכי חיכינו לה. אחרי הפגישה הראשונה הבנו עם מי יש לנו עסק וסמכנו עליו בעיניים עצומות, ובאמת באגו ידע לקרוא את הקהל, לעשות שילובים מגניבים ולא צפויים והביא הברקות, והמסיבה הייתה הכי שמחה וכיפית שיכולנו לבקש. גם אחרי האירוע, קיבלנו עליו אינסוף מחמאות ואנחנו סופר מרוצים מהבחירה בו.

צילום ועריכת וידאו

הספקית הראשונה שסגרנו מיד עם סגירת התאריך. אני עוקבת אחרי האינסטגרם של לוצה כבר תקופה, ועוד לפני שהחלטנו על מקום, ידעתי שאני רוצה שהיא תצלם אותנו בוידיאו. הסרטונים של לוצה שונים מהסרטונים ה"קלאסיים", היא יודעת לתפוס ולהעביר באופן מושלם את האווירה הכללית של הזוג וכל סרטון שלה שונה מקודמו. לוצה הייתה מקסימה ונעימה, לא ביימה אותנו והכל איתה הרגיש טבעי ורגוע. עוד לא קיבלנו את הוידיאו אבל אני בטוחה שהוא יהיה מהמם.

אטרקציות

סגרנו איתו אחרי שצילם אצל חברים וראינו שהתוצאה איכותית ממש. לירן היה נעים ולא מורגש, ועם זאת הוציא כמות אדירה של מגנטים, לנו ולאורחים שגם התלהבו ממנו מאוד. בסוף האירוע לירן השאיר לנו שקית עם מלא אינסטבלוקים ומגנטים, ואפילו פיתח לנו תמונות מהצילומי יום שזה בונוס רציני. התקשורת מולו הייתה מעולה, איפשר לנו לעצב את המסגרת ואנחנו ממש מרוצים מהבחירה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
WiWi | אישורי הגעה
+

היו אחלה ממש, מחיר הוגן, ממשק נוח. ממליצים בחום.

איפור

עדי מקסימה ברמות, האיפור והשיער שהיא עשתה לי היו טבעיים ולגמרי משקפים את מי שאני ואיך שאני נראית ביום יום, רק בגרסה משופרת. עדי הייתה קשובה, נעימה והיה לנו כיף להעביר איתה את הבוקר. האיפור והשיער החזיקו בלי לזוז עד סוף האירוע ואפילו לא נזקקתי לערכת הטאצ' אפ שהיא השאירה לי. קיבלתי מלא מחמאות והרגשתי בנוח עם התוצאה.

רב לחתונה

התהליך עם אבי היה נעים וכיפיי, וגם איפשר לנו להיכנס לסטייט אוף מיינד של האירוע ואיך אנחנו רוצים שהוא ייראה.

התוצאה הסופית שיקפה אותנו באופן מושלם, אבי קלט אותנו וידע להעביר את זה באופן מושלם לקהל, והחופה הייתה קלילה, מצחיקה ומאוד אופיינית לאופי שלנו כזוג. כולם התרגשו וצחקו איתנו, והרגשנו את הקהל בחופה ואת החיבוק החם והאהבה של הסובבים אותנו – לא הרגשנו בחופה מרוחקת שעוברת מעל הראש של כולם, אלא היה טקס בגובה העיניים, שנכנס לכולם ללב. קיבלנו המון מחמאות על הטקס וראינו כמה כולם התרגשו איתנו.

שמלות כלה

הגעתי לסטודיו של שילת ויצאתי משם עם שמלה אחרי רבע שעה. עקבתי אחריה תקופה וידעתי איזה דגם אני רוצה, והכל היה קל וזורם איתה שלא היה לי אפילו ספק. קניתי את השמלה ממנה יד 2, והיא עשתה את כל ההתאמות למידות שלי. הסגנון של שילת נקי, קלאסי ולא מצועצע. השמלה הייתה נוחה ברמות, הרגשתי בה הכי בנוח שיש והיא מאוד דומה לשמלות שאני לובשת בדרך כלל, רק בלבן.

מקום התארגנות – Airbnb אצל קיריל בכרם התימנים: בין הצעדים הכי טובים שעשינו. בחרנו לישון לילה לפני בנפרד, כל אחד עם החברים / חברות שלו, בדירה נפרדת באותו קומפלקס. לא היה לנו חשוב במיוחד להתפצל, אבל רצינו לנצל את ההזדמנות להיות עם החברים הקרובים ולהקליל את האווירה כבר מיום לפני.

