הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ניר ואפי
החתונה של ניר ואפי
קיץ 2023
הפוסט של ניר, חברת הקבוצה הסודית:

היוש, הכי שמחים לפרגן לספקים שלנו!!!

כותבת המלצות וקצת רעיונות מעבר, מקווה שיעזור למישהי ומוזמנות לכתוב לי חופשי. אנחנו סופר ממליצים על כל אחד מהם ועפים עליהם ברמות.

מקום לאירוע
על הים
+

התחתנו ב15/06 ב״על הים״, שדות ים בחופת שקיעה עם 470 אורחים. המקום למות, האוכל טעים ברמות והצוות מדהים.

צילום סטילס
לוז | Luz
+

הבן אדם המדויק ליום הזה. סגרנו את שי כי אהבנו את את הסגנון והתחברנו לבן אדם שהוא אבל בכל זאת הופתענו מכמה כיף היה לנו איתו ביום החתונה. שי היה אנושי, מקצועי, מרגיע ומרים. התמונות הורסות והבעיה היחידה שלנו זה שאנחנו לא יודעים איזה לבחור.

צילום ועריכת וידאו
Genadi
+

האמת שלא בדקנו עם אף צלם וידאו אחר, איך שראינו את העבודות של גנאדי הבנו שזה הסגנון שאנחנו מחפשים. מעבר לזה שהוא אמן ומוכשר ברמות, נהננו איתו, הוא זרם עם שי מלוז והביא גם מהאווירה שלו. הוידאו אמאלה ואבאלה, בגדול לא מפסיקים לראות אותו, ובקטן הוא הצליח לתעד את היום המושלם הזה מנקודת המבט שלנו בצורה מדויקת עם מלא מלא סטייל.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

נאריז, אטיסוטו- נאריז הרים לנו מסיבה מהסרטים, עשה לנו את הערב הכי שמח בעולם. כמו רוב האנשים, אחד הדברים שהיו לנו הכי חשובים היא שתהיה מסיבה טובה, אווירה של פסטיבל ושהאורחים לא ירדו מהרחבה, וזה בדיוק מה שקרה. נאריז קרא אותנו בצורה מושלמת, הרים לנו והקשיב לבקשות שלנו, גם בזמן אמת. הוא היה הכי חבר לאורך כל הדרך, שרופים עליו!

שמלות כלה

 כבר מזמן ידעתי שזאת השמלה שאני רוצה רק פחדתי שאגיע והיא לא תהיה כמו שדמיינתי. המדידות בפלורה הרגישו כמו טיסה לפריז, הצוות מושלם והשמלה עלתה מעל כל הציפיות. 

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

איזה אנשים! דורון ורחל אשתו הפכו לנו את כל החוויה של קניית החליפה לוואוו, בחרנו בה אחרי שעברנו כמעט בכל החנויות המוכרות וזה היה ברור שהיא האחת.

הפקת אירועים
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות
+

אתחיל עם האבא, האמא, המלך והמפיק של האירוע הזה. אין לנו מילים בכלל להתחיל להסביר כמה אנחנו מעריכים אותו. הוא היה הספק הראשון שסגרנו אחרי האולם, ליווה אותנו בכל הפגישות עם הספקים, הכווין אותנו, הזכיר לנו כל דבר שהיינו צריכים לעשות במהלך הארגונים והיה הכי זמין לנו- הרגשנו כאילו אנחנו האירוע היחיד שלו וזה ממש לא היה המצב. לאורך כל הארגונים פנינו אליו בכל שאלה, גם אם בכלל לא קשורה אליו וזה חסך לנו המון כאב ראש של לנסות להבין עם מי לדבר או לחכות לתשובות. השיא היה ביום האירוע, לא דאגנו לשום דבר חוץ מלהתרגש ולשמוח וככה גם המשפחות והחברים הקרובים, שעפו עליו ברמות. לא פנו אלינו בשום שאלה, סמכנו עליו בעיניים עצומות וזה הוכיח את עצמו. ההמלצה הכי חמה שלנו!

אטרקציות

יוסי הוציא לנו המון מגנטים באיכות הכי טובה שראיתי. בסוף האירוע חיכתה לנו שקית עם כלללל המגנטים כולל של הצילומים לפני, הרבה מגנטים מוגדלים ושני בלוקים. למחרת בבוקר קיבלנו קישור עם כל התמונות, שבאמת לא נופלות מתמונות של צלם סטילס רגיל. זה היה כ״כ כיף לראות תמונות מקצועיות ישר אחרי.

איפור

הדבר היחיד שאמרתי להילי לפני שהיא התחילה לאפר אותי זה שאני רוצה שיראו את הנמשים. בלי להבין בעצמי לגמרי מה אני רוצה, היא איפרה אותי בדיוק כמו שדמיינתי. היא מרימה, נעימה, סופר מקצועית והרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומות, הוציאה את אמא שלי מרוצה וזאת משימה בלתי אפשרית.

עיצוב שיער

באתי לשירן עם בקשה מאוד ספציפית והיא דייקה אותה עד לשערה האחרונה כדי לוודא שאצא מרוצה. פרפקציוניסטית ברמות הכי גבוהות וזה בדיוק מה שהייתי צריכה, כיפית ומרימה. עשתה גם לאחיות שלי תסרוקות מושלמות שהחזיקו את הלחות של הים.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

את נועה אני מכירה כבר מזמן והיה לי ברור שהיא זאת שתעצב לי את החתונה. העיצוב (וכל המיתוג מסביב) זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת להתעסק בהם וידעתי שאני רוצה מישהי שאוכל לעבוד איתה על זה ולא רק תבוא לעצב פרחים ביום החתונה. היא זרמה איתי עם כל השטויות והעיפה את הרעיונות שלי קדימה, הייתה הכי כיפית ונעימה ובאמת אפשרה לי לסמוך עליה. העיצוב של האולם יצא וואוו, היא באמת הגשימה לי את כל החלומות והיו לא מעט כאלו.

*איפור מלוות- יובל גלרון- יובל איפרה את אחיות שלי מושלם! היא באמת מתוקה, עשתה בייביסיטר על אחיינית שלי תוך כדי והייתה הכי חברה, הרגישה כמו עוד מלווה.


קצת דברים מעבר:

עמדת ברכות- שמנו בכניסה דפים יפים, חותמות, מדבקות ועטים שוווים. קיבלנו מלא ברכות יפות ומושקעות.

מתנות לילדים- שקיות חמודות עם חוברת צביעה, עפרונות צבעוניים, בועות סבון ומנצנץ לרחבה.

פקקים לעקבים- השולחנות היו על הדשא, שמנו בכניסה למקרה שמישהי באה עם עקב דק.

פקקי יין- היין בעל הים מוגש בעמדה נפרדת, על העמדה שמנו כלי גדול עם מלא פקקי שעם ליין ממותגים, עם השמות והתאריך שלנו.

חולצות הוואי ומדבקות פנים- הוצאנו לרחבה מתלה עם בערך 80 חולצות הוואי וסלסלה של מדבקות פנים, הייתה התלהבות משניהם!!!

ערכות הנגאובר- הזמנו שקיות בד עם כיתוב שבחרנו ושמנו בפנים מגבון, 2 כדורי אדויל וטיקטק קטן. הוצאנו את השקיות לבר בשלב מאוחר יחסית.

נרות ממותגים- באיזשהו שלב שמו ביציאה עמדה עם נרות. קנינו את הנרות באיקאה סייל והדבקנו עליהם מדבקות שלנו.

סיגריות+ מצתים- שמנו על הבר, חברים התלהבו

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניר
צילום: לוז | Luz
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
על הים+
על הים
101 ממליצים
מקום לאירוע
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
לוז | Luz+
לוז | Luz
509 ממליצים
צילום סטילס
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות+
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות
7 ממליצים
הפקת אירועים
Genadi+
Genadi
79 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
הפקת אירועים
אטרקציות
איפור
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים