הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דודי ודייב
החתונה של דודי ודייב
סתיו 2019
הפוסט של דודי, חברת הקבוצה הסודית:

טוב, לא מאמין אבל אני חתן אורבני!

נעזרתי מלא בקבוצה, מצאתי המלצות ודיסים כמעט לכל הספקים שלנו ולהרבה אחרים. הקבוצה עזרה לנו לתכנן אירוע עם ספקים מעולים וטיפים חשובים, ועכשיו הגיע התור שלי להחזיר לקבוצה המדהימה הזאת!

אני ודייב התחתנו ב-05/09 בגארדן הוטל חיפה, לאחר 3 שנות זוגיות וכמעט שנה אירוסין.

לפני ההמלצות, כמה טיפים:

1. אפשר לארגן חתונה גם בפחות זמן! כמעט שנה של תכנון חתונה זה הרבה זמן, אנחנו גם נכנסנו בין לבין לתקופות של שאננות. אל תמרחו ואל תתנו למומנטום ההתרגשות להתפספס.

2. חתונת קונספט – זה מעניין, שונה וכיף להכין ולחשוב איך אנחנו מתאימים את החתונה לנו. אנחנו פריקים של דיסני, הקליק בינינו היה סביב האהבה של שנינו לדיסני, ההצעה הייתה ביורודיסני והיה לדייב ברור שהוא רוצה להתחתן בקונספט דיסני. הקונספט התבטא בעיקר בשירים שבחרנו לקבלת פנים (אנחנו הרכבנו את הפלייליסט), בעיצובים שהכנו (דייב עבד המון על המרכזי שולחן, וכל הקישוטים מסביב נגעו גם לדיסני), בהזמנה, בשיר כניסה לחופה והשיר סיום. אבל – חתונת קונספט דורשת זמן ואנרגיות. עם כל הלחצים של סיום תארים, עבודה ומעבר דירה, ההכנה של הקונספט הייתה לעיתים מייאשת ומקשה. בסופו של דבר, אנחנו מרוצים מהתוצאה.

3. מנהל אירוע חיצוני – אם יש אפשרות, תקחו! אנחנו לא לקחנו מנהל אירוע חיצוני ואנחנו מתחרטים על זה שהיינו צריכים להתמודד עם כל מיני דברים, ספקים ושיחות מעיקות גם ביום האירוע ובמהלכו.

4. לכל הפריק קונטרול המוחזקות והמוקפדות – שחררו והאצילו סמכויות לחברים ומשפחה שישמחו לעזור. גם לי היה קשה לשחרר את מרבית ההתעסקות עם ההכנות, אבל כל דבר שהבאנו לאחרים לעזור לנו בו, הוריד מעט את הלחץ מאיתנו. בדיעבד, הייתי מעדיף להוריד הרבה יותר מאיתנו ולתת לכל החברים שרצו לעזור.

5. יש הוצאות גדולות בחתונה שבאמת אפשר להימנע מהן ועדיין יצא מהמם. אנחנו בחרנו להסתפר אצל ספר רגיל ולא במקום מיוחד לחתנים, כנ"ל הנעליים (סניקרס לבנות של נייק ממגה ספורט, לא מחיר שחשבתי בהתחלה שאשלם גם על זוג אחד), בחרנו שלא לעשות פרחים לחופה (ועדיין היא הייתה מהממת) ואת האוטו קישטנו, יחד עם המלוות, עם טושים שהזמנו מעליאקספרס. בכלל תיעזרו באתרים הסיניים ובחנויות הסטוק למיהינן.

6. תהנו מהיום הזה!!! הימים שלפני החתונה היו לחוצים מאוד והפכתי למפלצת שלא רציתי להיות. ביום של האירוע שחררתי בידיעה שאין לי מה לעשות יותר, והשתדלתי להנות מהיום עד כמה שאפשר. זה עזר לי לשמור על האנרגיות וההתרגשות לאורך היום והאירוע.

הספקים:

התארגנות וליל כלולות

האולם מהמם, המיקום מעולה (היו לנו אורחים מקרית שמונה ועד ירושלים), אנחנו והמשפחות התארגנו וישנו במלון וזה היה נוח ביותר. האוכל טוב, המקום עצמו מעוצב ולא דורש הרבה תוספות מצד הזוג ורוב הבקשות שלנו מומשו. הקשיים שלנו עם מנהל האירוע מטעם האולם נבעו עיקר מזה שלא היה לנו מנהל אירוע מטעמנו. שורה תחתונה, הכל עבד מעולה.

