הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אביב ואוהד
החתונה של אביב ואוהד
קיץ 2019
הפוסט של אביב, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב- 23 ביולי, אחד הימים הלחים וחמים, ב״בית על הים״, בחרנו בקפידה אנשי מקצוע נהדרים שעזרו לנו בהפקת אירוע מושלם ואני יותר משמחה להמליץ עליהם כאן. אשמח להרחיב אם מישהי תרצה לשמוע פרטים נוספים.

מקום לאירוע
בית על הים
+

המקום המושלם. כמה סטייל, דיוק ומקצועיות. לא יכולנו לבחור במקום טוב יותר. הצוות בבית על הים יצר עבורנו חוויה מדהימה וסייע לכל אורך הדרך עם כל פרט ופרט. היינו שלמים כל כך עם הבחירה במקום כבר מהרגע הראשון. המיקום, הנוף, הניסיון, הצוות המדהים (בדגש על צור הבעלים ומנהלת האירוע שלנו מזלית ) - הם שהופכים את בית על הים למקום הכי מדויק שיש.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

יוסי עובד הרבה עם בית על הים- תותח , המקום לא מצריך הרבה, אך הנגיעות הקטנות של יוסי עם עציצי התבלין והפרחים הקטנים על החופה היו פשוט מושלמות .

קייטרינג ושירותי בר

שחר ואופיר ממזל טלה ליוו אותנו משלב הטעימות והיו רגישים ומלאי התחשבות בכל הנוגע לשינויים והתאמות שביצענו במנות. האוכל של מזל טלה פשוט משובח, לא פחות. ההגשה יוצאת דופן, המרכיבים טריים והמנות מיוחדות וטעימות. פשוט אין לי מילים לתאר כמה שחר מדהים , לא הפסקנו לקבל מחמאות עד היום על האוכל והשירות .

שמלות כלה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
+

חיפשתי שמלה נקייה אך מיוחדת, הגעתי להלנה ומצאתי את כל מה שחיפשתי בשמלה אחת, התלבטתי אם להחליף לשמלה שנייה כי לא הייתי בטוחה כמה נוחה היא תהיה לי , אבל לא מצאתי שמלה ששווה היה להחליף בשבילה.

קייטרינג ושירותי בר

מאור מדאקפייס היה איש הקשר שלנו לאורך תכנון החתונה. אני מודה ששיגענו אותו המון וזכינו ממנו להרבה הקשבה. שידרגנו את הבר עם עמדת קוקטיילים משובחת ואנחנו שמחים עם הבחירה מאוד! המחמאות שקיבלנו על השתייה והייחודיות של העמדת קוקטיילים לא הפסיקו להגיע, הברמנים היו מקצועיים והשירות היה נהדר .

צילום סטילס

אל אריאל הגענו בהמלצת חברים וכמה שההמלצה השתלמה. כבר מפגישה אחת הבנו כמה שאריאל מפוצץ בכישרון וכריזמה וכמובן שמיד סגרנו. התמונות מדברות בעד עצמן....

אטרקציות

אחת ההשקעות המשתלמות ביותר בחתונה, כל מה שאומרים עליה נכון - הייתה ממש כמו צלמת נוספת בחתונה, תפסה רגעים שהצלם לא תפס , פשוט מדהימה...

Dj לחתונה

אלוף האלופים, הכי קשוב שיש, קלט את הטעם שלנו והכי התאים את עצמו במהלך החתונה ,פשוט מקסים!

התארגנות וליל כלולות

המלון מדהים וערוך במיוחד לזוגות ביום חתונתם. הצוות קשוב, חייכני, מסביר פנים ומתחשב.

רב לחתונה

הרב אריאל - טוב אין מה להגיד. חופה הכי קצרה שיש, מצחיקה וקלילה. כולם אהבו אותו ממש..

לחתן

אחת הבחירות הכי קשות בחתונה, היינו בכל החניות המפורסמות במרכז ובאף אחד מהם לא הייתה חליפה המתאימה לחתן, החתן רזה מאוד ולכן היה מאוד קשה למצוא לו חליפה. ברגע שנכנסו לפיגל באשדוד מצאנו את החליפה המשולמת, אנשים מקצועיים בטירוף עם שירות מעולה , קצת יקר אבל שווה כל שקל לחתן עם מידות בעתיות.

איפור

תותחית, לא עושה איפור ניסיון, קצת חששתי אבל כבר מהפגישה הראשונה איתה התאהבתי, היא מקסימה , סובלנית והתוצאות פשוט יוצאות מן הכלל.

איפור

הוא מצחיק, מוכשר, האווירה הייתה נעימה והרגשתי בידיים טובות. ממליצה בחום.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

היו מעולים.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
אטרקציות
Dj לחתונה
התארגנות וליל כלולות
רב לחתונה
לחתן
איפור
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה