הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אוריין ואלון
החתונה של אוריין ואלון
סתיו 2023
הפוסט של אוריין, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות ארוך ומפורט שמשלב גם טיפים תוך כדי, מקווה שיעזור למי שצריכה!
כותבת גם בקצרה על הספקים אבל בגדול ממליצים על כולם ואתן ממש מוזמנות לכתוב לי בפרטי ואעזור בשמחה 
חייבת גם להוסיף שהקו שהוביל אותנו בבחירת הספקים זה שיקשיבו לנו – מישהו שיהיה מקצועי אבל שידע גם להיות קשוב לבקשות שלנו, ובאמת כולם היו כאלה לשמחתנו הרבה.

 

**התארגנתי בבית של ההורים, בסוף אני גם מפרטת על ההתנהלות של מהלך היום עם הכלבה והחברים הקרובים, ויש גם פירוט על מסיבת רווקות, הפרשת חלה, שבת חתן (שכללה תדריך לכל הקרובים לפני החתונה!) ומיני ירח דבש 

הדבר הראשון שיש לי להגיד זה שלא משנה כמה חתונה מושלמת בשביל זוג אחד- היא לא בהכרח תתאים לכם. ממש חשוב לבחור את הספקים שאתם מתחברים אליהם, לעשות בחירות שמשקפות אתכם כזוג והכי הכי חשוב- בלי קשר לכל הספקים, היום הזה לא היה מה שהוא בלי המשפחה והחברים הקרובים שפשוט עשו לנו את היום הכי הכי שמח שאפשר. באמת שהכי חשוב זה לבחור את האנשים שעושים לכם טוב שיהיו צמודים אליכם ביום החתונה.

מאוד חששנו שהחתונה "תילקח מאיתנו". עולם החתונות הפך כבר לתעשייה שלמה ופחדנו שהדברים שחשובים לנו יעלמו בתוך זה. לפני הכל פתחתנו מחברת ורשמנו את הדברים שחשוב לנו שיהיו בתהליך ובחתונה עצמה. כל פעם שקצת איבדנו את זה פתחנו את הרשימה וזה עזר להתפקס, ממש ממליצה לכתוב רשימה כזאת בנוסף כמובן להבנה של תקציב שאתם מוכנים להשקיע על האירוע הזה.

קצת סטטיסטיקה- התחתנו בוויט פרדס חנה ביום שלישי 5/9/23 אחרי 10 חודשי אירוסין. היו בערך 340 מוזמנים, אישרו הגעה 270, התחייבנו על 250 והגיעו 265.

מקום לאירוע
white
+

בעיקרון החלום היה להתחתן בבית של ההורים או על הדשא בקיבוץ, אבל בגלל שאף אחד מאיתנו לא קיבוצניק והבית לא מספיק גדול כדי להכיל את כל מי שהיינו רוצים להזמין- חיפשנו מקום שיתן את האווירה הכי דומה לזה- אווירה אינטימית, חמה ושונה מכל שאר האולמות.
כשנכנסנו לוויט זה היה ביום הכייי גשום בשנה, ומהתופת בחוץ נכנסנו לוויט. מהרגע הראשון הבנו שיש בו אווירה קסומה ופשוט התאהבנו! גם היחס של האנשים שמנהלים את המקום חם, מזמין, ונעים להתנהלות. לאחר התלבטות קצרה החלטנו לסגור את הוויט לחתונה שלנו. החשש העיקרי היה הגודל של המקום אבל כ"כ אהבנו שהחלטנו שאנחנו נסתדר ויהיה בסדר. בסופו של דבר, בעזרת אביתר מנהל האירוע שקיבלנו מטעם הוויט הצלחנו לסדר את המקום בצורה מושלמת, לא היה צפוף מדי, וההושבה הסתדרה מעולה (צעירים בפנים ליד הרחבה ומבוגרים ומשפחה בחוץ- כשהמוזיקה לא חזקה מדי). קיבלנו המון מחמאות על המקום- על האוכל, הקוקטיילים, ההפרדה במקומות ההושבה ובעיקר על האווירה הקסומה והמדהימה שהמקום נותן. אחרי החתונה שמענו מאנשים שהם ממליצים על הוויט גם לחברים שלהם בעקבות החתונה.
לאורך כל הדרך הרגשנו שיש עם מי לדבר, תמיד היו סבלניים אלינו והרגשנו שיש מי שמקשיב לנו ומתחשב בנו, לרגע לא הרגשנו כמו ארנק מהלך מול המקום וזה פשוט שידרג את החוויה. חייבים גם להרים לאביתר המנהל אירוע- הכין אותנו לחתונה בצורה מעולה, שאל את השאלות הנכונות ונתן דגשים מקצועיים שעזרו לנו מאוד. במהלך החתונה ניהל את האירוע בצורה מעולה, דאג שהכל יקרה ולא עירב אותנו ככה שאנחנו יכולנו פשוט להנות .
 

