הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אור ובר
החתונה של אור ובר
קיץ 2023
הפוסט של אור, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ממש עכשיו ב-15.06.23, האמת שלא חשבתי שאני אהיה מאלו שכותבות פוסטים, אבל אני מבינה למה זה בלתי נמנע- זה עוד מקום להודות ולהרים לספקים המדהימים שליוו אותנו לאורך כל התהליך ועד יום החתונה (וגם עד היום). חלקם הגדול לא מופיע פה הרבה, וחשוב לי ממש להרים להם וגם להמליץ לכן

קצת עלינו- אני ובר היינו מאורסים כמעט שנה. אנחנו לא זוג צעיר, אני 32 ובר 34, פשוט לי היו 3 פרמטרים שלא התפשרתי עליהם - חתונה בקיץ, ביום חמישי ובאביגדור וזה התאריך הכי מוקדם שהיה פנוי כשהתארסנו ביולי.

דברים שאמרתי לעצמי לאורך התהליך והתבדיתי- חתונה היא אירוע גנרי, לא צריך להמציא את הגלגל. האירוע שלנו בסוף היה הכל חוץ מגנרי, בין אם העיצוב המדהים ביופיו שעשינו (ברמה שלא השתמשנו אפילו בכיסאות, או ברצפה- הכל עוצב מאפס), החופה בחניון עם תהלוכה ותזמורת, להקה בקבלת פנים, חתונה הפוכה, קייטרינג לא כשר. החתונה שלי לא הייתה גנרית, אלא מיוחדת ויוצאת דופן לחלוטין ואני כל כך שמחה על זה. הפידבקים שאנחנו מקבלים על זה מהאורחים נמשך עד היום, שזאת החתונה הכי מיוחדת ויפה שהם היו בה וזה כל כך כייף לשמוע.

מקום לאירוע
אביגדור
+

אז למה רק באביגדור? הייתי שם בחתונה עוד ב-2017 וזאת חתונה שנחקקה אצלי היטב, הרגשתי שזה לא מקום רגיל, מדובר בחגיגת חתונה וזה סוג של משתה עם אוכל מטורף (הכי טעים שיש בחתונות, ובעיני הוא פשוט ברמה של המסעדות הכי טובות בתל אביב והלוואי שיכולתי לאכול שם על בסיס חודשי), הסגנון הוא מסיבת קוקטייל קלילה וזה ממש ממש קרוב לבית שלנו (7 דקות נסיעה ממרכז תל אביב, מה שגרם לכל היום להיות סופר רגוע בזמנים).

תמיד אמרתי על עצמי שאני לא אתחתן במקומות שהם בתוך אזור תעשייה, אבל בסוף לא רק שהתחתנתי באזור תעשייה אלא החופה שלי נעשתה בחניון מחוץ לאביגדור שיש מלא גראפיטי מסביב ותפאורה הכי תעשייתית שיש. זה לדעתי אחד הדברים הקסומים באביגדור, מגיעים לאזור של מוסכים ופתאום אתה נכנס בדלת שלהם לאווירה אחרת לגמרי וכל כך מיוחדת.

שמלות כלה
לי פטרה גרבנאו | שמלות כלה
+

התהליך הכי קסום שהיה לי. מדובר בסטודיו עם היחס הכי אישי ובוטיקי שיש. הייתי רק ב-2 מקומות לפניהן, וישר כשהגעתי להן ידעתי שלא משנה איזה שמלה- אני רוצה להיות כלה של לי גריבנאו. לאורך כל הדרך הצוות של לי וריבי בראשן היו קשובות לי ונעימות וביחד יצרנו את שמלת החלומות שלי, ואכן הרגשתי בה הכי יפה שיש.

שמלות כלה
דנה הראל | Dana Harel
+

שמלה שנייה - מעולם לא חשבתי שאני אוכל ללבוש שמלה ״מהקולב״ כי אני מעולם לא הרגשתי רזה, ואצל דנה הראל מצאתי סמפייל שהוא בדיוק מה שדמיינתי לשמלה שנייה. גם כאן, היה תהליך נפלא עם מריה התדמיתנית, ולמרות שזאת שמלה קיימת עדיין היו לי מדידות והיחס היה מאוד אישי.

