הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יעל וענב
החתונה של יעל וענב
אביב 2023
הפוסט של יעל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות שהוא כולו מהלב, וזו הסיבה שלקח לי הרבה זמן לכתוב אותו .. כי בתכלס, הייתי מתחתנת כל יום מחדש .. שוב ושוב.

עם אותו הצוות שהיה לי בדיוק -

חתונה בחוות רונית, 10.5.2023

אשתדל לכתוב את הדברים בקצרה, וכמובן שאני זמינה לכל דבר בפרטי 

אז נתחיל 

מקום לאירוע

מקום שהוא חלום. בעלי נורא רצה חתונת חוץ שתראה את היופי של החווה, כי מבחנתנו לא היה צריך להוסיף למקום שום דבר כי הוא פשוט מדהים כמו שהוא. יחד עם החווה מגיע מטבח מקומי שזה בפער האוכל הכי טוב שיש היום באולם החתונות ועד היום אנחנו לא מפסיקים לקבל על האוכל מחמאות ואנחנו בעצמנו רק משתוקקים להיות אורחים שם. כל ההתנהלות מול האולם הייתה פשוט חלומית, הרגשנו באמת שאנחנו בידיים בטוחות ושכל הצוות רוצה שפשוט יהיה לנו את האירוע הכי טוב שיכול להיות.

צילום סטילס
אלי ראול | צלם | Eli Raul Photography
+

את אלי אני מכירה הרבה שנים והיה לי ברור שהוא יצלם אותי בחתונה. אין לי מילים לתאר את הבחור הזה, את הכישרון שלו ואת התוצאות שלו .. ענב בעלי לא אדם שחובב מצלמה (בכלל) ומאוד חשש מרגעי הצילום, והוא פשוט עף על אלי ועף על הסיטואציה המצחיקה והזורמת שהייתה. האינטראקציה עם אלי לאורך כל היום הייתה פשוט מדהימה, איתנו, עם המשפחות, עם המלוות ועם כולם! הוא שם לב לכל פרט קטן, רואים כמה הבן אדם אוהב את המצלמה וכמה הוא אוהב את מה שהוא עושה, הוא נותן תחושה כל כך נינוחה שהתמונות פשוט מדברות בעד עצמן. נדהמנו לגלות החלק הכי קשה בכל תהליך החתונה הוא בחירת התמונות לאלבום, כי פשוט כל תמונה יותר יפה מהשניה ואנחנו פשוט נפעמים מהרגעים שיהיו איתנו לכל החיים בזכות אלי.

איפור

הטלפון הראשון אחרי שסגרתי את התאריך היה לפז. לי היה חשוב שהאיפור שלי יהיה עדין ובכל זאת נסיכתי, שהשיער שלי יהיה טבעי ושבאופן כללי אני אהנה במהלך ההתארגנות (ארחיב על זה בהמשך) והפיתרון לזה זו פז. מעבר לכישרון הקיצוני של פז, היא כל כך משרה אווירה מרגיעה, הכי קשובה והכי מושלמת שיש. כמות המחמאות שקיבלתי הייתה משוגעת, כל אורחת שהייתה בחתונה שלי והתארסה לאחר מכן סגרה את פז לאיפור שלה ככלה. את פזי גם לקחתי לליווי לאולם - בעייני זה חובה. אנחנו התחתנו בחוץ וזה היה משהו שלא הייתי מוותרת עליו ואני גם לא ממליצה לאף כלה לוותר עליו ! אז בקיצור, פז היא מושלמת ואני מקנאה בכל כלה שהיא מעלה מאז החתונה ואני רק מחפשת אירועים בשביל שפז תאפר אותי. היא הצליחה באופן מדהים גם לתת לי תחושה שאני מאופרת במידה הנכונה ויחד עם זאת שזה יהיה סופר טבעי ועדין.לפני החופה חיזקנו את השיער והאיפור, ובתמונות קלטתי כמה זה היה משמעותי, אחרי החופה וקצת מהריקודים הלכנו לחדש את האיפור ולאסוף את השיער לקוקו.