בקיצור- ממליצים מאוד מאוד מאוד, לא היינו בוחרים להתחתן בשום מקום אחר. מושלם.

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

מיליה רוז. וואו. הרימה מסיבה מטורפת. גם אחרי החתונה דיברו איתנו על זה שאנשים לא ירדו מהרחבה, וגם המבוגרים יותר באו והחמיאו לנו. הנקודה הכי חשובה- היא פשוט הקשיבה לנו. מצד אחד ידעה לתת את הדגשים המקצועיים ולקרוא את הרחבה בכל רגע נתון, ומצד שני כל מה שביקשנו- היה (למרות שלא היו הרבה בקשות, פשוט סמכנו על מיליה). בקיצור- אישה מגניבה, יודעת את העבודה, הייתה מסיבה באמת מטריפה ואין עליה בעולם!! (וגם היא אישה שזה תמיד כיף 

 
צילום סטילס
יוסי קרסו | yoss art & photography
+

*יוסי הגיע עם עוד צלם וידאו בצהריים להתארגנות, שניהם נשארו עד סוף האירוע, מקבלת הפנים הצטרף גם צלם סטילס נוסף.

התרגשנו להפגש עם יוסי כי מאוד אהבנו את החומרים שראינו. נפגשנו איתו לראשונה בזום ולא הצלחנו להבין עד הסוף את האווירה ולכן קבענו להפגש איתו פנים מול פנים וישר הבנו שזה זה (טיפ- לבחור צלם שמתחברים אליו ברמה האישית! זה ספק שמלווה אתכם מתחילת היום ועד סופו, ואפילו כמה חודשים אחרי עד לקבלת כל התוצרים!).

יוסי הוא מהצלמים שלא תרגישו בכלל שנמצאים שם וכל מי שהיה איתנו באותו יום הסכים איתנו שהוא מקסים, משרה אווירה רגועה ונעימה. הוא מקצועי ויודע את העבודה, נותן דגשים חשובים אבל יודע גם להקשיב ולהתחשב בבקשות של הזוג- גם מבחינת הצילום אבל גם מבחינת הניהול של לו"ז יום החתונה- שיכול להיות באמת מאתגר. שמחים מאוד על הבחירה ביוסי, מאוד אהבנו את התמונות והאמת שגם הוידאו יצא מדהים! בול כמו שביקשנו ועריכה מעולה!!

שמלות כלה
ערבה פולק | Arava Polak
+

פופ אפ של ערבה פולק- הסתכלתי על העיצובים של ערבה פולק באינטסגרם והתאהבתי. ידעתי שהמחירים מעל התקציב שלי והסטודיו רחוק, לכן היה לי ברור שאני מגיעה לפופ אפ שהיא ארגנה בתל אביב. גם שם היחס היה אישי, היה מגוון גדול של שמלות- אבל חשוב לקחת בחשבון שאין את כל המידות. המחירים מאודדדדד נגישים, זה שמלות לקנייה ב80 אחוז הנחה! כשמדדתי את השמלה הנבחרת ישר הרגשתי שהיא הכי אני מכל מה שמדדתי עד אותו רגע ואיזה מזל שהגעתי 
אם אתן קונות שמלה מפופ אפ או באופן כללי שמלה מוכנה – אני ממש ממליצה שיהיה תור אצל תופרת בשבוע שלפני החתונה. מכל הלחץ של לפני ירדתי במשקל בלי לשים לב והשמלה הייתה גדולה עליי קצת, ישבה עליי פחות טוב מאשר בפעם הראשונה שמדדתי אז חשוב לשים לזה לב.