איפור
אלי חורי
+

הגעתי לאלי בזכות הקבוצה, אחרי שהתלבטתי קשות לגבי האיפור ומי אני רוצה לצדי גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית, היה לי מאוד חשוב שכל הספקים יהיו אנשים שנעים לי איתם ובעיקר האנשים שמלווים אותי ביום ההתארגנות. ואכן אלי הוא כל מה שאתן כותבות, החל משיחת הטלפון הראשונה, מבינים שיש פה אדם זהב. אין מילים לתאר איך אלי מדהים וכל מה שהוא היה עבורי ביום החתונה, מהרגע שהוא הגיע הכל נהיה יותר מושלם, הוא דאג שהסביבה שלי תהיה מושלמת ועשה אותי ואת אמא שלי הכי הכי יפות שיש. הרגשנו יפהפיות ונסיכות אמיתיות בזכותו. לקחתי את אלי ואת שקד לליווי ארוך (עד החופה) בתור מזיעה כבדה, וזאת הייתה החלטה מעולה!

הפקת אירועים

התארסנו בתחילת יולי ויום למחרת ב-8:00 בבוקר סימסתי למי שהפיקה לאחותי את החתונה לפני 8 שנים- מורן גולדשטיין האחת והיחידה. השם שלה לא עולה פה הרבה, אבל מי שבעניינים יודע שמורן בין המפיקות הכי טובות בארץ וזה הורגש לאורך כל הדרך, בפגישות עם כל הספקים ובעזרה שלה בבחירתם. כמובן ביום האירוע מורן והצוות שלה (וכרמל בראשם) היו ממש רסקיו עבורי, וזאת הבחירה הכי הכי הכי טובה שלנו, הכל בזכות מורן. למה בחרנו מפיקה? לא ראינו אופציה אחרת, אכן הייתה לנו חתונה מורכבת הפקתית בגלל העיצוב, בגלל התהלוכה והחופה בחניון, ובנוסף קצת חיכיתי להתחתן רק כדי שמורן תפיק לי את החתונה מרוב שהיא הייתה זכורה לי לטובה, בתור שני אנשים סופר עסוקים זה היה עבורנו חבל הצלה.

צילום סטילס

וואו, אין לי איך לתאר את רן. את רן סגרנו גם כמעט שנה מראש בהמלצתה של מורן, בתור מי שכבר חיתנה את רוב החברות שלה היה לי בראש מי היו הצלמים אבל כשמורן הציעה את רן (שלא הכרתי לפני) היה לי ברור שזאת הבחירה שלנו. בפגישה איתו נוצר החיבור ולצד העבודות הסופר מקצועיות שלו היה לנו ברור שסגרנו צלם. רן ורומה (הצלם וידיאו שעובד איתו), הם פשוט שני מלאכים, מקצוענים בטירוף, ונותנים לך הרגשה שהם איתנו בהתרגשות של החתונה ולא שהם עושים את זה על בסיס יומי. בין אם זה לשחרר ולהרגיע, ועד לבוא אלי עם מפית בשיא הריקודים כדי לטפוח את הזיעה בלי שאף אחד ישים לב. מה שהכי מדהים בעיני ברן ובצוות שלו, שהם ממש לא מורגשים ועם זאת עשו תמונות מדהימות. רן אלוף, וכבר שבוע לאחר החתונה קיבלתי ממנו טיזר עם כ-200 תמונות ובנוסף סרטון כדקה ערוך לאינסטגרם (ריל). השם של רן לא מוזכר פה מספיק, וזאת ההמלצה הכי הכי חמה שיש לי לתת.

הופעות חיות

זה כבר יישמע מאוד חוזר על עצמו, אבל ההחלטה הכי טובה שעשינו היה להביא את רטרו בנד. ברגע שהבנתי שאנחנו מחפשים להקה, עשיתי פה סקירה קטנה בחיפוש ומצאתי בזכות ההמלצות את רטרו בנד, הסתכלתי עליהם באינסטגרם, התייעצתי עם מורן ועומר הדי ג׳יי והם אמרו לי לשריין אותם דחוף. כמה שהם צדקו, לקחנו אותם גם לתהלוכה לחופה ולהופעה של 90 דקות (חתונה הפוכה, אז לאורך כל הארוחה) ומאוד מהר הרחבה הייתה מפוצצת בזכותם. האנרגיות שלהם פשוט נתנו את הטון לכל החתונה, ואני באמת חושבת שהם לא Nice to have אלא Must have, אני עד היום לא נרגעת מהכייף והטירוף שהם עשו לנו.