Dj לחתונה
עידן הריס | דור קסר
+

איש מעולם אחר .. אין לי באמת מילים לתאר את הריס, בפגישה הראשונה שלנו עם הריס כבר ידענו שזו התחלה של חברות. עם חיוך מאוזן לאוזן ואהבה לא נורמאלית למקצוע שלו לא נשאר מקום לספק שעידן הולך לפרק לנו את הרחבה. ובאמת ככה היה, המוזיקה של עידן וכמה שהוא קרא את הקהל היה פשוט מטורף. כיאלו הוא אחד מהחבר׳ה שלנו שמבין בדיוק על איזה סגנון מדובר. עידן היה קשוב לכל הבקשות שלנו וחברות שלי מספרות שמרוב שהרחבה הייתה מלאה לא הצליחו להגיע אלינו אנשים. ואחרי שהגיעו התמונות והסרטונים הבנו על איזה טירוף היה מדובר.

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

היו לי סופר נוחות ולקחתי מהם שני זוגות .. השירות שם מדהים והם מתאימים את הנעל לרגל שלך

צילום ועריכת וידאו
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
+

לי לא הייתה התלבטות על אם יהיה צלם וידאו או לא, ולקח לי הרבה זמן למצוא מישהו שהתחברתי אליו, היו לי עשרות שיחות עם ספקי וידאו ובשיחה הראשונה עם אדם היה לי ברור שהוא יצלם אותנו בחתונה שלנו. אדם הבחור פשוט שמש. הוא מגיע עם אווירה כל כך מדהימה וחמה, משמח ומפרגן ומוכשר בצורה בלתי רגילה. שהגיעו אלינו סרטי הוידאו היינו פשוט בשוק, לא האמנו שככה האירוע שלנו נראה ומאיך שהוא הצליח למצוא רגעים כל כך יפים. אני אישית ממליצה על וידאו כי זה רגעים שנשארים לכל החיים ואדם פשוט בצורה מושלמת תפס אותם וייצר לנו זכרונות לכל החיים בצורה הכי יפה שיש.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אהבה מטלפון ראשון. צפייה המדהימה זה פשוט נס שקרה לי בתכנון החתונה. ענייני העיצוב העסיקו אותי לא מעט, חיפשתי הרבה מאוד עיצובים שאני אוהבת אותם ומרגישה איתם בנוח, שמצד אחד לא יהיה פשוט מדי, ומצד שני לא רועש מדי, והגדרנו את זה כ - ״היופי שבפשטות״. אחרי עשרות שיחות, עם עשרות ספקים וספקיות, הגעתי אל המלאך צפייה. שהיה נדמה שהיא פשוט התחברה ללב ולנפש וידעה בדיוק איך לנצח על התזמורת הזו. תמיד אמרתי שיש משהו בעיצוב שהוא קצת יותר מיוחד משאר הספקים כי בתכלס, אתה רואה את התוצאה כמה שעות לפני תחילת האירוע, ובדיוק בגלל זה לא התפשרתי בשופ צורה בבחירה שלי. צפייה תמיד נענתה בחיוב, תמיד הייתה שמחה ואמרה לי ׳כן׳ על כל שינוי קצת שעשיתי.. אין דברים כמוהה.

אטרקציות
sweet shira
+

בחורה מהממת ועוגיות שיא הטעימות.

אטרקציות

אחד השמות הנפוצים בקבוצה, ובצדק! התוצאות ואיכות המגנטים מדברות בעד עצמן .. זה באמת כיף לקבל יומיים אחרי החתונה תמונות איכותיות ומדהימות .. אין עליהם

שמלות כלה

הייתה לי חוויה מדהימה אצל גלי, ידעתי איזה שמלה אני רוצה עוד שנה לפני החתונה (עוד בכלל לפני האירוסין ) והגעתי לגלי עם דגם מאוד ספציפי. לא ראיתי עוד שמלות כלה לפני כן וגם לא הייתי אצל עוד מעצבים. הגעתי לגלי ושמדדנו את השמלה לשתינו היה ברור שזו השמלה שלי, וכמו שגלי אמרה ׳את בחרת את השמלה, והשמלה בחרה בך׳, כל התהליך עם גלי היה מדהים והיא הייתה הכי סבלנית ונעימה לאורך כל הדרך 