שמלות כלה

 הסטודיו הראשון שהלכתי אליו ואני מאוד מתבאסת שלא סגרתי אצלה שמלה. בסופו של דבר אני מאוד שמחה על השמלה שבחרתי, אבל שילת כ"כ מוכשרת וכ"כ נעימה שהייתי רוצה אותה איתי בתהליך של החתונה. אני חושבת שיש לה ידי זהב וכל מי שתסגור אצלה שמלה פשוט תזכה. יש אפשרות לשלב כמה שמלות, לעשות שינויים, והכל כ"כ יפה ושילת באמת מושלמת!!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מקבלים בתשלום פגישת ייעוץ ראשונית וליווי לאורך כל תכנון החתונה- אבל לא הפקה של האירוע בפועל. קיבלנו הטבה מכלות אורבניות- 50% הנחה על הפגישה והתהליך עם איזיווד. בכמה מאות שקלים קיבלנו פגישת ייעוץ שממש נתנה לנו פרופורציות והבנה לקראת מה אנחנו הולכים. זה עזר לנו בתכנון החתונה מאוד, בעיקר איך לעמוד בתוך התקציב שהצבנו. קבענו מפגשים עם ספקים שעובדים עם איזיווד אבל זה מאוד חופשי אז תכלס היחידים שסגרנו איתם זה הוויט ואת יוסי הצלם. מי שמחפשת סדר לקראת תכנון החתונה, אוזן קשבת ועזרה תוך כדי התהליך- הם האנשים בשבילכם. הספקים שעובדים איתם גם נותנים הנחות אם מגיעים דרכם.

שמלות כלה

לוק שני- אין מה להרחיב, הלכתי לחנות ומדדתי את כל מה שהיה בלבן עד שנבחר הלוק  יצא יחסית מחיר נגיש והיה סופר נח. מי שלא מדדה אף פעם אצל נטע אפרתי ממליצה למדוד ולא להזמין ישר באתר כי המידות שם היו לא הכי מדויקות- בסופו של דבר קניתי מידה מעל מה שאני בד"כ.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

שירות מעולה, בדים נעימים, עושים תיקונים וסך הכל די מומלץ. מעט יותר יקר ממה שמפורסם בחנויות אחרות, אבל היינו באחת המומלצות פה בקבוצה ואין מה להשוות מבחינת איכות ושירות... שווה את ההפרש במחיר.

איפור

אהובתי, איזו אישה מהממת! בדיוק מה שכל כלה צריכה ביום החתונה שלה. יודעת להרגיע כשצריך (ויש לה קול מרגיע ברמות) אבל מצד שני מרגישה כמו אחת החברות שבאה להרים. לאורך האירוע קיבלתי הרבה מחמאות על המראה, הרגשתי בדיוק אני- רק משודרגת  אחת ההמלצות הכי חמות שלי מהחתונה זאת צליל!
לקחתי את צליל גם לליווי וזה היה מושלם- חידשה לי את השיער לפני החופה ושיניתי תסרוקת לפני הריקודים- מומלץ!! בעיקר לכלות קיץ.

אטרקציות

 הסתכלנו על המקרר ובחרנו לפי האיכות הכי גבוהה והתמונות הכי יפות. מה שהכי אהבנו זה שעדי הצלם (המהמם יש לומר) פשוט תופס רגעים יפים מעבר לתמונות מגנטים "רגילות". במהלך האירוע ליד המגנטים יש קישור שהאורחים יכולים להכנס ופשוט לראות את התמונות הגולמיות ולא רק על המגנט. יצאו תמונות ממש יפות, קיבלנו הכל כבר באותו יום (דיסק און קי עם התמונות, מגנטים מוגדלים ובלוקי עץ), הרגשנו שזה ממש עוד צלם באירוע. כולם עפו על המגנטים ועל עדי שבאמת עשה אווירה כיפית והוציא תמונות וואו.