אני ישנתי עם החברות בפנטהאוז, ובן הזוג שלי היה בבניין ממול עם חברים שלו. ההגעה לילה לפני והלינה עם החברים איפשרה לנו להיכנס ליום החתונה באופן רגוע, אחרי שכבר הבאנו ואירגנו הכל, לחלק משימות למלווים, לחסוך נסיעות, להתארגן ביחד, להצטלם עם המלווים באור יום, ובעיקר בעיקר להנות ולהתרגש באופן מלא מכל הדברים הטובים שיש ביום המיוחד הזה, בלי רעש מסביב. וגם זו עוד חוויה לאוסף, כי למה לא לנצל עד תום את האירוע וכל מה שבא איתו

הדירות של קיריל נמצאות בכרם התימנים, דקה משוק הכרמל. כל הדירות חדשות לגמרי, יש חדרים ומיטות בהתאם לכמות האנשים, מטבח ומרפסת (בפנטהאוז יש מרפסת ענקית וגם עליה לגג ונוף לים). הבונוס הכי גדול – יש חניות! קיריל שירותי והוגן ואנחנו חושבים שזה היה בין הדברים הכי טובים שעשינו לעצמנו בהקשר של החתונה. קישור: https://he.airbnb.com/rooms/937613938239121378...

המספר של קיריל: 052-8370226

 

נעליים – יושו: למרות שניסיתי לחסוך ולקנות נעליים בריפבליק, לא מצאתי שם שום דבר שהיה לי נוח ופניתי ליושו. בדיעבד, אני שמחה מאוד על הבחירה כי מרגע שנעלתי את הנעליים ביום החתונה שכחתי מהן, הן פשוט לא היו מורגשות על הרגל. גם תהליך הבחירה נעים – קובעים מראש שעה עם החנות ואין עוד הרבה בנות בו זמנית, המוכרת עוזרת ומסבירה ואכפת להן שתהיי מרוצה ממה שאת קונה. הייתי יכולה להישאר עם הנעליים עוד שעות ארוכות, הן היו נוחות ולגמרי שוות את המחיר בסופו של דבר.

טבעות – יהודה טבעות בדיזנגוף: אין הרבה להוסיף על מה שכבר נאמר, מעבר לכך שיהודה פשוט בן אדם מקסים, סבלני, נעים וגמיש, המחיר הוגן לגמרי וכל ההמלצות עליו לגמרי מצדיקות את עצמן. ניצלתי את ההזדמנות גם להקטין ולנקות אצלו את הטבעת אירוסין (שאגב נקנתה בג'קסון וזה ממש דיס המלצה).

הסעות: סגרנו את המיניבוס למלווים אצל בני (050-9597777) ובגלל שהאוטובוס שלו היה תפוס סגרנו הסעה מתל אביב וחזרה אצל רמי לוי (052-3529193). שניהם היו שירותיים, הוגנים והיינו מאוד מרוצים מהם. ממליצים בחום.

תכשיטים – TAO: יש לי רגישות לתכשיטים וכבר הרבה שנים שאני קונה רק אצל דנית, ולכן היה לי ברור שאנצל את ההזדמנות להתחדש אצלה בתכשיטים שישמשו אותי גם אחרי החתונה. בחרתי שרשרת ועגילי פנינים קלאסיים ועדינים. התכשיטים שלה איכותיים ברמות, מחזיקים שנים, אני תמיד מתקלחת איתם ולא מרחמת עליהם והם מחזיקים בלי בעיה. יש לה חנות אינטרנטית אבל בגלל שהיה מדובר בחתונה הלכתי אליה לסטודיו ביפו ונעזרתי בה בבחירה. לא ראיתי עליה כאן המון המלצות ולכן ממליצה באהבה.

וכמה מילים מהלב – היו לי הרבה חששות לפני שנכנסנו לכל הארגונים של האירוע, אם זה היה תלוי בי לא היינו עושים בכלל אירוע כזה ועד הרגע האחרון היו לי ספקות לגבי איך הכל יעבור והאם אצליח להנות מכל הדבר המטורף הזה.

בסוף בסוף, גם אני הציניקנית יכולה להגיד שכל מה שאומרים נכון, באמת מדובר באחד הימים הכי מיוחדים שיש, הזדמנות להרגיש כמה אוהבים אתכן ופשוט לשמוח עם כלללל האנשים שאתן אוהבות ואוהבים אתכן ואתכם.

כולם אומרים "תהני מהרגע", "תשחררי" ו"תזרמי", אבל זה לא מתאים לכל אחת ויכול רק ליצור יותר לחץ. הטיפ הכי טוב, לדעתי, הוא פשוט להיות עצמך ולא להתנצל על זה ולנסות להיות משהו שאת לא.

בסוף מדובר בחתונה והיו אלף כאלו לפנייך ויהיו עוד אלף אחרייך, אז תעשו את מה שאתם אוהבים ורוצים, ומה שהכי מתאים לכם כזוג. כל האנשים מסביבכם יסתדרו וישמחו בשבילכם, וזה מה שהכי חשוב בסוף.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
צילום: תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography+
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
283 ממליצים
צילום סטילס
תל יצחק | Kitchen & Garden+
תל יצחק | Kitchen & Garden
188 ממליצים
מקום לאירוע
WiWi  | אישורי הגעה+
WiWi | אישורי הגעה
0 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
רב לחתונה
שמלות כלה