הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חן ודין
החתונה של חן ודין
סתיו 2020
הפוסט של חן, חברת הקבוצה הסודית:

**פוסט קרדיטים- חתונה תוך שבוע 9.9** תאריך מקורי: 28.5, 300 אורחים דחייה ל2.10 הקדמה ל9.9, 100 אורחים קראתן פה המון פוסטים על הטלטלות שכלות עוברות בתקופה הזו. גם לי היו שבועות של חוסר ודאות, שרפתי זמן יקר על לשנות תאריכים/ ספקים/ חוזים, עד שלא נשאר לי זמן להנות מהתקופה הזו וזה היה סיוט מתמשך. ולכן, הדבר החשוב והראשון שאני אמליץ עליו- לקחת מפיק/ה!

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

נסעתי מרחובות ועד לחיפה למדידות, כי ננעלתי על השמלה הזו. לא מתחרטת לרגע, לא הייתי מתפשרת לעולם עם שמלת הכלה! לא הייתי מוכנה להחליף אותה כל החתונה

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

הפקת אירועים

מהרגע שדיברתי עם בן הדברים התחילו להסתדר כמו פאזל. את המקום מצאנו בפוקס שבוע לפני, בשעה 23:30 בלילה(!!) אחרי שמקום אחר שעמדנו לסגור איתו ביקש סכום מגוחך של פיקדון ושבר לנו את הלב. בן, מלך העולם הזההה, נסע איתנו מהמקום הראשון למקום השני בשעה לא הגיונית בלילה וסגר את הפינה הראשונה- גינה! למחרת כבר היה לנו ציוד, צלם וידאו, סטילס,דיג׳יי, הגברה, תאורה, וכמה אופציות לקייטרינג, רק לבחור. הוא היה זמין אלינו כל השבוע הזה, ממלא כל בקשה ומגשים כל חלום, השקיע בעיצוב בעצמו, של החופה ושל השולחנות, למרות התקציב המוגבל שהיה לנו, אחרי ערימות של כסף שנשארו אצל הגן אירועים וחלק מהספקים... גם בערב עצמו הכל תיקתק, ואף אחד מהמשפחה לא היה צריך לדאוג לכלום. פשוט להגיע ולהנות מהיום הקסום הזה. כל הספקים שהיו איתנו ביום הזה היו מדהימים והיינו סופר מרוצים מהם. לרובם הגענו דרך בן הקוסם אזזז... לקסמים של בן:

צילום סטילס

עבד *לבד* על 100 אורחים, תוך שבוע קיבלנו כמעט 800 תמונות מדהימות! לא יודעת איך הוא תפס רגעים מסויימים, והכל באווירה כזו טובה! סופר מרוצים!

צילום ועריכת וידאו

הגיע עם רחפן והאנרגיות הכי טובות בעולם! יצא סרטון הייליטס מדהים.

עיצוב שיער

סופר ממולצת פה, ולא סתם!

Dj לחתונה

סאן אטיאס המקסים! הגענו אליו דרך בן והוא עשה לנו מסיבה סופר שמחה. הקבלת פנים הייתה מושלמת!

קייטרינג ושירותי בר

שעשו לנו מלא שמח ברחבה. לקחנו את החבילה פרימיום שלהם והאלכוהול זרם עד סוף הערב. מחיר הוגן ותמורה מדהימה. סקסופוניסט- שרון גולדרט הכוכב הכי רציני של בן, לא יודעת מאיפה בא לו הרעיון הזה לשלב סקסופוניסט בקבלת פנים, אבל הוא שמע את הפלייליסט שבחרנו והחליט שזו חובה. בסופו של דבר הוא נשאר לנגן כל הערב, עם כל השירים במסיבה. קיבלנו מלאא מחמאות!

קייטרינג ושירותי בר

בחרנו ללכת על סגנון של פינגר פוד, היה מלללאא אוכל כל הזמן, מנות קטנות מפוצצות טעמים, קיבלנו המון המון מחמאות על האוכל!

רב לחתונה

אבי שיש- גם מאוד מאוד מומלץ פה. ליברלי, טבעת לבן זוג, בלי כיסוי כתפיים. ממליצים מאוד

והכי הכי חשוב- אל תתבאסו על חתונות קטנות! הרגשתי כל כך בבית באותו הערב, כל מי שהיה איתנו היה קרוב אלינו מאוד, זה יוצר את האווירה הכי טובה ונעימה, את החופה להכי מרגשת. בדיעבד- לא מתחרטת על כלום!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
מקום לאירוע
הפקת אירועים
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
עיצוב שיער
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
רב לחתונה