רב לחתונה

התחתנו דרך הרבנות, חיפשנו רב שעושה חופה מרגשת אבל לא כבדה מדי. אני חושבת שהשקט במהלך החופה מוכיח כמה הרב דניאל ערך אותה בצורה טובה. הטקס מאוד מיוחד וזה באמת לא כמו חופות אחרות. הוא הכניס קצת בדיחות, כתב עלינו חמשיר, וממש הנגיש את החופה לקהל החילוני. עד היום מקבלים מחמאות על הטקס! נתתי לבעלי טבעת, הקראתי משפט בהמלצתו של דניאל, הייתי בלי כיסוי על השמלה בחופה וברגע הראשון שיכולתי הסרתי את ההינומה מהפנים.
נרשמנו ברבנות גבעתיים- הדרכת כלות ארכה בערך שעה באופן פרונטלי, התנהלתי מולם בוואטסאפ ובטלפון לצורך הגשת המסמכים (גם העדים לא היו צריכים להגיע אלא רק להתקשר), לאחר החתונה הרב הביא להם את מה שדרוש ובסוף אני אספתי את התעודת נישואין. סך הכל תהליך די קליל.

Dj לחתונה
תומר ורד - Freemusic djs
+

דיג'יי תומר ורד- לא בחרנו בו בסוף אבל הרגשנו שהוא חייב לקבל מילה טובה. נפגשנו איתו והוא מאוד מאוד נעים, מקצועי בטירוף ובאמת התלבטנו בינו לבין מיליה. חושבת שכל זוג שיקח אותו יהיה מרוצה!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

גילוי נאות - עופרי ואני היינו חברות בילדות.
אמרנו לה את התקציב שלנו והקו העיצובי שאהבנו והיא התאימה למה שביקשנו. היא שמה לנו פרחים במרכזי שולחנות שהיו גם מתנה לאורחים, הכינה לנו זר כלה ופרחים לדש של החתן ועלי כותרת לפיזור לשביל חופה. מבחינת שימוש בזר - בחרתי להיות איתו מראש רק בצילומים.

אנחנו בעצמנו הוספנו שני לוחות שעם גדולים עם תמונות שלנו לאורך השנים (היה קשה לסכם 12 שנה ביחד אבל ניסינו  ) על לוח שעם אחד היה שאלון מי אתה עם שאלות שקשורות אלינו והאפשרויות בסוף היו השמות שלנו. הלוח השני כלל תמונות שלנו לאורך השנים עם ציוני דרך חשובים ומצחיקים.
בנוסף- בכניסה העמדנו שלט מעוצב בהתאם להזמנה שלנו עם קישורים לקבוצות פייבוקס וכתבנו גם את מספרי הטלפון שלנו למי שרוצה להעביר בביט.

הדפסת הזמנות- דפוס דנה- יש מינימום הזמנה אבל סך הכל איכות גבוהה, שירות אדיב ועשו את העבודה די מהר.
 

תופרת לתיקונים- מלי אביב- אישה מושלמת. במרכז תל אביב, עם המון סבלנות לכלות! הייתי אצלה כמה פעמים ואת אחד התיקונים היא גם עשתה לי בחינם. נתתי לה לתקן את השמלה, היו שינויים שרציתי לעשות בלוק השני והיא תפרה לי הינומה. מומלצת בחום!!

טבעות- דניאל מתת- מבחר גדול, מחירים סבירים, בטוחה שיש יותר זול אבל סך הכל די מרוצים.

הסעות- ליאור 0504488573- מקסים!!! מצטרף לקבוצת וואטסאפ ושולח מיקומים מדויקים לאיסוף, בחזור עשה כמה נקודות עצירה ולא לקח תשלום נוסף. עונה בתהליך על שאלות והתייעצויות והמחיר היה נמוך ממה שציפינו לשלם. מומלץ מאוד!

