הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מיכל וזיו
החתונה של מיכל וזיו
קיץ 2021
הפוסט של מיכל, חברת הקבוצה הסודית:

היי אהובות,

אז גם תורי הגיע לאחר שנעזרתי רבות בקבוצה 

לאחר 3 דחיות, קורונה, טילים ומה לא, המתנה של שנה וחצי השתלמה לה לבסוף והתחתנו ב7.6.21 ב"גן בשפיים".

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

ראינו מס' מקומות לפני שהגענו לגן בשפיים, אבל כולם היו "ליד" ולא בדיוק מה שחיפשנו. כשהגענו לגן בשפיים פשוט התאהבתי בו!! היה בו משהו אחר מהמקומות האחרים שראינו. השילוב המדוייק של הטבע והאורבניות והאנרגיה הקסומה שיש במקום, כבשו אותנו וידענו שזה המקום שנתחתן בו.

הגן ליווה אותנו לאורך כל הדרך ולאורך כל הדחיות ובכל חוסר הוודאות ששרר בתקופה הזו, נועה ואמיר היו שם בשבילנו לכל שאלה או התייעצות, ההתנהלות מולם הייתה נוחה ונעימה וכ"כ שמחנו שהצלחנו לקיים שם את החתונה בסופו של דבר.

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

ידענו שהגן בשפיים עובד עם טעם וצבע ומבחינתנו זה היווה שיקול מאוד משמעותי בעת סגירת המקום, כי האוכל הוא אחד הדברים שהכי זוכרים מהחתונה. אין ספק שטעם וצבע יודעים את העבודה. ההתנהלות מולם הייתה מקצועית, האוכל היה ברמה גבוהה וגרף מלא מחמאות.
הקונספט שבחרנו היה מסעדה, כלומר אפשר להזמין כמה מנות שרוצים.
מציעה לא לוותר על תפריטים אישיים במידה ואתם בוחרים בקונספט כזה. האורחים לא תמיד מודעים לזה שהם יכולים להזמין כמה שהם רוצים וזה חבל.

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

נפגשנו עם שפילמן חודשיים לפני החתונה, כשהבנו שדי ג'יי אחר שסגרנו לתאריך המקורי לא פנוי בתאריך החדש שלנו ואיזה כיף כי הוא הדבר הכי טוב שיכלנו לבקש! הוא קלט את הוויב שלנו מהרגע הראשון, ידע להמליץ לנו, היה קשוב לבקשות שלנו והצליח לשלב ולהביא את הסגנון שלנו לתוך הרחבה, לקרוא נכון את הקהל שלנו, צעירים ומבוגרים, ופשוט העיף את כולם באוויר.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

סקסופוניסט: Ido Ben Artzy (אטיסוטו)
את עידו לקחנו לקבלת פנים ולשיר חופה וזה היה אחד הדברים שאני כ"כ שמחה שלקחנו!!
הוא למד את השיר חופה שלנו והביצוע שלו עם השיר היה מדהים ומרגש!
יש משהו בנגינת סקסופון שמכניסה הרבה עניין לתוך הקבלת פנים ובאמת מוסיפה לה המון, כולם ממש התלהבו ואני מאוד מאוד ממליצה!!

אטרקציות

חיפשנו משהו שיתאים לקונספט ולסטייל של החתונה וזה היה בדיוק זה. ההתנהלות עם רותם הייתה נעימה, היא ידעה להכווין אותנו ולהמליץ לנו על ריח שנתחבר אליו ועל צבע שיתאים למיתוג והוויב של האירוע. ההזמנה שלנו הייתה מוכנה תוך ימים ספורים והסבונים הריחו מדהים!!
*מיתוג- אפשר למתג אותם דרך רותם בעלות נוספת. אנחנו החלטנו לעשות את המיתוג בעצמנו. זה לוקח זמן אבל בהחלט חוסך עלויות למי שמחפשת דרך לחסוך ואין לה בעיה עם קצת DIY.

האורחים עפו על זה ועד היום שואלים אותי מאיפה הזמנתי אותם.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הלן היא מעצבת הבית של הגן בשפיים.
לא חובה לסגור דרכה ואפשרי גם להישאר עם העיצוב הבסיסי של המקום. למרות שהגן באמת מושלם AS IS, בחרנו להוסיף עיצוב דרך הלן, שהמחירים שלה באמת הוגנים ביחס לשוק.
שנה וחצי של חרישת פינטרסט, אפשרה לי לשלוח להלן בדיוק את מה שאני רוצה והיא זרמה איתי על הדברים שביקשתי עד הרגע האחרון, דייקה בכל הפרטים הקטנים ועשתה את זה מושלם ומעבר לכל הציפיות.

