הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירן חנגלי
החתונה של שירן חנגלי
חורף 2023
הפוסט של שירן, חברת הקבוצה הסודית:

תחתנו ביום רביעי ה-27.12.23, אולם הגבעה, גבעת ברנר.

התחייבנו ל-400, הוזמנו 650 מוזמנים, 450 אישרו הגעה, 413 הגיעו ( חשוב להגיד שהתחתנו בזמן המלחמה, לצערנו הרבה לא יכלו להגיע בעקבות חשש/מילואים וזה השפיע על אחוז ההגעה)

חשוב לי להגיד שכמו הרבה פה התחתנו בזמן המלחמה עם הרבה חוסר וודאות של מה יהיה, האם האירוע יתקיים בזמן, האם יהיה שמח, האם נעמוד בהתחייבויות שלנו.. כל הספקים שאני אמליץ כאן נתנו מעל ומעבר במהלך התקופה הזאת, כשהאולם שריין לנו תאריך רזרבי לתחתונה האופציה היחידה כדי לא לדחות את החתונה בשנה הייתה מוצאי שבת - מה שאומר שמרבית הספקים יאלצו לעבוד בשבת, כל ספק שהתקשרתי אליו לוודא שזה בסדר ישר אמר לי "מה שצריך מתי שצריך אנחנו נהיה שם" - לא מובן מאליו בכלל!! הם שמרו איתנו על קשר כל התקופה שלפני ודאגו לנו שנהיה מרוצים ורגועים 

מקום לאירוע
הגבעה
+

האולם הראשון שנכנסו אליו ובשנייה הראשונה היה לנו ברור שזה המקום, המשכנו לראות עוד 4 אולמות בשביל התחושה שבדקנו אבל לא היה ספק שנחזור לגבעה.

הרחיבו פה הרבה על הנראות של המקום, זה נראה ממש כאילו נכנסנו לאגדה, אבל מה שקנה אותנו זה הצוות, לא היה אדם אחד בגבעה שלא התאהבנו בו. הצוות שם נתן את כל כולו להצלחת האירוע, היה חשוב להם כל דבר קטן. תומר המפיק המדהים שלנו (מפיק מטעם האולם!) דאג לנו לכל דבר הכי קטן שיש, דאג למשפחות ולכל מה שלא חשבנו עליו אפילו, מי שסוגרת עם האולם יכולה לסמוך עליהם בעיניים עצומות!

נתנו לנו כ-חודשיים לפני החתונה לשריין תאריך רזרבי שזה היה מדהים, עזר לנו לשריין את כל הספקים שלנו ולהיות רגועים. התקשרו כל שבוע לוודא מה איתנו ואיך אנחנו מתמודדים, אין צוות כזה! רק הקלו עלינו במה שניתן.

קייטרינג ושירותי בר

 הקייטרינג של האולם, אין אחד שלא דיבר על האוכל אחרי האירוע! דנה דאגה להכל, הוסיפה לנו עמדה על חשבונה בשבוע של החתונה רק כי ראתה את כמות מאשרי ההגעה, צ'יפרה אותנו בעמדת קינוחים נוספת ודאגה שהכל יהיה מושלם!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Natasha's floral designs | עיצוב אירועים
+

נטשה היא מעצבת הבית של הגבעה אבל יכולתי לבחור את מי שרציתי. נטשה עשתה עבודה מדהימה, עיצוב זה חלק ממני וזה משהו שהיה חשוב לי והייתי בלחץ ממנו, נטשה נתנה לי תחושה שאני בידיים טובות ושאני אהיה רגועה, עזרה לי להוזיל עלויות איפה שניתן, דאגה לשלוח לי את צבעי הפרחים לפני שהיא קונה כדי שאהיה רגועה והיא עשתה פשוט עבודה מהממת!! אפילו דאגה לי לזר כלה התואם לעיצוב הפרחים.

צילום סטילס
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
+

אלוף!! הגענו אליו דרך המלצה של האולם, ראינו את התמונות שלו באינסטגרם והרגשנו שהוא שונה, אהבנו מאוד את התמונות ואת הרגעים שהוא תופס במהלך האירוע. כשישבנו עם ירין ישר היה לנו חיבור איתו דבר שהיה לנו מאוד חשוב כי שנינו לא אנשים שאוהבים להצטלם, רצינו מישהו שנרגיש בנוח לידו, שלא ייאלץ אותנו להצטלם בפוזות שהם לא אנחנו.. אם אתם זוג ביישן שהמצלמה היא לא החברה הכי טובה שלו ירין הוא הבחור בשבילכם  הרגשנו כל כך בנוח איתו במהלך כל היום, הוא לא גרר אותנו ממקום למקום והרגשנו שאנחנו בידיים טובות. בונוס - קיבלנו את התמונות ממש מהר! ווואו!! אין לי מילים לתאר כמה התרגשנו מהתוצאה.