מתנות לאורחים- קנינו בדיוטי פרי בערך 80 בקבוקוני אלכוהול קטנים, והזמנו קפה שחור ושקיות קרטון קטנות ששמנו את הקפה בתוכן. את שניהם מיתגנו עם מדבקות ופתקים מאלי אקספרס. יצא שיש שתי מתנות שהאורחים כביכול יכלו לבחור מביניהן והדפסנו כיתוב ממוסגר עם חצים שמצביעים על המתנות בהתאמה: "למי שקם מחר מוקדם ולמי שעבורו המסיבה לא נגמרת לעולם". קנינו גם מניפות לבנות לא ממותגות מאלי אקספרס. לצערי אין לי תמונות של הדברים, לא נשאר מהמתנות אז מניחה שכולן חוסלו.

קישוט לאוטו- האחיות המושלמות שלי קנו לי מלאאא גיבסניות, סרטים לבנים וטוש מחיק לבן. לילה לפני קשרנו עם אזיקונים ומעל זה סרט את הגיבסניות, אחותי כתבה דברים מצחיקים על החלון ומאחורה Just married. יצא חמוד ומשך תשומת לב מנהגים אחרים בדרך לחתונה 

איפור אחיות ואמא שלי- דניאלה אידלמן -

https://www.instagram.com/daniella_edelman...


שיער אחיות ואמא שלי- אלה גליקמן-

https://www.instagram.com/ellag_makeup_hair...


שתיהן מומלצות, נשאר עד סוף היום 

התנהלות ביום עצמו: התארגנות, צילומים וכלבה-

בחרתי להתארגן בבית של ההורים בהרצליה. ההחלטה הכי טובה שעשיתי. הייתה אמנם נסיעה לאולם, אבל אני חושבת ששום דבר לא שווה את הנוחות שיש בזה שזה בית מוכר ופשוט יש הכל. בעלי בילה בבית שלנו עם חברים בבוקר והגיע לבית של ההורים למפגש, תכנון מראש של הזמנים הציל אותנו באותו היום והוא התנהל בסופו של דבר בלי איחורים משמעותיים (והחתן אפילו הספיק להתקלח אחרי הצילומים!!!).

איתי היו שתי חברות, שתי האחיות שלי ואמא שלי, גם אבא שלי ואחי היו בבית- בעיקר תפעלו אוכל והסתובבו  הייתה אווירה ממש טובה ושמחה, שמנו מוזיקה והיה ממש כיף. את הצילומים עשינו עם החברים הקרובים בקיבוץ גליל ים, נוף פסטורלי יחסית, נגיש, ויוסי ועמית הצלמים הכירו את המקום מראש וזה פשוט זרם. יצא כמו שרצינו.

מבחינת התניידות- היה לנו חשוב שהמשפחות המצומצמות והחברים הקרובים יוכלו לבוא להנות ולשתות בראש שקט. אחותי הסיעה אותנו אחרי ההתארגנות לצילומים ומשם לאולם, ולקחנו מיניבוס למשפחה ולחברים הקרובים שיסיע מהבית של ההורים לאולם וחזרה. לאחותי ולבן זוג שלה שכרנו מקום בפרדס חנה- המקום של מוש, הם ישנו שם אחרי החתונה (ההסעה לקחה והחזירה אותם משם מהחתונה זה היה ממש כמה דק נסיעה. בקתה נקייה ומסודרת, ממש מקום נעים, מחיר נגיש מאוד). היינו ממש מתוכננים סביב זה ואני חושבת שזה פשוט איפשר לקרובים שלנו להנות עד הסוף, מרגישים שזה המעט שיכולנו לעשות בשביל מי שהיו שם בשבילנו באותו יום ובאופן כללי בתקופה שלפני.

יש לנו כלבה חרדתית ולמרות שהיא החיים שלנו ורצינו אותה איתנו באותו היום, ידענו שלא ריאלי שהיא תגיע לחתונה. היה לנו חשוב להצטלם איתה והיא פשוט הייתה איתי בהתארגנות לאורך היום ואחרי המפגש הצטלמנו איתה כמה תמונות. בעינינו זה מספיק ולדעתי היא גם לא הייתה נהנית אם היינו גוררים אותה מדי ממקום למקום עם כל האנשים. הזמנו לה כמה שטויות מאליאקספרס שיהיה לה לצילומים ויצא מהמם  (הייתה גם הינומה אבל אין שום סיכוי שהיא הייתה מסכימה לשים את זה ומה שהיא שמה זה מה שמצורף בתמונות- סרט ורוד ובנדנה עם הכיתוב dog of honor).

