הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר ואמיר
החתונה של ספיר ואמיר
אביב 2023
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות , אני ? כבר כותבת אחד כזה?? אפשר שוב להתחתן ???? אז היום הגדול שלנו היה ממש לפני 4 ימים , ב12/5/23 , ואני כבר חייבת לשבת ולשתף!

עוד לפני שאמירי הציע ידענו תמיד שנרצה להתחתן בחתונת שישי צהריים. משהו בקסם המיוחד ובאווירה המוארת שקיימת באירוע שכזה קרץ לנו עוד מההתחלה! ההצעה התרחשה שנייה לפני שטסנו ביחד לאיטליה ובאופן מפתיע וחיובי הייתה פה בארץ! שחזרנו מהטיול החלטנו שאנחנו לא רוצים ל"קחת את הזמן" ולמרות שאני סטודנטית עמוסה והוא איש קבע החלטנו לתכנן את הדברים ולנסות שהיום המיוחד יקרה בזמן הקרוב. תהליך תכנון החתונה ערך 7 חודשים שמתוכם באמת סגרנו את כל הדברים העיקריים על ההתחלה ובשאר הזמן נהנינו מהדרך וחשבנו על מה ואם משדרגים/מוסיפים.

אז אתחיל בהמלצותיי, אומר ואגיד שהגענו לתהליך עם מחשבה אחת ברורה - היום הזה נועד לחגוג את אהבתנו! כל מה שלא מרגיש לנו ולו בקצת נכון / לא אנחנו/ מיותר - לא התקיים. עברנו המלצה המלצה לפני שסגרנו עם כל אחד מהספקים ובעיקר הלכנו עם מי שכבש את הלב, מי שהרגיש בבטן שהוא הנכון! זה הטיפ הכי גדול שלי לקבוצה הזו - זה היום שלכן, תסמכו על התחושת בטן שלכם!

מקום לאירוע
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
+

האולם הראשון שראינו! יצאנו ממנו מהופנטים , אמיר אמר - אני מכיר אותנו אנחנו נתחתן פה , אבל כמו כל כלה לחוצה גררתי אותנו לעוד המון אולמות.. אחרי סבב לא קטן חזרנו למקום שהרגיש לנו בית. זו ההגדרה המתאימה ביותר למקום הזה עבורינו, בית עם משפחה חדשה! הרמה, השירותיות, העיצוב - הכל פשוט הרגיש לנו נכון! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות , כמה שהמקום יפה , שהכל מוקפד , מתוקתק , האוכל היה מדהים!! בשפע באמת מכל טוב הצוות של הטרמינל דאג לנו מהרגע הראשון ועד היום אחרי החתונה.

שלי - מעצבת הבית - מדהימה!! ידעה לקחת בדיוק את מה שביקשתי וליישם בשטח. האולם היה בול כמו שרציתי!

שף ליאור עוזרי- קייטרינג הבית בטרמינל - איזה אוכל מדהים!! רציתי להיות אורחת בחתונה של עצמי

קייטרינג ושירותי בר

חברת הבר של הטרמינל - זו באמת החברה הכי טובה בארץ. נקודה. מהרגע הראשון שאופיר הבעלים ישב איתנו ועד שמנהל הבר בסוף האירוע לחץ לנו את היד ואמר שהייתה חתונה מטורפת, פשוט אין עליהם! התאימו את עצמם לקהל שלנו, בחרנו ביחד תפריט, יש להם קוקטיילים מעולים ובאמת שהם פשוט הפכו את נושא האלכוהול לכל כך מקצועי שאין לי מילים אחרות לתאר אותם.