שמלות כלה
לי פטרה גרבנאו | שמלות כלה
+

הגעתי ללי מהמלצה של חברה אחרי שעברתי מלא מקומות שנראו לי פשוט אותו דבר.. ריבי קיבלה אותי והיא הייתה מהממת! נתנה לי למדוד כמה אופציות שנדרש בסבלנות אין סופית, זה היה בדיוק מה שחיפשתי, איך שמדדתי את השמלה ידעתי שנגמרו החיפושים! ריבי לא לחצה עליי לסגור , להפך רצתה שאלך ואבדוק עוד לפני שאקבל החלטה, עזרה לי בבחירת נעליים, תכשיטים וכל מה שחשבתי לשאול, לא תצטערו.

שמלות כלה
Simply You | שמלות כלה
+

ראיתי פרסומת שלהם באינסטגרם, חיפשתי סגנון בוהו והיה נראה שהמבחר שם גדול, נסעתי אליהם ביום סייל ותוך חצי שעה יצאתי עם השמלה שלי.

השמלה המושלמת שידעתי מההתחלה שאותה אני רוצה!, לא משנה כמה חיפשתי אלטרנטיבות זולות יותר במקומות אחרים, שום דבר לא השתווה אליה בעיניי. אז בסוף חזרתי אליה ואני שמחה שעשיתי את זה.

איפור

וואו אחד ענק!! לקרן הגעתי מכל הביקורות כאן, היא הייתה שיחת הטלפון הראשונה והאחרונה שלי, האנרגיות שלה מדהימות, ידעתי שאני בידיים טובות וסמכתי עליה. נתתי לה יד חופשית באיפור ובשיער ולא הצטערתי - כל אחת שתבחר בקרן תהיה מאושרת! לקחתי אותה גם לליווי שיער ואיפור לפני החופה (בלי החלפת תסרוקת) הסתובבתי בקבלת פנים ואחרי כל החיבוקים והנשיקות הרגשתי שזה נחוץ  ממליצה בחום על ספק אחד שעושה גם וגם, גם הייתי הכלה היחידה שלה ככה שלא היה שום לחץ ללכת ולהספיק לכלה אחרת, וגם פחות ספק זה יותר נחמד  פחות אנשים שמסתובבים מסביבך בהתארגנות.

Dj לחתונה

השם שלה לא עולה פה הרבה וחבל מאוד! את רז ראינו בחתונה לפני 3 שנים, זאת הייתה תקופה של רצף אירועים שהכל כבר הרגיש ונראה אותו דבר. הגענו לחתונה עם רז והיינו המומים! הרחבה הייתה מלאה באנשים עד השעות הקטנות בכל הגילאים! האנרגיות של רז מטורפות, היא איתכם בשמחה ובאושר, קופצת ומרימה את הקהל, הרגשנו במופע.. לא יכולנו להוריד ממנה את העיניים. שמרתי את המספר שלה במשך 3 שנים וכשהגיע הרגע התקשרתי אליה לוודא שהיא פנויה לפני שחתמנו עם האולם. כמובן שלא הצטערנו לרגע! הרחבה שלנו הייתה מלאה עד 2 וחצי בלילה ביום רביעי וגם זה כי לא יכולתי יותר  רז הייתה באנרגיות שיא עד השנייה האחרונה, קופצת, רוקדת ומתופפת! זאת הייתה מבחינתי אהבה ממבט ראשון.

צילום ועריכת וידאו

לקחנו את אנדרו דרך ירין, רצינו שתהיה דינמיקה טובה בין הצלמים ולכן חיפשנו מישהו שמספק גם וגם. אנחנו עדיין לא יודעים מה התוצאה הסופית כי לא החלטנו על שיר  אבל אנדרו היה מהמם! מלא אנרגיות, הדינמיקה שלו ושל ירין הייתה מושלמת ובדיוק מה שרצינו שיהיה!

רב לחתונה
הרב אלירן זגורי
+

הגענו אליו דרך המלצה של האולם, הוא היה בדיוק מה שחיפשנו, מישהו שיעשה את זה קצר אבל לא קצר מדיי, שיכבד את המעמד ולא יהפוך את זה למופע סטנדאפ. הוא היה מדויק וקולע. הוא דרך הרבנות הראשית אבל הוא היה קשוב לצרכים שלנו, היה לנו חשוב שאוכל לשים טבעת לבן זוגי, שההורים של כל אחד יעמדו לצידו, שלא אהיה עם ההינומה כל החופה על הפנים ושלא אצטרף להתכסות.