לחתן

איזה חנות ואיזה אנשים. ענב בעלי לא רצה ללכת על חליפה קלאסית והרגיש יותר בנוח עם מכנס וחולצה. דוד וסיימון קיבלו אותנו בזרועות פתוחות, עם מגוון מטורף של אופציות ואיכות שלא ניתן לתאר במילים. הסבלנות שלהם הייתה ממש מדהימה, הם העניקו ביטחון אמיתי בכל בחירה וגם עשו לענב את התיקונים וכל מה שהוא היה צריך הוא קיבל מהם. שירות מדהים ואנשים מדהימים עוד יותר!

רב לחתונה

אנחנו התחתנו ברבנות צהר, היה לי חשוב כמה דברים - שאני אעניק לענב טבעת, שאקריא לו בחופה ושאני לא אהיה עם כיסוי כתפיים. הרב שחיתן אותנו היה מדהים ואם מישהי תרצה לשמוע יותר ארחיב בפרטי

מתנות לאורחים, מארז של תותי הימלאיה - הגידול החקלאי של המשפחה שלי זה תות הימלאיה (כמו התות עץ הקטן שכולנו מכירים) רק אורך יותר, טעים יותר ועסיסי יותר. היה לנו ממש חשוב לתת משהו מהלב של הלב שלנו ולהודות לכולם שהם הגיעו.

אז הדפסנו מדבקות והדבקנו אל הקופסאות תותים והבאנו לאורחים, ואנשים עפו על זה .. (אוסיף תמונה של התותים עצמם)

https://www.instagram.com/himalayan_mulberry?igsh=MW91ODR5OXhsN2ViZQ==

ועכשיו קצת יותר ממוקד -

הושבה ואישורי הגעה - Ipan, חוות רונית עובדת עם המערכת הזו, ככה שהכל היה מסונכרן ופשוט להפליא. סופר ממליצה עליה.

הזמנות - עשיתי בעצמי בקאנבה

הסעות - רמי, היה אחלה גבר והכל עבד מצוין.. המלצה שלקחתי ממישהי פה מהקבוצה 0523529193

התארגנות - בבית שלי, במקום הנוח והנעים שלי. בבוקר עשינו שולחן של סנוויצים, גבינות, קפה, ירקות ופירות חתוכים..

חלוק + נעלי בית, לי ולמלוות - משיין, אם מישהי רוצה קישור בפרטי

טבעות נישואין - דניאל מתת, היה ממש מעולה ובול מה שרצינו

ועכשיו מילה מהלב,

כוכב הצפון שלי היה שאני אהנה מהיום הזה, בסוף זה יום שבו אהבת חיי ואני מתחתנים ומהר מאוד כל מה שרציתי זה היה רק לראות את ענב.

זה יום מרגש גם עבורכם וגם עבור יקריכם, אין ספק שזה תהליך ששומעים בו המון דעות אבל תנסו לנטרל רעשי רקע, להתרכז במה שעושה לכן טוב ולזכור שבסוף זה יום אחד, של 10 שעות שאנחנו מתכננות אותו שנה ויותר. תנסו להפוך את התהליך בשבילכן ובשביל היקרים שלכם לכיף ופורפורציונלי,

ועוד משהו חשוב שלפחות היה אצלנו - האירוע הזה הוא 50 אחוז שלכן ו50 אחוז של השותף/פה שלכם, תהפכו את זה לביחד, לכיף, לזיכרונות שילוו את האירוע הזה לעוד הרבה שנים קדימה עם אווירה טובה ומהנה.

מקנאה בכולכן, אין כיף כזה כמו להתחתן,

הייתה עושה את זה שוב ושוב כל יום מחדש.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
צילום: אלי ראול | צלם | Eli Raul Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video+
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
62 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
sweet shira+
sweet shira
34 ממליצים
אטרקציות
אלי ראול | צלם | Eli Raul Photography+
אלי ראול | צלם | Eli Raul Photography
201 ממליצים
צילום סטילס
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
עידן הריס | דור קסר+
עידן הריס | דור קסר
52 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
Dj לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
אטרקציות
שמלות כלה
לחתן
רב לחתונה