שבת חתן + תדריך- עשינו שבת חתן בבית כנסת "מקדש מלך" בהרצליה (המשפחה שלי הולכת לשם בד"כ) ומשם הלכנו להורים של בעלי לארוחת בוקר ובאו המשפחה והחברים. זה היה יום שבת לפני החתונה, הקרינו לנו שם את הסרטון שהכינו לנו והייתה אווירה כיפית וחגיגית לפני האירוע. בסוף אמרנו לחברים הקרובים ולמשפחה המצומצמת להישאר לתדריך- הבן זוג שלי הכין מצגת מצחיקה על איך עומד להתנהל האירוע (קצין הוא קצין הוא קצין). זה הועבר בצורה מצחיקה אבל בתכלס זה באמת היה חשוב כי ככה כולם הבינו את השעות של היום עצמו ולא היו להם יותר מדי שאלות פתוחות 

מסיבת רווקות- the belina- אוכל מצוין ואירוח ברמה גבוהה. אווירה קסומה ונטע-לי הבעלים ממש מקסימה ומספרת על המקום. חברות שלי באו לפני גם לקשט, היה חדר שנכנסנו וזה איפשר לנו לעשות פעילויות משלנו  מומלץ מאוד.

https://www.instagram.com/the_belina/

הפרשת חלה- הרבנית רותי- החתונה הייתה ביום שלישי וההפרשת חלה הייתה בחמישי שלפני. לא ראיתי סיבה לחבר את האירוע עם טבילה במקווה, זה הרגיש לי לחוץ מדי באותו יום. להפרשת חלה הוזמנו 30-35 נשים, אנחנו הכנו קצת אוכל וגם חלק מהאורחות הביאו. מתנה בסוף – פמוטים ונרות שבת מאיקאה (הוספתי תמונה). דיברתי לפני עם הדר הבת של רותי ועם רותי עצמה. היא אישה מקסימה, עם המון נוכחות, העבירה ערב ממש מרגש בלי כפייה דתית, גם החילוניות ביותר בערב הצליחו למצוא את עצמן  היה לי חשוב לא לנתק את האירוע מהדת לגמרי אבל עם זאת שיהיה ערב בטוב טעם, מרגישה שקלעתי למטרה. יש אפשרות גם שרותי תלמד קליעת חלות ואיך עושים צורות עם הבצק, אני בחרתי לוותר על החלק הזה כדי שלא יהיה ערב ארוך מדי, אבל יצא שהיא בסוף כן נשארה והראתה לכל מי שרצתה ללמוד. היא באמת הייתה אישה מרגשת והרגשתי שהיא נותנת את כל הלב שלה בערב הזה.

מיני ירח דבש- טסנו לפאפוס יום אחרי החתונה. היה מושלם ברמות, איפשר לנו להתאוורר ולהמשיך את האופוריה של החתונה לעוד כמה ימים. טסנו ברביעי וחזרנו בראשון. למי שיש את האפשרות זה ממש מומלץ, ואם לא לטוס אז לפחות לקחת את הזמן הזה להתנתק מהכל וכולם.

כל הכבוד למי ששרדה עד כאן  מוזמנות להתייעץ על הכל בפרטי.
מאחלת לכולן במיוחד בימים האלה- תהנו ותשמחו מהיום הזה ומכל התהליך! כמובן לא פחות חשוב לקחת גם הכל בקלות לפני כן, לחשוב על הדברים הטובים סביב האירוע הזה ולהנות מהרגעים הקטנים.

 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריין
צילום: יוסי קרסו | yoss art & photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ערבה פולק | Arava Polak+
ערבה פולק | Arava Polak
137 ממליצים
שמלות כלה
תומר ורד - Freemusic djs+
תומר ורד - Freemusic djs
586 ממליצים
Dj לחתונה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
white+
white
312 ממליצים
מקום לאירוע
יוסי קרסו | yoss art & photography+
יוסי קרסו | yoss art & photography
519 ממליצים
צילום סטילס
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
326 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
שמלות כלה
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
שמלות כלה
לחתן
איפור
אטרקציות
רב לחתונה
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים