הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל ודן
החתונה של גל ודן
חורף 2020
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי 3 דחיות של תאריכים וביטולים עם שני גני אירועים, התחתנו ב23.12.20, רגע לפני הסגר השלישי.

אני יודעת שיש פה לא מעט כלות שמתלבטות האם להתחתן בתקופה הקרובה או לדחות, וגם לי יש פה לא מעט פוסטים בנושא (ו6 תאריכים ש"נדדנו" בהם)- בחרנו לקחת החלטה ולא לדחות יותר, בעינינו זו הייתה החלטה נכונה אבל כל זוג והבחירה שלו. עם הדמעות שהיו לי עד יום לפני מהחשש של מה יהיה, היה אפשר למלא את הכנרת...בסופו של דבר היו בכל האירוע 50 אורחים (המשפחה נשארה לשתי הקפסולות) ו150 אנשים שהתחברו בזום מרחוק (חלקם מארה"ב בשש בבוקר!), היו כמויות עצומות של אהבה שהרגשנו אם פיזית ואם מרחוק והייתה לנו חוויה מיוחדת.

מקום לאירוע

התחתנו בהבית בשרון בני ציון, אחרי שראיתי איזה חתונות מהממות ערכו שם לשני זוגות (באחת החתונות נכחתי ואת השניה ראיתי בזום). סגרנו איתם שבועיים לפני (ואפילו הקדמנו ביום), והיו קשובים ומקסימים לאורך כל הדרך. עשינו את האירוע בשתי קפסולות, כשבכל אחת היו 30 מוזמנים, והתחלנו את האירוע ב17:00. בגלל שמדובר באורחים הכי קרובים אלינו- כולם הבינו והגיעו בזמן כמובן. סיימנו בחצות שפוכים אך מרוצים.

חתונות קורונה הן לא פשוטות, ועוד בכלל חתונות חורף, ולכן לקחנו כמפיקה את אופק פרבדה שנתנה לנו המון שקט, קלטה ישר את הסגנון שלנו ועזרה לנו המון. החלטנו לעשות קונספט של חתונה טוסקנית, וכך גם נראו השולחנות והמיתוג, וחילקנו לאורחים במתנה בקבוקי שמן זית.

הייתה לנו חתונה לא רגילה- רגע אחרי החופה קיבלנו הודעה על סגר בזק, ירד גשם חצי שעה (!!) לפני החופה והייתה הפסקת חשמל בכל המושב באמצע האוכל. אבל לאורך כל הדרך- היינו חייכנים ורגועים בזכות כל הספקים שהיו לנו שמעבר לעבודה המדהימה שעשו- ראינו שהם נהנו איתנו גם.

צילום סטילס
אור גליקמן | Or Glickman Photography
+

אור פחות מוזכר כאן בקבוצה ולדעתי הוא אחד הצלמים הכי טובים שיש, סגרנו איתו יום אחרי שסגרנו תאריך. הוא היה מדהים לאורך כל הדרך, חייכן וגמיש איתנו. מרב שהשתלב בסיטואציה- לא שמתי לב שהוא מצלם, והתמונות שלו יצאו מדהימות

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
ענבל ינאי סטייליסטית אירועים - עיצוב אירועי קונספט
+

עיצוב חופה ושולחנות- ידעתי בדיוק מה הוויז'ן שלי לחתונה והיא עשתה בדיוק את מה שביקשתי ממנה ובצורה מדהימה. כשהגעתי למקום הייתי מודהמת מאיך שזה נראה מושלם. רגע לפני החופה ירד גשם מטורף!!- היא תקתקה הכל (התעקשתי שהחופה תהיה בדשא ולא מתחת לאוהל ששכרנו) והחליפה את בד הכניסה לחופה כדי שלא נלך בבד ספוג במים.
 

Dj לחתונה

זרם איתנו ועם הבקשות שלנו לאורך הדרך, נתן לנו עצות וקרא את האורחים שלנו.