Dj לחתונה

רז אנרגטית ברמות, מתאימה את המוזיקה לקהל, התאימה גם את המוזיקה לבקשות שלנו והרימה לנו את הרחבה לאורך כל הערב. הרחבה הייתה מלאה תמיד ואנחנו מקבלים אינסוף מחמאות על המוזיקה.

צילום ועריכת וידאו

רביד צילם לא מעט חתונות של חברים וממש התלהבנו מהקליפים שיצאו. אני באופן אישי לא מרגיש בנוח מול מצלמה ומאוד מובך, בעיקר מול מצלמת וידאו. רביד גרם לי להרגיש בנוח, משוחרר ולהנות מהצילום, גם בהכנות וגם במהלך האירוע.

צילום סטילס

אביב מתוק אמיתי, גם הוא גרם לי להרגיש בנוח מול המצלמה והביא את היצירתיות והאמנותיות שלו לתוך הצילומים. אנחנו ממש מרוצים מהתוצאות. הוא ורביד (הוידאו) לא הכירו לפני כן אבל יצרו באותו יום כימיה שבאמת עזרה לנו להשתחרר ולהנות מהצילומים. הצלמת סטילס הנוספת מטעם אביב, מאיה, מהממת, רקדה יחד איתנו ברחבה והשניים תמיד היו מסביבנו ותפסו רגעים מהממים במהלך האירוע.

אטרקציות

גל חמוד ממש, זמין ומאוד שירותי. המגנטים באירוע יצאו באיכות טובה וקיבלנו מהר את התמונות להורדה.

אטרקציות

ללא ספק, הספקים הכי טובים שהיו לנו. מהשיחה הראשונה היה קליק מיוחד עם מתן, הוא ונופר זרמו איתנו על הקונספט והשקיעו בבלונים כדי להתאים אותם לקונספט דיסני. תוך כדי האירוע מתן השלים בלונים נוספים ברחבה, שמח והתרגש יחד איתנו. שירות מעולה ומחיר הוגן בהחלט ביחס למתחרים.

לחתן

הסתובבנו בכמה חנויות לפני כן, כמעט כולן לא עושות חליפות במידות גדולות בצבעים שהם לא שחור או כחול, והיה לי ברור שזה לא צבע שארצה ללבוש ביום החתונה. מונסניור זו חנות שעובדת ממש חזק באזור חיפה, הם הבטיחו לי שיעשו מה שאני רוצה כדי שיתאים לי. חזרנו למספר מדידות ותיקונים אבל בסוף, בעיניי, נראנו כמו הנסיכים שרצינו להיראות.

תכשיטים ואקססוריז

גם את הטבעת אירוסין וגם את טבעות הנישואין רכשנו שם. החנות נמצאת בקרית שמונה, יש מבחר רב, שירות טוב, מחיר סבבה והטבעות באיכות מעולה.

עיצוב שיער

ברבריה קטנה בקרית מוצקין, בגדול הוא מספר בעיקר גברים צעירים אבל ניסינו תספורת חודש לפני החתונה, חזרנו אליו יומיים לפני החתונה לתספורת נוספת ולתיקונים אחרונים בבוקר החתונה. הוא חמוד ומוכשר מאוד, אהבנו ממש את איך שיצאה התספורת והסידור של הזקן, ולא חלמנו שנשלם מחיר כזה על תספורת לחתונה. בגדול, לא צריך להשתגע ולחפש סלון לחתנים שגובים מאוד שקלים בגלל שזו 'תספורת לחתן'.

הזמנה – את הדמויות עיצב לנו מעצב מאתר fiverr, את ההזמנה עיצבנו יחד עם חברה שהיא מעצבת גרפית. הדפסנו את ההזמנות אצל דיין פרינט בקרית שמונה, דיס בפרטי למי שמעוניינת.

אלכוהול – יין בעיר קרית שמונה, קיבלנו מחירים טובים וגם הייתה אפשרות כמובן להזדכות על בקבוקים סגורים.

הסעות – מטיילי קרית שמונה. ההסעה הגיעה ויצאה בזמן, המחיר היה הוגן. לא שמעתי על בעיות כלשהן שהיו עם הנהג.

עוגה -כִּכְפָפָה לְיַד. נועה היא משפחה, היא ואמא שלה הכינו עוגה מהממת וטעימה ממש ועיצבו את הדמויות שלנו לפי ההזמנה. בלי קשר היא חתיכת כישרון!
 

כל הכבוד למי ששרדה עד כה. תודה לקבוצה על הכל, תהנו מהתכנון ומהיום השמח והמרגש בחייכן! המון מזל טוב ושנה טובה לכולן

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
התארגנות וליל כלולות
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
אטרקציות
אטרקציות
לחתן
תכשיטים ואקססוריז
עיצוב שיער