הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נעם גאנדלמן
החתונה של נעם גאנדלמן
סתיו 2019
הפוסט של נעם, חברת הקבוצה הסודית:

היי מהממות!! קצת (הרבה) המלצות על היום הכי מאושר שלנו! אז ככה התחתנו ב10.9.19 בבית על הים, אחרי 10 שנות זוגיות ו4 חודשי אירוסין (בול הזמן!) מילה על סטטיסטיקה וכמות מוזמנים - זה החלק שהכי נלחצתי ממנו לקראת החתונה והסטטיסטיקה הייתה מדויקת: 500 מוזמנים, 403 אישרו הגעה, בפועל הגיעו 360. טיפ חשוב - לכל אלה שמתחתנות ביפו, תסגרו הסד חניה עם האולם! סגרנו 3 שטאלים מחניון האצ״ל (בגלל כמות אורחים יחסית גדולה) והתגובות היו חיוביות מאוד!

מקום לאירוע
בית על הים
+

המקום המושלם ! הנוף , האוכל, האווירה והשירות מדהימים ללא יוצא מהכלל!

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

אביאל ברנט מALPHA אלוף שאין דברים כאלו! למען האמת בעלי לא נתן לי יותר מידי אופציות לבחירה, הוא הספק הראשון שסגרנו (כמה שעות אחרי סגירת האולם) ולשמחתנו הוא היה פנוי. סמכנו עליו בעיניים עצומות! העיף את הרחבה באוויר ומעל הכל הוא פשוט נסיך עולם!

עיצוב שיער
שני שוסטר | עיצוב שיער
+

המהממת! בתור פרינק קונטרול על השיער היה לי ברור שאני לוקחת את שני גם כליווי בשביל השקט הנפשי שלי. שני עשתה עבודה מהממת עלי ועל שתי המלוות שלי , עם האווירה הכי כיפית שיש! ענתה לכל הבקשות שלנו ושינויים של הרגע האחרון! לפני הריקודים שני החליפה לי תסרוקת לשיער אסוף ומושלם!

צילום סטילס

אין מוכשרים כאלה! גילוי נאות , נועם הוא הגיס של בעלי, אז בלי ספק זכינו שהוא יהיה הצלם שלנו. נועם והצוות שלו היו מושלמים לאורך כל היום, נתנו לנו להרגיש טבעי והייתה איתם אווירה מושלמת ! רואים כמה הם אוהבים את העבודה שלהם וחשוב להם שתצאו מרוצים! והתוצאה וואו!!!

איפור
אלי חורי
+

אל אלי הגעתי דרך חברה טובה שעשתה אצלו איפור לחתונה שלה, אחרי שיחת טלפון אחת היה לי ברור שאני סוגרת איתו מעבר לזה שהוא מוכשר בטירוף הוא פשוט הרים לי כל התקופה ובמיוחד באותו היום! אני לא מתאפרת ביום יום והייתה לי בקשה אחת מאלי וזה לא להסתיר את הנמשים (ועיניים של קים קרדאשיאן) והתוצאה הייתה מהממת! וכבונוס האיפור לא זז במהלך החתונה עם כל הלחות שיש ליד הים! אלי איפר גם את שתי המלוות שלי ואת אמא שלי וכולן יצאו מרוצות ומהממות!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

שירות מעולה ומחירים הוגנים!

קייטרינג ושירותי בר

DuckFace דאק פייס, בר הבית של בית על הים וגם של 223, הבלבוי והוטל דה-ויל אז הם כמובן עם ידע מטורף בקוקטיילים, הכינו לאורחים כל מה שביקשו! החלטנו בסופו של דבר לשדרג את האלכוהול לפרימיום

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

העיצוב הבסיסי של בית על הים עשה את העבודה ! לא הפסקנו לקבל מחמאות!ֿ הדבר היחידי שהוספנו זה סוקולנטים בעציצי בטון שהיו מונחים על השולחנות ושימשו גם כמתנות לאורחים ועיצוב חופה לא מורכב במיוחד שעשינו בעצמנו.

קייטרינג ושירותי בר

האוכל הוגש בסגנון sharing , מנות ראשונות על השולחן והגשה של מנות עיקריות. האוכל היה טעים ברמות, ברמה שאנחנו רק מחכים שמישהו יזמין אותנו לחתונה בבית על הים כדי להנות מכל הטוב הזה!

התארגנות וליל כלולות

מלון על הטיילת, קרוב לאולם (מרחק נסיעה של 10 דק), יחס מושלם, חדרים מרווחים והכי חשוב נוף לים וחדר מואר בטירוף! בקיצור תמורה הוגנת למחיר! המפגש שלנו היה על גג המלון עם נוף מהמם לים ולעיר.

