הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נעמה ויהל
החתונה של נעמה ויהל
אביב 2023
הפוסט של נעמה, חברת הקבוצה הסודית:

היי אהובות, אחרי תקופה הגיע הזמן לסכם ולפרגן לכל התותחים והאלופים שעזרו לנו שהאירוע שלנו יהיה מושלם כמו שהוא היה!

חתונת צהריים 25.5.2023 - ״בבית על הים״

הזמנו 440 אורחים, הגיעו 350.

דבר ראשון והכי חשוב שתזכרו- אין מושלם, תעשו כל מה שאתן יכולות כדי שיהיו כמה שפחות בלת״מים אבל באותו יום תשחררו ותבינו שעשיתן את הכי טוב שלכן ומפה זה כבר לא בידיים שלכן! והכי חשוב תדאגו להנות מהיום ולזכור שמה שחשוב באמת זה עם מי את מתחתנת!!!

טיפ למתחתנות שישיצ:

אין זמן לבלת״מים אם הספקים אמרו לכם שעה מוקדמת יותר אז תקשיבו להם  לי הצלם עשה לוז ממש מוקדם ודווקא האיפור והשיער אמרו לי שזה מרווח מדי ואיחרו לי טיפה את הלוז.. בסופו של דבר השיער לקח הרבה יותר זמן ממה שחשבנו כי פירקנו הכל באמצע והתחלנו מהתחלה וזה גרם לזה שהיה לנו פחות זמן לצילומי חוץ. זה לא היה מלחיץ לרגע כי כולם גרמו לנו להרגיש שהכל בסדר ושהבחירה להמשך הלוז היא לגמרי בידיים שלנו!

עכשיו לפרגונים שהכי מגיעים בעולם לכל הספקים המושלמים שלנו שבאמת אנחנו מרגישים שעשינו את הבחירות הכי נכונות שיכלנו לבקש:

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הראשונה שאני חייבת להמליץ עליה כי אני רואה שהשם שלה לא עולה פה הרבה בקבוצה היא המעצבת פרחים שלי! קוראים לה בת עמי ״Batush flowers״. היא הייתה באמת מדהימה, מהרגע הראשון שדיברנו בטלפון והיא הבינה בדיוק את הראש שלי ומה אני רוצה, כולל כל החודשים שלפני החתונה ששיגעתי אותה והמשכתי להכווין אותה בדיוק לסגנון שאני מחפשת והיא הייתה מהממת ועם הכוונות הכי טובות שיש! היא גם הגיעה במיוחד ליפו לעשות איתנו סיור במקום ולעבור ביחד על הוויזן שלנו. ואז ביום החתונה ברגע שראיתי את הזר כלה הוא היה פשוט מושלם ובדיוק כמו שדמיינתי ואפילו יותר מזה! הבנתי שבחרתי הכי נכון שיש!! כשהגעתי לאולם פשוט לא יכלתי להפסיק להגיד כמה הכל היה מושלם ובדיוק אני והטעם שלי וכל מה שרציתי והיא באמת עשתה עבודה מטורפת! החופה הייתה וואווו, השולחנות, כל הקבלת פנים באמת לא יכלתי להאמין שככה זה נראה! כולם החמיאו בטירוף על העיצוב ולא הפסיקו להתפעל ממנו ובנוסף גם לקחו הביתה חלק מהזרים וזה היה מהמם לראות את זה! ואגב גם המחיר שלה ממש ממש נוח! 

מקום לאירוע
בית על הים
+

וואו וואוו ואווו מהרגע שהגענו לשם ידעתי ששם נתחתן! היה לי חלום להתחתן ליד הים אז כל האולמות שהלכנו לראות היו על מישור החוף ופשוט כשהגענו לשם לא היה לי ספק שזה המקום שלנו. הכל שם עדין, בגוונים בהירים ועם הנוף הכי יפה שיש! האנשים במקום היו מהממים ונתנו את היחס הכי מרגיע בעולם! על האוכל קיבלנו כל כך הרבה מחמאות אחרי האירוע שאנשים לא הפסיקו לדבר עליו גם כמה שבועות אחרי!! וכמובן היתרון שהמקום בתל אביב וגרם לכולם להגיע בזמן כי רוב המוזמנים שלנו היום מהאיזור וזה לגמרי הקל עליהם!

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

מי אם לא הדיגיי מספר 1 עדידור Adidor! הבחירה בו הייתה חד משמעית! היינו בכמה אירועים שהוא עשה ופשוט עפנו באוויר! השם שלו באמת עולה פה הרבה והכי בצדק בעולם! ידענו שאנחנו לא רוצים להתפשר על הדיגיי כי זה לגמרי מעלה או מוריד את האירוע ופשוט לא יכלנו לעשות בחירה טובה יותר ממנו! הוא הכי זרם איתנו על כל מה שרצינו, עשינו איתו פגישה לפני האירוע והכל היה פשוט מדויק! באירוע עצמו אנשים עפו עליו ולא היה רגע שמישהו ישב לא משנה באיזה גיל! הוא לגמרי נתן את כל הנשמה שלו!

צילום סטילס
Your Story
+

ווילו רוטר. אין לי מילים לתאר כמה הוא היה פשוט בול בשבילנו! התמונות לגמרי מדברות בעד עצמן אבל חד משמעית פשוט כולם התאהבו בו ברמות! הוא עשה הכל כדי שנרגיש הכי מיוחדים בעולם, היה כל כך סבלני וקשוב אלינו ובאמת פשוט משקיע כל כך במה שהוא עושה! לקח אותנו למקומות מהממים למרות שלא היה הרבה זמן ופשוט לא הייתה שניה שלא ראיתי אותו מתזז ומצלם כל דבר אפשרי!

צילום ועריכת וידאו
תמיר ישעיהו
+

טוב אז את תמיר בחרנו אחרי שראינו המון סרטוני חתונות ופשוט כל פעם חזרנו לסרטון אחד שהוא עשה לחברים שלנו ותמיד הסרטון שלנו ניצח! וזו באמת הייתה בחירה מדהימה! הסרטון יצא אימלה ואבאלה שלמות ברמה ובלי קשר הוא גם בנאדם מדהים שכל כך כיף שהוא מלווה אתכם ביום הזה! הוא עושה אווירה מדהימה בהתארגנות וגם במהלך הצילומים ובאמת משקיע ואוהב כל כך את מה שהוא עושה!

איפור
אלי חורי
+

האחד והיחיד! ללא ספק הבנאדם שכל אחת רוצה לידה ביום של החתונה! אין דברים כמוהו, כמה הוא מרים עושה שמח ושם בשבילך לכל דבר! באמת מהרגע הראשון שדיברתי איתו בטלפון ידעתי שרק אותו אני רוצה שיאפר אותי! ובאמת לא יכלתי לדמיין שהאיפור יהיה כל כך יפה, כל כך מתאים לי ופשוט בול אני! ביקשתי ממנו הכי עדין שהוא יכול וזה באמת יצא מושלם! כל החברות שלי עפווו עליו בהתאגנות ובאמת הוא עשה את האווירה הכי טובה בעולם!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

יחס ושירות מעולה!

אטרקציות
sweet shira
+

העוגיות הכי יפות שיש! שירה מהממת ועושה בדיוק מה שמבקשים, וחוץ מזה שהעוגיות והמקרונים נראים וואו הם גם באמת באמת טעימים ברמות!!

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

עשיתי שמלה להשכרה שמותאמת למידות שלי. התהליך היה מאד נעים והקשיבו לכל דבר שביקשתי כיד להתאים את השמלה יותר אליי. והתוצאה הייתה וואווו קיבלתי מיליון מחמאות על השמלה ובאמת הרגשתי בה כמו נסיכה! אפילו מרב שהיה לי נוח החלטתי תוך כדי החתונה לא להחליף ללוק השני שהיה לי כבר מוכן!

מעצבי טבעות

שירות מעולה ואחלה מחירים! קצת אחרי החתונה חזרנו אליהם כדי לעשות חריטה בתוך הטבעת והם עשו לנו את זה ללא עלות.

עיצוב שיער

וואווו! היא הייתה באמת כל כך מדהימה וכל כך קשובה לבקשות שלי! עוד מלפני עשינו פגישה ותכננו בדיוק איך ייראה השיער בחתונה ושמרנו רפרנסים שאהבנו. באותו יום היא הייתה מהממת, ממש הרגיעה אותי ופשוט עשתה כל דבר שביקשתי. כל שיערה שלא הייתה במקום או פחות לטעמי היא הזיזה שינתה ועשתה הכל כדי שזה יהיה הכי מושלם שיש! באמת שאין עליה! (ואגב המתיחה שלה בכלל בכלל לא כואבת). בנוסף היא ואלי עובדים מדהים ביחד, בסנכרון אמיתי ובוויבים הכי מדהימים שיש!

אטרקציות

אנחנו קיבלנו את יוסי הצלם שלהם והייתי הכי מרוצים בעולם! זה לגמרי כמו שאומרים עוד צלם סטילס בחתונה והתמונות שהוא עשה לנו באמת הן ברמה הכי גבוה שיש! קיבלנו כמויות לא נורמליות של מגנטים הביתה בכל מיני גדלים וגם בלוקים מעץ! הוא ממש דאג לקחת אותנו ולצלם אותנו במלא לוקיישנים באולם ככה שיש מלא תמונות שהן רק ממנו ולא מהצלמים האחרים! כווווולם עפו ברמות על המגנטים שיצאו להם ולא הפסיקו לצלם לנו את המקררים שלהם שהתמלאו בתמונות מעלפות מהחתונה! וכמובן גם המקרר שלנו מפוצץ! (חלק מהתמונות שפה הן מהגלריה של המגנטים)

רב לחתונה

א סתם השם שלו חוזר ומומלץ פה בקבוצה! הוא היה פשוט מדהים! חופה קצרה, לעניין, והדבר שהכי אהבנו זה השילוב בין חופה מצחיקה וקלילה למרגשת. בערך חודשיים לפני האירוע נפגשנו איתנו וסיפרנו לו על עצמינו והיינו בהלם שתוך כדי הוא כבר כתב את מה שהוא יקריא עלינו בחופה, וזה פשוט היה בול! סיפר את הסיפור שלנו בצורה מצחיקה וכיפית והיה מהמם לפתוח ככה את הטקס. החלק המרגש היה מכתבים שהקראנו אחד לשניה והוא לגמרי מאפשר גם להיכנס לחופה בלי כיסוי כתפיים וגם שאני אביא טבעת לבעלי.

התארגנות וליל כלולות

אימלה איזה מקום שלמות! חד משמעית ממליצה לכל מי שמתחתנת באזור תל אביב לבדוק על המקום הזה דבר ראשון! הוא היה סטייל ברמות, שיקי אורבני ופשוט מושלם לכל הצרכים של התארגנות! לקחתי שם שני לילות- לילה לפני החתונה ישנו שם אני ועוד 3 מלוות שלי ולילה ביום החתונה חזרנו לשם מהאולם אני ובעלי! חד משמעית אחת הבחירות הטובות היו לקחת שם גם את הלילה אחרי כי זה פשוט גרם לנחת ולרוגע שאפשר להשאיר את כל הדברים במקום מבלי להיות בלחץ לארוז ולוודא שלא שכחנו כלום. מבחינת המקום עצמו- להתארגנות יש שם מלא מראות ותאורה מושלמת, המקום מאובזר בכל מה שצריך גם בשביל שינה וגם מבחינת כלי מטבח והכל. וגם לצילומים שלנו של המפגש ושלנו ביחד יש שם לוקיישנים מהממים וגם גג אורבני מושלם!

הזמנה תפריטים ופריטים מעוצבים: הכנתי את התפריטים וההזמנות בקנבה בעצמי. מצאתי סגנון שאני אוהבת ועשיתי איתו קו מנחה לכל העמדות בחתונה. עשיתי שלטים לעמדת ברכות בכניסה, לעמדת מניפות, לעמדת בועות סבון, לתפריט בבר ולעמדות בשירותים. אנשים עפו על כל העמדות ומזה שהכל היה באותו קונספט!

מתנה לאורחים: החתונה הייתה בערב שבועות אז חילקנו בסוף חלה לכל אורח, גם לשם הדפסתי מדבקות של ״תודה שחגגתם איתנו״ באותו קו עיצובי של כל הדברים בחתונה.

אישורי הגעה: iplan. אחלה שירות, זמינים ממש לכל שאלה וזה היה מאד נוח כי האולם מתממשק איתם בהכל.

נעליים: היו לי כמה זוגות- הראשונות מnine west השניות מריפבליק ועוד סניקרס של נייק לסוף הריקודים.

סט התארגנות: Femina. הוא היה ממש נעים ונוח לכל הזמן של ההתארגנות.

טיפים:

- בחרנו את כל הספקים ממש בהתחלה. לא היו לי הרבה התלבטויות אבל זה שסגרתי הרבה זמן מראש נתן לי את האפשרות באמת להבין את מי אני רוצה ושכולם יהיו פנוים בתאריך שלי. ממש היה לנו חשוב לבחור לפי האישיות של הספקים ולראות שאנחנו באותו ראש ובאותם ווייבים.

- תחלקו כמה שיותר משימות לימים לפני ולאותו יום, גם למלוות וגם לחברים של החתן. תעשו לעצמכן רשימות של הכל כי לא באלכן לגלות ששכחתן את הדבר הכי קטן שהיה יכול להציל אתכן ברגע מסוים! (אם מישהי צריכה רשימות תשלחו לי הודעה ובכיף אעביר את כל מה שכתבתי לעצמי)

- שישי יום קצר אל תזלזלו בזמנים של הספקים שלכן, הם יודעים יותר טוב מכם!

החתונה עוברת כל כך מהר, תהנו מכל רגע, עם החברים, המשפחה ומי שבא לחגוג איתכם. תתרגשו, תאהבו, תחגגו, תהנו זה היום שהוא שלכם כזוג!!!

ולכל מי שלפני, שיהיה במזל טוב

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
צילום: Your Story
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
בית על הים+
בית על הים
825 ממליצים
מקום לאירוע
sweet shira+
sweet shira
34 ממליצים
אטרקציות
Your Story+
Your Story
39 ממליצים
צילום סטילס
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
97 ממליצים
לחתן
אלי חורי+
אלי חורי
88 ממליצים
איפור
תמיר ישעיהו+
תמיר ישעיהו
37 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
325 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
איפור
לחתן
אטרקציות
שמלות כלה
מעצבי טבעות
עיצוב שיער
אטרקציות
רב לחתונה
התארגנות וליל כלולות