לחתן

לא היה לנו הרבה זמן לחפש כי הבן זוג שלי היה במילואים, זאת הייתה החנות השנייה שהגענו אליה (אחרי שהראשונה לא רצתה שנמדוד יותר מ-2 חליפות אם אנחנו לא מתכוונים לקנות) היו ממש סבלנים ונעימים אלינו, חיפשנו חליפה בצבע ובד ספציפי ומצאנו את זה שם. התיקונים היו מהירים והמחיר היה טוב.

צלם מגנטים, גיא בוכבינדר – גם לגיא הגענו דרך ירין, כשלקחנו את גיא קיבלנו פשוט צלם נוסף בחתונה, גיא תפס רגעים מדהימים במהלך האירוע, הוציא מגנטים מיוחדים ממש, הוציא תמונות ישנות שלנו שפתאום ראינו על המגנטים, יצר מגנטים מצחיקים לחברים שלנו ואפילו הפתיע אותנו והשאיר לנו בחדר חתן כלה כמה בלוקים מתנה. לפני הסגרנו הוא לא היה הכי זמין, אבל אל תפילו אותו על זה! ברגע האמת הוא נתן את כל כולו ולא יכולנו לבקש יותר טוב. אחרי שראינו את התוצאה הטלפון שלו כבר רץ אצלנו בין כל המאורסים. חשוב לציין שתוך כמה ימים כבר קיבלנו את כל התמונות למייל.

 

הזמנות ותפריטים, קטרינה – הגעתי אליה מחיפוש באינסטגרם, מאוד אהבתי את הסגנון שלה. עשתה לי את הכל במהירות שיא ואפילו הוסיפה לנו מתנה קטנה  ממליצה בחום.

עמדת טלפון, Beep – ראינו את זה באחד הפוסטים שכאן והחלטנו שזאת אטרקציה מגניבה, יש טלפון מחוגה אתה מרים את השפופרת ואתה יכול להקליט ברכה, מאור הייתה מהממת וקיבלנו את התוצר מהר מאוד, אבל למען האמת הרבה פספסו את העמדה הזאת וקצת התבאסנו, היה שלב שזה גם לא עבד ולא היה מי שהתעסק בזה, יצא שבירכו בערך 10% מהמוזמנים..

נעלי כלה, ג'ובני ויטוריו בתל אביב – הגעתי לאילן מהמלצה של חברה, אילן בונה לך איזה נעל שאת רוצה, באיזה צבע, גובה, וסגנון. אילן היה סבלני ברמות גם כשהיה צריך לתקן כמה פעמים משהו. הנעל הייתה נוחה בטירוף בכלל לא הרגשתי אותה (עקב  – קנינו שם כל המשפחה. @GIOVANNI_VITTORIO

מקום התארגנות, הבית של ההורים - בהתחלה מאוד רציתי להתארגן במלון, לאחר שהבנתי את העלויות ואת מה שאני מקבלת בתמורה הבנתי שחבל על הכסף שלי. ההחלטה הכי טובה שלי הייתה להתחתן אצל ההורים, האווירה הייתה מדהימה, לא היה לחץ שאולי שכחתי משהו, הייתי הכי רגועה שאפשר.

הסעות, ליאור – הגענו אליו מהמלצה של חברה, הוא נתן לנו מחיר טוב, עצר לנו איפה שביקשנו – הגיע בזמן. הביקורת מהחברים שנסעו הייתה טובה 

אישורי הגעה, IPLAN – אחרי שעשינו את האישורי הגעה לחינה עם איזי טו גיב (אשמח להרחיב בפרטי) החלטנו שאנחנו עוברים לאייפלאן למרות העלות המאוד גבוה, קודם כל ההושבה מטעם האולם הייתה דרכם ורצינו מינימום התעסקות עם זה, הכל התממשק בצורה חלקה, השירות שלהם היה זמין ומהיר (דבר מאוד מאוד חשוב) המערכת הייתה קלה לתפעול – ממליצה בחום לקחת אותם בייחוד אם מדובר על אירוע גדול.
תכשיטים, דנה מנצור - יש לה קולקציה לכלות ממש יפה במחירים משתלמים.

מקווה, שמחה הולצברג (גבעת שמואל) - מקווה חדש יחסית, מעוצב כמו ספא. הבלנית הייתה ממש נעימה, לא מהמעיקות.. ממש ממליצה!

הדרכת כלה, ענת - שעה וחצי בזום, ממש קליק.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
צילום: ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
לי פטרה גרבנאו | שמלות כלה+
לי פטרה גרבנאו | שמלות כלה
144 ממליצים
שמלות כלה
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography+
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
577 ממליצים
צילום סטילס
Natasha's floral designs | עיצוב אירועים+
Natasha's floral designs | עיצוב אירועים
1 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Simply You | שמלות כלה+
Simply You | שמלות כלה
25 ממליצים
שמלות כלה
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
שמלות כלה
שמלות כלה
איפור
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
רב לחתונה
לחתן