הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עפרי וסער
החתונה של עפרי וסער
סתיו 2022
הפוסט של עפרי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות!

חייבת לפרגן פה לספקים התותחים שעשו לנו את האירוע כי באמת היינו מרוצים מהם.

מקום לאירוע
בקתה ביער
+

התחתנו ב-22.9.22 בגן אירועים "בקתה ביער" שבקיבוץ בית אורן. חיפשנו גן אירועים בצפון וזו הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות, גם מבחינת המיקום וגם מבחינת הנראות, האוכל וההתנהלות מול האנשים שמנהלים את המקום.

אנחנו עד עכשיו לא מפסיקים לקבל מהאורחים מחמאות על האוכל והמקום.

צילום סטילס
גלושא צלמים
+

אין מילים לתאר איך אנחנו מרוצים מהם! בהתארגנות ליוו אותנו 2 צלמים (סטילס ווידאו) מקסימים שעשו לנו את היום והיו הכי סבלניים ומרימים שיש. התמונות יצאו מרשימות, איו ספק שהם יודעים את העבודה. בנוסף התמונות הגיעו מהר ביחס למצופה וזה מאוד מוערך ולא מובן מאליו וזה עוד פלוס לגביהם! ממליצה בחום!!!

תכשיטים ואקססוריז

ידעתי מראש שארצה לרכוש ממנה עגילים לחתונה כי היא זה בדיוק הסגנון שחיפשתי משהו קצת מלכותי כזה אבל עדין. מעבר לעובדה שדנה מוכשרת היא גם בנאדם מקסים, הגעתי לסטודיו שלה והיא קיבלה אותי הכי יפה שאפשר, יש אצלה מגוון רב של עגילים ודנה הייתה סבלנית ונעימה ועזרה לי עם המדידות עד שהגעתי להחלטה. מומלצת מאוד!

שמלות כלה

ואווו המלצה ענקית על רינת! הגעתי לרינת אחרי חמישה סטודיואים של שמלות כלה וזה הסטודיו היחידי שבו אמרתי על השמלה ואוו! (על יותר מאחת)

לא הפסקתי לקבל על השמלה מחמאות, שמלה שגרמה לי להרגיש בנוח עם עצמי, שמלה שהיא גם "נקיה" בעיצוב שלה אבל מאוד מרשימה ומחמיאה לכל גזרה!

כל דבר קטן שביקשתי רינת מיד ידעה לעזור ונתנה לי את הביטחון שאצא מרוצה וכך היה!

איפור

המלצה חמה! האנרגיות הטובות והוייב הכיפי שלה היו נחוצים בהתארגנות. כרמל איפרה אותי איפור עדין אבל כזה שיודע להרים ומוסיף זוהר שכל כך דרוש ביום כזה מיוחד! מוכשרת מאוד והכי מומלצת שיש!

Dj לחתונה

עוד בחירה נהדרת. על נדב שמענו המלצות ממש טובות מחברים, נפגשנו איתו ובסיום הפגישה כבר סגרנו מולו. הרגשנו שהוא האחד! בנאדם טוב, אמין, מוכשר ויודע את העבודה. ליווה אותנו מהרגע הראשון בסבלנות והקשבה, ידע להתאים את הסגנון לי ולבן זוגי ועם זאת ידע גם "לקרוא" את האורחים באירוע ולהבין מה מתאים מבחינת הווייב הכולל ולהקפיץ את הרחבה בלי הפסקה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

כל ההתנהלות מולה הייתה הדבר הכי קל, נוח וזורם שיכול להיות, היא עיצבה לי את החופה בדיוק כמו שדמיינתי! הייתה קשובה לבקשות שלי ועלתה מעבר לציפיות. נתי מוכשרת ברמות ובנאדם זהב ואני ממליצה עליה בחום רב!

אטרקציות

התקשורת מול איגור הייתה מדהימה מההתחלה, הגמישות לגבי עיצוב המגנטים, הלארג'יות לגבי האטרקציות שמקבלים בנוסף למגנטים, התקתוק שלו מבחינת בקשות שלנו היה מדהים. המגנטים יצאו באיכות ממש טובה, לגבי עיצוב המסגרת של המגנט היה חשוב לי לשמור על קו אחיד של עיצוב ואיגור זרם עם הבקשות שלי בלי בעיה בכלל. מעבר לזה איגור גם נתן לנו כמתנה תמונות מוגדלות על לוח עץ וכמה מגנטים מוגדלים וזה ממש ריגש אותנו. בנאדם זהב, הנאה מובטחת!

רב לחתונה

בדיוק מה שחיפשנו, היה לנו חשוב שהחופה תהיה קלילה, קצרה, עניינית ושמחה. הרב רונן לוביץ' הכניס לטקס הומור, פרטים אישיים ועשה זאת בטוב טעם. גם אורחים שלא מחוברים לדת התחברו לחופה והרעיפו מחמאות. מומלץ!!

מספר טלפון שלו- ‎ 0505794757

הסעות - חיים הסעות מהמרכז **מיניבוס**

מספר טלפון שלו: ‎0544586618

ואוו איזה שירות מדהים חבל שהוא לא מופיע יותר בקבוצה הזו, התקשורת מולו הייתה חלקה, בנאדם אמין ותקשורתי, נחמד מאוד! עובד מסודר ויש על מי לסמוך. מחיר הגון ביותר. מי שרוצה להיות בראש שקט לגבי הסעות ממליצה בחום רב על חיים!

להקה לקבלת פנים - החוג (הרכב ג'אז מעמק הירדן)

התרשמנו מהם לטובה, קיבלנו פידבקים טובים מהאורחים, עשו אווירה שמחה מאוד ונעימה לאוזניים, ממליצה בחום!

לפרטים- איתן יחזקאלי ‎ 0546969912

https://www.facebook.com/TheHoogBand

יין חברים - יקב הרי גליל

בקבוקי יין עם תמונה שלי ושל בן הזוג עם התאריך של החתונה (אצרף תמונה) על כל שולחן הונח בקבוק יין כזה, וזה בעצם היווה גם כתוספת לאלכוהול וגם כתוספת לסידור שולחן. אחד הדברים המומלצים, גם האורחים התלהבו מזה וגם אחרי זה זה מזכרת לזוג ולמשפחות ורעיון מקורי.

לפרטים- הגר שמיר 0526585588

https://www.facebook.com/galilmountain/

אשמח לענות בפרטי לגבי כל שאלה! תהנו מכל הארגונים לפני כי היום עצמו טס! המון המון מזל טוב

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עפרי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עפרי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עפרי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עפרי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עפרי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עפרי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עפרי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עפרי
צילום: גלושא צלמים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
תכשיטים ואקססוריז
שמלות כלה
איפור
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
רב לחתונה