צילום סטילס

טוב אין מה באמת להרחיב מלבד שהם אלופים אלופים אלופים! הבחירה הכי טובה שלנו!היה לנו ברור שהם יהיו הצלמים שלנו ואנחנו שמחים שהם היו איתנו עד התאריך הסופי.
אלעד והצוות שחקני נשמה וניכר שצילום זו האהבה שלהם! הם מקצועיים ומוכשרים בטירוף וזה בא לידי ביטוי בכל פרט ופרט במהלך היום שלנו.
מעבר לכך שהם באמת אנשים מדהימים והיה לנו פשוט נוח וכיף איתם, הוויב היה טוב ושמח, וזה אחד הדברים שבאמת חשובים ביום כזה.
מיותר להגיד שהתמונות יצאו וואו!!

שמלות כלה
ליז מרטינז | Liz Martinez Bridal
+

תפירה אישית
אחד הדברים שהיה לי מאוד קשה להחליט לגביהם זו השמלה.
ידעתי מה אני רוצה אבל לא הצלחתי למצוא את האחת שמדוייקת לי. הכל תמיד היה מאוד עמוס לי או שהיה פשוט מידי, עד שהגעתי לסטודיו של ליז. ידעתי ששם אמצא את שמלת חלומותיי וכך היה!
הגעתי עם וויז'ן והם הפכו את זה למציאות. הצוות שם מקסים ומקצועי ונתן לי תחושה של בית. לא משנה כמה שאלות והתלבטויות היו לי (והיו הרבה כאלה) , הן תמיד היו זמינות עבורי. בעקבות המצב הבטחוני שהיה ממש 3 שבועות לפני החתונה והעובדה שהסטודיו של ליז ממוקם ברמלה (מוקד הבלאגן באותם ימים) נאלצתי לדחות את המדידות של השמלה עד לרגע האחרון. הצוות של ליז עשה את כל המאמצים כדי לסיים בזמן את המדידות האחרונות, ולבסוף התוצאה הייתה מושלמת. השמלה הייתה מדוייקת למה שרציתי והרגשתי נסיכה!

עיצוב הזמנות: עיצוב שלי 
עיצוב ההזמנה היה הפרוייקט DIY שלי. היה לי חשוב להכניס את הטאץ האישי שלי והחלטתי לעצב אותה בעצמי. את ההזמנות הדפסתי בפרי פרינט הזמנות לחתונה ואירועים - הזמנות לחתונה ואירועים - פרי פרינט FreePrint

מעטפות ושעווה- את השעווה הזמנתי מאמזון ואת החותמת באלי אקספרס. למי שאוהבת DIY, זה בהחלט תרפיה מכל הלחץ מסביב. זה לוקח זמן אבל זה יוצא מדהים וממש ממש מוסיף.

מלון התארגנות: קראון פלאזה Hotel Crown Plaza

עוגיות התארגנות: סוויט שירה Sweet Shira

כמה טיפים לסיום:

תסתובבו בקבלת פנים- אני יודעת שהרבה מתלבטים אם לצאת או לא כדי לא להרוס את אפקט ה"וואו" בחופה. אין לכן מושג כמה שזה כיף!! מעבר לכך שזו הזדמנות מעולה לראות את האורחים שלכם שייתכן שתפספסו בשלב הריקודים, יש בזה משהו שבאמת מוריד את הלחץ של לפני החופה. לרגע לא הרגשתי שזה הוריד מאפקט ה"וואו" כשנכנסתי לחופה.

תהנו מכל רגע ותשחררו! זה אחד הטיפים שחוזרים על עצמם שוב ושוב וזה באמת ככה. היום הזה טס, תהיו נוכחים ברגעים היפים האלה ואל תתעסקו בדברים שוליים שלא באמת מעניינים אף אחד מלבדכם. יהיו דברים שיתפקששו ולא הכל יהיה מושלם, קבלו את זה ואל תתעכבו על זה.
שנינו פריק קונטרול והחלטנו שעד לאותו היום אנחנו נתכנן, נוודא ונעשה דאבל צ'ק על הכל כדי לוודא שהדברים מנגנים, אבל- החלטנו שבאותו יום אנחנו משחררים. לא פשוט אבל באמת שחררו ונהנו מהכאן ועכשיו. תזכרו שבאתם להנות ולשם זה התכנסתם בסופו של דבר!

מזל טוב לכולן! מוזמנות לפנות אליי לכל שאלה ❤️

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
142 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
ליז מרטינז |  Liz Martinez Bridal+
ליז מרטינז | Liz Martinez Bridal
52 ממליצים
שמלות כלה
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
326 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
Dj לחתונה
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
שמלות כלה