צילום ועריכת וידאו

אין אנשים כאלה, נסיך אמיתי וכישרון מהלך! מומלץ בחום!!!

אטרקציות

המהממת! הוציאה את כל האורחים דוגמנים ותפסה רגעים ספונטנים ומהממים! שווה כל שקל!

שמלות כלה

המושלמת שלי! עוד לפני שקיבלתי את הטבעת היה לי ברור שאני רוצה שהיא תעצב לי את שמלת החלומות. שירלי המהממת היא מעצבת ובעלת המותג המושלם petit pois, לא עושה בדרך כלל שמלות כלה, פניתי אליה באינסטגרם ואחרי פגישה אחת בבוטיק המהמם ביפו השאר היסטוריה - שמלת החלומות שלי! לא יכלתי לחשוב על שמלה מדויקת מזו ליום הזה! בקיצור, לכו אחרי החלום שלכן!

# הזמנתי מגש סושי מframe, קישוטים ובלונים לחדר מamazon וasos ועוגיות ממותגרות מהממות המתוקים של עינב - einav patisserie # סוקולנטים - הזמנתי מהמשתלה של עופר בקדימה. # חליפה - LAVAN של שני צימרמן ולירן כוהנר (עם שינוי קל), קניתי במכירה הראשונה שלהן את החליפה כשהטופ היה בעצם חולצה עם שרוולים והחברה המוכשרת שלי הפכה אותה לטופ שהשתלב בצורה מושלמת והיה נוח לריקודים! # נעליים - נמשיך עם הגשמת החלומות.. בערך 5 דקות אחרי שקיבלתי את הטבעת הנעליים האלה כבר היו בדרך אלי. היה לי ברור שעל זה אני לא מוותרת -Sophia Webster . אחר כך החלפתי לstan smith של אדידס שהדבקתי עליו מדבקת mrs , הדבקתי פנינים בחלק האחורי והחלפתי לשרוכים מנצנצים וזה לגמרי עשה את העבודה. גם החתן קיבל נעלי אדידס עם מדבקת mr :) # לא הבאנו שום קישוטים לרחבה, עשינו סלואו קליל והיה מושלם! --- # חינה - בעלי מרוקאי שלם, ואחרי הרבה שנות זוגויות אולי גם אני קצת:) והיה לנו חשוב לעשות חינה בדרך שלנו. אחרי שהבנו שבגינה של ההורים זה לא מתאפשר, מצאנו את המקום המושלם הבית האורבני בפתח תקווה , הזמנו 120 מוזמנים. על העיצוב הייתה אחראית המשפחה של בעלי שעשתה עבודה מדהימה!!!! התלבושות כבר שנים רצות במשפחה אז ככה שלא היה לנו צורך בהפקת חינה במיוחד. קייטרינג - סגרנו את לארק - דוכנים ועמדות לאירועים , שי מקסים זרם איתנו על כל השינויים ונתן לנו את כל מה שביקשנו ויותר רק שנהיה רגועים, לקחנו את העמדת שווארמה, קבב בפיתה, סביח ופיש אנד ציפס ושולחן סלטים מפנק. האוכל היה מעולה !!! חוץ מזה הבאנו קוסקוס, וספינג׳ לקינוח! את השולחן מתוקים הזמנו מדימונה(יכולה לברר למי שתרצה). חליפה - Aimee private collection בקיצור - חוויה מטורפת הכניסה אותנו לאווירה חודש לפני החתונה עם האנשים הכי קרובים אלינו, שמחה מאוד שלא ויתרנו על זה. טיפ שהנחה אותי בסגירת הספקים לאירוע - תבחרו את מה שחשוב לכן ותשקיעו בו! והטיפ הכי חשוב שחוזר על עצמו כל הזמן - פשוט תהנו! תזרמו! עשיתן את הכי טוב שלכן עד יום האירוע וזה הזמן לשחרר, מה שקורה מעכשיו, מישהו שהוא לא אתן כבר ימצא לזה פיתרון (מדברת כלה עם פוטנציאל לבריידזילה שהייתה הכי רגועה בעולם ויש עדים:)!).

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
בית על הים+
בית על הים
825 ממליצים
מקום לאירוע
שני שוסטר | עיצוב שיער+
שני שוסטר | עיצוב שיער
146 ממליצים
עיצוב שיער
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
104 ממליצים
לחתן
אלי חורי+
אלי חורי
88 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
עיצוב שיער
צילום סטילס
איפור
לחתן
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קייטרינג ושירותי בר
התארגנות וליל כלולות
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
שמלות כלה