איפור

אנחנו מכירות עוד מתחילת הקשר שלי ושל דן, וידעתי שאם נתחתן רק היא תאפר אותי. את התאריך הראשון סגרתי לפי הזמינות שלה, וההחלטה לבחור בה הייתה מדהימה. היא השרתה עליי רוגע, הייתה חייכנית והתרגשה יחד איתנו במפגש. התוספות היו ממש קלות להסרה והאיפור והשיער נראה טבעי וקיבלתי המון מחמאות

קייטרינג ושירותי בר

בבית בשרון צריך לבחור קייטרינג וזה כיף כי יש המון אפשרויות- וממש התלהבתי שאפשר לבחור בבראף ושהם פנויים בתאריך שלנו. הם היו צריכים להיות עוד באולם המקורי וידעתי שהאוכל שלהם מדהים, עשינו קונספט מסעדה וכל האורחים נהנו, כולל בעלי וחמותי שצמחוניים והם דאגו להם לכמה אופציות. עשינו שני סבבים של ארוחות והם תפקדו באופן מדהים. המשפחה רבה מי ייקח את האוכל שנשאר מרב שהיה טעים.

קייטרינג ושירותי בר

הם מטורפים!!!!!! המחיר שלהם היה מדהים ביחס לתמורה, כולם עפו על הקוקטיילים שלהם, והם ממש סגרו לנו את הפינה עם כל השתיה והאלכוהול. אני בטוחה שנבחר בהם גם לאירועים הבאים שיהיו לנו

אטרקציות

שוקו המדהים! התמונות שלו יצאו ממש כמו סטילס, עיצבנו מסגרת למגנטים משלנו עם תמונה של הכלבה שלנו והוא עזר לנו וסידר, התאים את המחיר בהתאם לאירוע והיה קשוב.

 

רב לחתונה

חיים הבלין. ידעתי עוד לפני שהתחתנו שארצה שיהיה הרב בחופה, היה לי חשוב שתהיה חופה קלילה כיוון שבן הזוג שלי פחות מתחבר- הוא הצחיק וסיפר על ההיכרות שלנו, הסכים שאגיד כמה מילים, ומאד מבין ומקבל את המצב- אחד התאריכים שחשבנו עליהם היה שישי- והוא רצה לשכור צימר ליד כדי לחתן ולא לחלל שבת חלילה! לבחור בו הייתה החלטה ממש טובה.

שמלות כלה

אני לא בחורה דקיקה, והיה לי מאד קשה למצוא שמלה, הסתובבתי בלא מעט מקומות וחשבתי לוותר להגיע אליהם, אמא שלי אמרה שרק ננסה- ותוך חמש דקות מצאתי את השמלה שלבשתי. היא מאד החמיאה לגוף, והבנות שם התחשבו בתקופה ובעובדה שדחינו- הגעתי ל4 מדידות!

שידור בזום- אדורד. סגרנו איתו יום לפני החתונה אחרי לבטים בשל התקציב, וההחלטה לקחת אותו הייתה מדהימה! האורחים שהתחברו מרחוק, ביניהם בני דודים שלי שלא יכלו להגיע לארץ, הרגישו שהם ממש "בשורה הראשונה" של החופה והתרגשו איתנו ביחד. הציפו אותנו בתמונות שצילמו דרך הזום, וקיבלנו לא מעט מתנות מאד מפרגנות- נכון שהאירוע קטן, אבל קיבלנו מתנות גם מאנשים שלא היו ובפועל לא שילמנו עליהם כלל.

 

 

לסיכום- לא היה האירוע שציפיתי לו- חשבנו שנתחתן בחמישי בסוף הקיץ, ובסוף התחתנו בכלל בחתונת חורף במקום בלי מים כמו שחלמנו. אבל- קיבלנו את החתונה שהתאימה לנו. זכינו לכמויות של אהבה ותמיכה מהסביבה, והאינטימיות הייתה מדהימה.

שיר חופה- "אח מילת מפתח"- אריק איינשטיין

שיר שבירת כוס- "Don't stop me now"- Queen

שיר סלואו- "Wonderful tonight"-Eric Clapton

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
צילום: אור גליקמן | Or Glickman Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ענבל ינאי סטייליסטית אירועים - עיצוב אירועי קונספט+
ענבל ינאי סטייליסטית אירועים - עיצוב אירועי קונספט
60 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אור גליקמן | Or Glickman Photography+
אור גליקמן | Or Glickman Photography
109 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
איפור
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
רב לחתונה
שמלות כלה