Dj לחתונה

לא חושבת שיש מה להוסיף. אין על עומר, אנחנו לא היינו חתונת צעירים פשוט כי אנחנו לא צעירים, והיה פשוט כייף כל הזמן. בכללי, התחושה שעומר נותן מהפגישה הראשונה זה שהוא מבין מוזיקה, מבין קהל ולא סתם הוא יצר לעצמו שם של תותח על חלל.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

צוטט כל איש צוות ״זאת הייתה החתונה הכי יפה שהייתה באביגדור״. כמו שכתבתי, לא רציתי את החתונה הכי יפה או הכי מיוחדת, אבל בחרתי ביהב בהמלצת מורן וכשיהב המעצב אין סיכוי שזאת לא תהיה החתונה הכי יפה. מיכל, אשת הקשר שלנו באביגדור, אמרה לנו מראש שכשיהב מעצב זאת החתונה שהם הכי מחכים לה כל שנה וזאת שלא מפסיקים לדבר עליה. ובאמת כשהגענו למקום, ולא האמנו למה שראינו, לא זיהינו אותו בזכות שרביט הקסם של יהב.

עיצוב שיער

הידועה בשם שקד צמות המלכה. שקד טובת לב, עדינה ולגמרי מרגיעון, מבינה עניין ומעל הכל הכי מקצועית שיש. שקד עשתה לי שיער מהמם, טבעי, והרגשתי הכי אני אבל בגרסה הכי יפה שלי. שקד הייתה לצדי עד החופה, ותקתקה אותי במהלך הליווי הארוך. שקד כל כך טובת לב, כשהיא ראתה שלאמא שלי לא מסתדר השיער היא עשתה לה גם טאצ׳ אפ וסידרה לה לפני שהאורחים הגיעו.

איפור

נועה הייתה מקסימה, מקצועית, ממש שמחתי שהיא נמצאת איתנו וגם מלווה אותי ביום הזה. בנוסף, בניגוד לאחרות שנתקלתי בהן, נועה הסכימה לשריין חצי שנה מראש, וזה היה לי חשוב כי לא רציתי להיתקע דקה לפני, ידעתי שהתאריך שלי הוא מאוד מבוקש.

צילום סטילס

צלם מגנטים -  השוס של האירוע בעיני. לא ידעתי בכלל מי הצלם, כי זה היה באחריות המפיקה וסמכתי עליה לגמרי, הגענו לחתונה וראינו שיש לנו פשוט עוד צלם חתונות. מדובר בצלם מגנטים מהצוות של איציק, והתמונות היו פשוט תמונות חתונה לכל דבר, כל כך התרגשנו לחזור הביתה ב-4 בבוקר ולראות פתאום מגנטים ענקיים מהחתונה שלנו.

כתובה - מיה לי

גם המלצה שהגעתי אליה בזכות הקבוצה, מיה לי מוכשרת בטירוף ועשתה לנו כתובה מהממת, בנוסף בזכותה ניתנה לי האפשרות שהכתובה תהיה ברוחנו.

בלונים להתארגנות- balloon 4 u

ירדן המהממת הגיעה מוקדם בבוקר ההתארגנות ותקתקה לנו את כל הקישוטים והבלונים, מקצוענית, מקסימה ונעימה! המלצה חמה חמה!!

עוגת חתונה ולהתארגנות- ד״ר פרוסטינג, אין על שלי. היא קונדיטורית הבית שלי כבר 3 שנים, מזמינה ממנה לכל אירוע ומאורע ותמיד החווית שירות והתוצרים מושלמים.

נעליים- ג׳ימי צ׳ו (נט א-פורטר), נעלי ארו וגם פריטי בלרינס.

טבעות- דניאל מתת

רבנות- בית דניאל, התנועה הרפורמית. דיס המלצה, בפרטי.

כלות, זה עובר מהר, זה טס, ידעתי שזה ככה אבל לא האמנתי כמה שזה יטוס לי. תהנו גם מהתהליך, כי בעיני כלה זה לא רק היום עצמו זה תהליך שלם שהוא כייפי וחוויתי ובעיקר לא יחזור על עצמו.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
לי פטרה גרבנאו | שמלות כלה+
לי פטרה גרבנאו | שמלות כלה
144 ממליצים
שמלות כלה
אביגדור+
אביגדור
283 ממליצים
מקום לאירוע
דנה הראל | Dana Harel+
דנה הראל | Dana Harel
24 ממליצים
שמלות כלה
אלי חורי+
אלי חורי
88 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
שמלות כלה
איפור
הפקת אירועים
צילום סטילס
הופעות חיות
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב שיער
איפור
צילום סטילס