Dj לחתונה
ארה | ERA
+

אלקנה פז - תקשיבו ותקשיבו טוב , מדובר בגאון מוזיקלי שעוסק בדבר שהוא הכי אוהב בעולם הזה וכל כך מרגישים את זה! מהרגע הראשון בשיחת טלפון הרגשתי את האנרגיות הטובות והחיבור לאלקנה. הפגישה איתו במשרדים נתנה לי את ה"אוקיי" הזה שכולנו מחפשות.. אלקנה עוסק במוסיקה , ואני בכוונה מדגישה את זה , כי הוא באמת מחובר למוסיקה בכל נפשו ויש לו ידע מטורף! הרחבה ל-א הייתה ריקה לרגע! אנשים לא ישבו לאכול ובאמת שכל הזמן רקדו איתנו עד הדקה האחרונה שהאולם סגר את הדלתות ולמה הוא נסיך על?? הוא כל השבוע הזה בדק מה איתי ואיך מד ההתרגשות, ביום שלישי שהמבצע פרץ והגיעו החששות הוא שלח לי פלייליסט מוזיקה להרגעה ולאווירה טובה שאני אשתחרר ואהנה

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

סיפור אהבה . אין לי דרך אחרת לתאר . לי הייתה אג'נדה מאוד ברורה לגבי השמלה מבחינת התקציב ומבחינת העובדה שאני מחפשת שמלה אחת יחידה ומיוחדת מאוד. את הצמד המהממם הזה פגשתי ביריד של כלות אורבניות בתחילת השנה . קבעתי איתן פגישה אבל לפני זה הלכתי לעוד כמה וכמה סלוני כלה (איזו זקנה אני..) . שום שמלה לא גרמה לי להתרגש. מכל מקום יצאתי בתחושה של - מה אמורים להרגיש? ואז הגעתי לסטודיו של המהממות האלה והשמלה הראשונה שמדדתי היא זו שנבחרה! הרגשתי בה נסיכה, היא הייתה נוחה בטירוף, מלאה בדיטליים מהממים ושיקפה את מי שאני מבלי לדבר טלי ומריאנה התותחיות ליוו ותמכו לאורך כל הדרך ומכל מדידה יצאתי עם חיוך וציפייה למדידה הבאה בתור!

איפור
אלינור ברש | איפור ועיצוב שיער
+

האחת והיחידה! אלינור במילים פשוטות , הפכה אותי לנסיכה שרציתי. היא הקרינה את היופי שלי החוצה ביום המיוחד הזה ובאמת שאין לי מילים להודות לה על כל זה. היא מקצועית בטירוף, בעלת רזומה מכובד , היא קוראת אותך עוד לפני שהתחלת לדבר. היא נעימה!! זה כל כך חשוב אהובות , תבחרו מישהי שכייף לכן להעביר איתה את הזמן (במקרה שלי ב05:00 היא כבר דפקה בדלת) . אין אחד שלא החמיא! ולמתולתלות שבינינו - היא ה-אחת להבנה של שיער מתולתל.

צילום סטילס

אין לי מילים לתאר כמה שאני מודה על הבחירה הזו , אחד הדברים שהיו הכי חשובים לי זה מה יישאר לנו למזכרת קדימה, עברתי צלם צלם המלצה המלצה , דיברתי עם באמת המון אנשי מקצוע. בשיחת טלפון הראשונה איה נתנה לי הרגשה כל כך אישית , שהיא מקצועית בטירוף, יודעת להתאים את עצמה לזוגות קצת יותר ביישנים כמונו. היה לנו בוקר מדהים איתה בצילומים לפני שכולם הגיעו! וכמו שנהוג לומר - תסתכלו, תמונה אחת שווה 1000 מילים , ואצל איה ואבי אפילו יותר

אטרקציות

מדהימים מדהימים מדהימים. נואמי הצלמת תפסה תמונות הורסות , נותני שירות ברמה וזמינים לכל שאלה. בעלי מחיר הוגן מאוד. כל האורחים יצאו מרוצים ואנחנו יצאנו עם כמות מגנטים מטורפת (אין מקום במקרר..)

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עמדת שזירת פרחים - רציתי ממש להוסיף עוד אווירה פרחונית לשישי צהריים, ועדי הייתה הבחירה המושלמת! עמדה יפה מלאה בצבעוניות ובפרחים. עדי מההממת! אטרקציה מיוחדת שלא הרבה הכירו , מחמיאים מלא!

רב לחתונה

אריאל נתיב. אל אריאל הגענו דרך המלצות באתר המתחתנים. הוא איש כל כך מיוחד, אדם רגוע ומקסים. איש נעים הליכות אני חושבת שזו הדרך הכי נכונה לתארו. נפגש איתנו לשיחת הסבר בזום ובסופה לשיחה על אהבה ועל זוגיות, ושם התאהבנו והחלטנו שהוא האחד. לאורך הדרך היה זמין לבקשות מצדנו (שנינו הקראנו בחופה, אני הענקתי לאמיר גם טבעת). החופה הייתה סופר מרגשת ואריאל ניהל את הטקס בקלילות וכהלכה בשילוב מדהים.

*מתנה לאורחים - חלה לשישי , ידעתי עוד לפני שסגרנו שזו תהיה המתנה. לא מציינת שם מאפייה כי זה דרך משפחה והם לא פתוחים להזמנות "קטנות" אלא רק בכמות מסחרית והם באו לקראתנו כי אנחנו מכירים. טיפ קטן בהקשר המתנה - אל תגזימו! כל דבר קטן וסמלי שייתן לאורחים הרגשה שחשבתם עליהם מספיקה. הם לא מצפים לצאת מהחתונה עם שקיות

*שרדת עד פה?? אז בואי נדבר על ההתארגנות - החלטתי להתארגן בבית, המקום הכי נכון עבורי. המקום שהכי מרגיש לי בנוח. סידרנו עם כמה בלונים וזרי פרחים שהתקבלו לאורך השבוע וזהו. לא צריך להגזים. לא חייבים מלון (יצאו תמונות מהממות בכל מקרה) . זו באמת ההמלצה הכי גדולה שלי. בערב אחרי החתונה ישנו במלון "מלודי" מרשת אטלס -מלון בוטיק קטן וחמוד בתל אביב - המלצה חמה !! הוא מהממם וחדש והצוות מקסים.

*מיתוג והזמנות - אני , במשך חודש בCANVA PRO עשיתי אליו מנוי בחינם. נעזרתי בקבוצה ובבנות מהממות ועיצבתי בדיוק את מה שמתאים לנו. יצאה הזמנה מהממת ועדינה!

*תכשיטים (עגילים) - דנה מנצור

*נעליי כלה - ריפבליק , נשארתי עם העקבים כ-ל האירוע! עד שהגענו למלון. נראה לי שזה אומר הכל.

 

חליפה חתן - FACTORY54

נעלי חתן - סטיב מאדן

זר כלה - "הנסיך הקטן" חנות פרחים קטנה ומקסימה בתל אביב.

ואם את קוראת את זה תזכרי - היום הזה יהיה מושלם כי הוא שלכם. הוא נועד מלכתחילה לחגוג את האהבה שלכם. תזכרו את זה לאורך הדרך , תהנו ממנה, תעשו כמה שיותר דברים ביחד בתהליך (מדברת מישהי שהבן זוג שלה הוא האחרון להיות זמין לכל זה ועדיין לא ויתרתי ומצאתי מול כל ספק את הזמן המושלם לשני הצדדים) . תסמכו על הספקים שבחרתם! קשה לשחרר אבל תעשו את זה, זו העבודה שלהם ולא סתם בחרתם אותם!

היום עצמו חולף מהר - תנצלו בו כל רגע לחוות משהו , אל תתעסקו ברעשי רקע.

פה עבור כל אחת ואחת , כמו שהיו עבורי

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna+
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
472 ממליצים
שמלות כלה
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal+
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
279 ממליצים
מקום לאירוע
אלינור ברש | איפור ועיצוב שיער+
אלינור ברש | איפור ועיצוב שיער
144 ממליצים
איפור
ארה | ERA+
ארה | ERA
129 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה