הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שרון ורוני
החתונה של שרון ורוני
אביב 2023
הפוסט של שרון, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות- חתונת שטח!

התחתנו ב-19.05.23, יום שישי חתונת שטח בשקיעה. הקונספט היה חתונה הפוכה שהתחילה בשעה 17:00, חופה אלטרנטיבית בשעה 19:00.

החתונה לא הייתה קורית ללא צוות הספקים האגדי שלנו. אני יכולה להגיד שאת רובם ידעתי מהרגע הראשון שאני סוגרת ולא הייתה לי התלבטות. בעיקר כי הייתי בחתונות שלהם וידעתי שהם יהיו חלק מהחתונה שלנו!

מקום לאירוע

חוות דרך התבלינים בית לחם הגלילית: בגלל ששנינו במקור מעמק יזרעאל, זה היה המקום האידאלי! התחתנו בשטח שמתחת למבנה, נוף מדהים ואווירה קסומה. אור המנהל של המקום נענה לכל הבקשות שלנו באהבה, ועשה גם התאמות של השטח לפני החתונה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

את העיצוב המדהים והייחודי אפשר לראות בתמונות. הבנתי יחד עם מיכל שאני רוצה מצד אחד משהו עדין שמתחבר לטבע, ומצד שני להוסיף קצת צבע. בגלל שזה היה שטח לגמרי נקי, רציתי להשקיע בעיצוב ולכן בתחילת התהליך מיכל שרטטה ועשתה סקיצות של הכל, הלכנו יחד לבחור את הריהוט ובהמשך נפגשנו על עיצוב של פרחים, כריות, שולחנות וכו'. מיכל מדהימה!! אני אהבתי לתת לה גם להחליט במקומי על דברים כי פשוט סמכתי עליה. ובאופן כלל כשבוחרים ספק או ספציפית מעצבת, צריך לבחור מישהי שמראש אוהבים את העבודה שלו\ה, ופשוט לסמוך, אחרת זה לא נגמר.

Dj לחתונה
צח זיו | Dj
+

התאריך של החתונה נסגר לפי זמינות שלו. גם היינו בכמה חתונות שלנו לפני, הבן אדם פשוט אגדה מהלכתתתתתת, כישרון פנומנלי, פצצת אנרגיה, קורא את הקהל בצורה מדויקת. רוב החברים שלנו כבר מכירים אותו, אבל אלה שלא מכירים, פשוט עפו עליו!!! אני באופן אישי מאחלת לעצמי להיות בעוד מליון חתונות שלו.

הפקת אירועים

עידו הוא ההמלצה הכי גדולה שלנו למי שמתכננת חתונת שטח. סופר מקצועי, מנהל את הכל ביד רמה, מארגן את הפגישות ספקים, יש לו לו"ז ממש מתוקתק ובאמת כל התהליך איתו הכי מדויק שיש. בתור חולת שליטה, הוא הבן אדם היחיד שהצלחתי לשחרר, ופשוט לסמוך עליו. הוא גם בן אדם מדהים וסופר נעים, הוא בקשר טוב עם כל הספקים. ביום האירוע, אני יכולה להגיד שהיו אפס בלתמים, הכל הרגיש פשוט מושלם, המשפחות שלנו נהנו ולא היו צריכות לדאוג לכלום כלום, עידו פשוט ניהל את האירוע בצורה מדויקת!!!

איפור

בחורה מיוחדת ברמות. היא יודעת לעשות הכל, להתאים את האיפור לכל בחורה, קשובה ומדויקת. האיפור והשיער נשארו במקום כל הלילה. . מעבר לזה שהיא עשתה אותי הכי יפה שהרגשתי אי פעם (!!!!), היא פשוט אישיות מדהימה. זו לא קלישאה אבל באמת הרגשתי כמו עוד חברה שנמצאת איתי, וזה כל כך חשוב.

צילום סטילס

אין אנשים כאלה! הוא היה הכי קליל, השרה אווירה כיפית, ולא ביים העמדות ופוזות לא טבעיות. אני סופר מרוצה מהתמונות, וחברים אמרו לנו שאפשר דרכן לחוות את האירוע מחדש, וזה אומר הכל בעייני! הוא גם בא עם עוד צלם שהלך ישירות לשטח כדי לצלם את העיצוב וזה היה מעולה.

צילום ועריכת וידאו

עוד לא קיבלנו את כל החומרים, אבל יום אחרי זה שלח לנו טיזר מטורף שאני עד היום רואה בלופים. זורם וקליל, גם כמו בוריס, ממש הרגשנו שהוא חלק מההתארגנות ומהיום שלנו בקטע טוב. ובכללי הם היו עצמאיים ביחד, לא שאלו שאלות או עצרו כל דקה וזה היה בעייני סופר חשוב כי הייתי בראש שקט.

יהודה קיסר: ניגן באוכל ובקבלת פנים עד החופה. היה מדהים אווירה יוונית ושמחה, שיחוק בשביל מבוגרים גם!

ספקים והמלצות נוספות (שאני ממליצה על כולם בלב שלם ובאהבה גדולה)

ריהוט - קיסר אירועים

שמלה - אלון לבנה

במה - אופיר במות

תאורה והגברה - BTM מקצועיים וממליצה בחום!

צלם מגנטים - אימנס

הסעות - דורון הסעות

חליפת חתן - דורון אשכנזי

ובנימה אישית - היום הזה עובר בשנייה, ולי היה חשוב כל הזמן להזכיר לעצמי שאני צריכה לזכור את הרגע. גם על הכתפיים ברחבה, וגם בחופה, הסתכלתי על כל האושר סביבנו וחרטתי לעצמי בלב את התחושות, שמלוות אותי עד היום וימשיכו ללוות עוד בעתיד. תשמחו, תהנו, תחייכו, ותודו על הרגעים האלה!!!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
הפקת אירועים
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו