הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבר ותום
החתונה של ענבר ותום
סתיו 2022
הפוסט של ענבר, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ה14.09.22 בגן הפקאן.

כשהתארסנו הבטחנו לעצמנו שנשארים עם ראש על הקרקע, בוחרים את הספקים הכי מתאימים לנו, ולא מבזבזים עלשטויות.

מבחינתנו היום של החתונה עלה מעל כל הציפיות שלנו, והיה פשוט מושלם. לא היינו משנים כלום!!!והכל כמובן, בזכות האווירה שלנו במהלך היום, הספקים המדהימים שלנו, והחברים והמשפחה המושלמים בעולם.

הזמנו 600 אורחים, הגיעו 410. ההתחייבות הייתה 400! ככה שהעניין של 20% גזירה ממוזמנים ועוד 10% ממאשריהגעה היה בול!! בעיקר כי זה מספרים גדולים וקל מאוד להפסיד.

(נב. כלות יקרות ואהובות, אל תתעסקו במי שלא בא, תתעסקו רק במי שבא!!!!!! זה הכי חשוב. זה היום שלכן, זרקו הכל!)

אז ככה;

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

אולם הכי טוב באיזור השרון (לדעתנו בכללי גם בישראל). אין חארטות, אין משחקי כספים, אין דיבורים באוויר. מקום הכי משפחתי בעולם, מחבק ועוטף!! שלא נדבר על כמה הוא גם פשוט מהמם! אם הייתי יכולה להיות שם כל חתונה, הייתי הולכת.

אוהד ומעיין המנהלי אירוע מושלמים! (לא צריך מנהלים חיצוניים בכלל!!) ועזרא בעל האולם מושלם, ודריה וענת מהמשרדפשוט מהממות!

זה מביא אותי לקייטרינג שלהם - בראף! פשוט האוכל הכי טעים שאכלתי. שירות מכל הלב. רונן פשוט עשה לנו חגיגת אוכלמטורפת. אנשים לא הפסיקו לדבר איתנו על האוכל!

צילום סטילס
איזו צלמים | ISO
+

הצוות של אדריאן סבל: עידן שיסטר ונוי. הם פשוט מרימים, עושים אווירה בטירוף, רוקדים ברחבה בזמן שהםמצלמים! חייכו לאורך כל היום, ביימו אותנו בצורה מושלמת, ונתנו לנו פשוט תחושה מדהימה! אין מושלמים כמוהם!!!!!!!

שמלות כלה
דנה הראל | Dana Harel
+

סאמפל מדנה הראל. קניתי במכירה שהיא עשתה, עשיתי קצת תיקונים שעלו כלום כסף- והייתי הכי מרוצה בעולם.

קיבלתי מדנה יומיים לפני החתונה הינומה והחזרתי אותה יום אחרי- קים הנציגה שם ממש מקסימה. ממליצה לכל כלהלקנות סאמפלים, פשוט חבל על הכסף שלכן!

צילום ועריכת וידאו

האגדה. פשוט ככה. ידע לזרום איתנו, לצחוק, להירגע. כיף ספקים כאלה מושלמים.

אטרקציות

הוא תפס כל רגע ורגע, באיכות מדהימה, השאיר לנו מתנות מושלמות אחרי האירוע. ישב איתיעל המסגרת עד שהייתי מרוצה! פשוט מהמם!!!

Dj לחתונה

לא מדובר עליו פה מספיק אבל הבן אדם הזה הוא פשוט הצגה!!!!!! העיף אותנו באוויר במוזיקה בוללללל, הרגיש את הקהל, היה קשוב לנו, ועשה פשוט הצגה מטורפתתתת!!!!

איפור

מהיום שאחרי החתונה קרן ואני חברות! פשוט ככה. התאהבתי בה, באנרגיות שלה, הפרפקציוניסטית שלה שאני אצאמושלמת פשוט הורגשה בכל הפרטים הקטנים. היא עברה איתי את רוב היום כמובן (לקחתי ליווי) וכמה היה לי כיף איתה! עזבו שהרגשתי כמו נסיכת דיסני של העולמות!!

חשוב לי להגיד שפעמיים בחיי התאפרתי ועשיתי שיער מקצועי- ואף פעם לא באמת אהבתי את זה. וקרן פשוט קלטה אותימהרגע הראשון! והרגשתי פשוט מושלמת!!!! אין אין איןןןןן עליה!

רב לחתונה

הכי מושלם בעולם!גם לפני האירוע, הסביר לנו הכל, שאל אותנו מה אנחנו רוצים ונתן לנו את זכות הבחירה בנוגע להכל! עשה חופה יפה, ברורה, מצחיקה וקצרה! אנשים לא מפסיקים לדבר על החופה שלנו ולהגיד כמה מיוחדת היא הייתה, וכמה הרב באמת נתן לנו את המקום ולא ערך ״אירוע משל עצמו״.

*לוק שני מאיימי פרייוט קולקשיין - אוברול מושלם.

*נעליים - אמאזון.

*עיצוב - לא רציתי עיצוב. האולם מושלם!! אמא שלי קצת הכריחה אותי, אז חיפשתי משהו פשוט ולא מאולץ. ספי מקשת הפרחים קלע לטעם שלי בול, בצבעים של לבן, כתום אפרסק, עיצב חלום!הוא עשה לי גם את הזר כלה והזר לכלבה שלי. היה לא פחות ממושלם!!!!!

https://instagram.com/keshet_flowers?igshid=YmMyMTA2M2Y=

*כלב בחופה- כשכתבתי על זה פוסט בקבוצה- הרבה בנות יצאו עליי. לא לקחתי ללב, ואני גם לא מצטערת על זה. הכלבה שלנו הייתה איתי במהלך כל היום, והייתה איתנו בצילומים, באה איתנו לאולם, הסתובבה בקבלת פנים, נכנסהלחופה, וישבה שם כל הטקס (יותר נכון ישנה שם כל הטקס) וזה היה פשוט מושלם!!!!!!!!

מלבד החופה היא הייתה משוחררת כל היום, עשתה מה שהיא רצתה, נהנתה איתנו והייתה מבסוטה. במהלך ההליכהלחופה היא פשוט שמחה לראות את האורחים, קישקשה בזנב והייתה מבסוטה.

מה שחשוב לי להעביר זה שכל אחד מכיר את עצמו ואת הכלב שלו הכי טוב! תעשו מה שאתם מרגישים בנושא.
 

בקיצור-

היה מושלם, היה מדהים. סגרו ירח דבש כמה שיותר קרוב לחתונה, זו משלים את כל החבילה הכי כייפית בעולם! תבדקו עבודות של הספקים שלכם לפני, ותזכרו שעם שיח מתאימים את הכל אליכם!

וזהו, פשוט תהנו ותנצלו כל רגע, תשחררו מהכל ופשוט תחיייכווו!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
צילום: איזו צלמים | ISO
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גן הפקאן+
גן הפקאן
451 ממליצים
מקום לאירוע
איזו צלמים | ISO+
איזו צלמים | ISO
431 ממליצים
צילום סטילס
דנה הראל | Dana Harel+
דנה הראל | Dana Harel
24 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה
איפור
רב לחתונה