הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אביב ורותם
החתונה של אביב ורותם
אביב 2023
הפוסט של אביב, חברת הקבוצה הסודית:

לא מאמינה שהגיע תורי לכתוב כאן

אז ככה,

התארסנו ב3.4.22 והתחתנו ב27.4.23 ככה שהיה לנו קצת יותר משנה לתכנן את היום שלנו

מקום לאירוע
הגבעה
+

התחתנו בהגבעה, בשניה שנכנסנו בכניסה המהממת, ידענו ששם נרצה להתחתן ולא היה לנו ספק שהאירוע שלנו יהיה בגן המושלם שלהם. האדם הראשון שפגשנו היה מולי והיה קליק מטורף, הוא ליווה אותנו לאורך כל השנה הזאת, בכל שאלה הכי קטנה והיה הכי מכיל וסבלני.
מפיקה - רעות של הגבעה שמה הולך לפניה, אין דברים כמוה! תמיד הייתה מליון צעדים לפנינו, ליוותה אותנו, הייתה הכי סבלנית לכל השטויות שלנו, לכל הלחץ ולכל התלבטות. בכל פעם שפנינו אליה, וגם ביום האירוע היא עשתה עבורינו מעל ומעבר!

החיפושית המושלמת של הגבעה - The Beetle - ראינו את העמדה עם החיפושית ואת העמדה בקבלת פנים ועפנו על זה!! היו לנו את שתי העמדות, לא ידענו עד כמה האורחים שלנו יתלהבו וזה היה פשוט מטורף.

בר מקומי - היינו בטעימות של הקוקטיילים, והבנו כמה זה נחוץ וכמה זה אנחנו. הקוקטיילים ויזואלית כל כך יפים וכל האורחים שלנו לא מפסיקים להחמיא על כמה טעים היה להם.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

בן ביבס מפיינל דראם הפגישות עם בן היו הכי כיפיות בעולם, בשניה שהרגשנו את הוייבים איתו ידענו שנסגור איתו. מבחינתינו לבדוק עם עוד דיג׳יי היה מיותר, כי ידענו שבן הוא האחד. הוא העיף את האורחים באוויר!!! קיבלנו עליו מחמאות מפה ועד אינסוף!!!

איפור

עדן עיני אהובת ליבינו. בגלל שאנחנו שתי כלות חשבנו שהכל ייצור לחץ ובלאגן, אבל עדן כמו עדן לקחה את האתגר בשתי הידיים המדהימות שלה ופשוט גרמה לזה לקרות! היא פשוט מה שכל כלה צריכה איתה ביום החתונה. סגרנו עם עדן ליווי, כך שהיא הייתה איתנו מהבוקר עד השעה 22:30 בלילה! היא הצליחה לגרום לנו להרגיש בול אנחנו, וזה בדיוק מה שחיפשנו.

שמלות כלה

שמלת כלה שלי - פשוט שמלה שהיא התגשמות חלום עבורי. דמיינתי את עצמי בשמלה קלאסית, נקייה ושפשוט תהיה בול אני. התהליך עם מאיה היה מדהים, היא כל כך מוכשרת וקשובה ונהנתי מכל רגע איתה.

שמלות כלה

אוברול של אישתי - אחרי הרבה חיפושים אחר הלבוש, הלכנו לפופ-אפ של LAVAN - של שני צימרמן, שם היא מצאה בדיוק את מה שהיא חיפשה. אוברול מדוייק עבורה והרגישה בו הכי בנוח והכי היא.

צילום סטילס

ל איתמר קיבלנו המלצה מחברה, אהבנו והתחברנו בטירוף לצילומים שלו. הוא היחידי שדיברנו איתו והרגשנו חיבור מיידי וסגרנו ללא התלבטות. אישתי ואני לא אוהבות להצטלם ולא מרגישות בנוח בסיטואציה, וביום האירוע איתמר היה הכי כיפי בעולם, הצחיק אותנו וזרמנו איתו לגמרי ואנחנו ממליצות ומרוצות מהתוצאה בטירוף!!!

צילום ועריכת וידאו

יש על אבי לא מעט המלצות כאן ובצדק, קיבלנו עליו גם המלצה מחברה, היה לנו איתו כיף במהלך היום והאירוע וזה כל כך חשוב. עדיין לא קיבלנו את הוידאו אבל אנחנו יודעות שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת.

*לוק שני שלי - אוברול מAIMME - חיפשתי אוברול קליל וכיפי שיהיה לי נוח לרקוד איתו וזה בדיוק ענה על מה שחיפשתי (הוא גם למכירה פרטים בפרטי).

*עורך הטקס שלנו - לירון זאיד - אל לירון הגענו דרך חברות שעובדות בחדשות 12. הייתה לנו פגישה אחת איתו והרגשנו שזאת הבחירה הכי נכונה וטובה עבורינו. לירון קרא אותנו מאוד מהר, והדגשנו כמה חשוב לנו שהטקס לא יהיה ארוך מדי. רצינו שהמילים יחדרו ללב וזה בדיוק מה שהיה. הטקסט שהוא כתב היה כל כך אנחנו. גם בני המשפחה שלנו הקריאו דברים, הכל עבר סינון שלו ודרכו, בלי המעורבות שלנו. פשוט סמכנו עליו בעיניים עצומות ויצא לא פחות ממושלם ומרגש.

*חמשושים לרחבה - בריקודים לא היה לנו ספק שנרצה לקרר את הרחבה עם משהו טעים ואין מדכא כמו להיתקע עם ארטיק שלם! אז חמשושים זה הפיתרון המושלם רעות המפיקת על שלנו דאגה להביא לנו אותם ליום האירוע, וזה היה פשוט מושלם.

*מגבות קרות - דרך הגבעה הזמנו מגבות קרות שייצאו לרחבה בשיא הריקודים, זה ריענן את האורחים שלנו וזה היה בול במקום.

 

היה לנו אירוע שהוא התגשמות חלום, ומאחלת לכל זוג לחוות את ההרגשה הזאת ביום שלכם

כמובן שזמינה לשאלות בפרטי

מזל טוב לכולן

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו