חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של לירון ונחשון 07.04.24
"בחרנו בלירון בגלל איכות התמונות והצילום המיוחד שלו שראינו מהאירועים הקודמים שעשה וכשקיבלנו את התוצרים היינו ממש מרוצים מהתאורה, האיכות ותפיסת הרגעים המשמעותיים. בנוסף היה לנו חשוב מאוד במהלך היום שתהיה אווירה טובה וקלילה ובפועל ממ..."
מספרים על לירן לוינוביץ
Zipi Yosef
החתונה של אלינור ונתנאל 14.04.24
"לירן היה אחד הצלמים ליווה אותנו כל היום ונתן הרגשה של ביטחון אפילו שאנחנו זוג שלא אוהב לצטלם גרם לכל החוויה להיות הכי טבעית והכי קלילה באמת ממליצה עליו הכי באהבה גדולה"
מספרים על HYPE | הייפ
Yulia Bodnya
החתונה של יוליה בודניה 17.05.24
"ליאם אלבזזזזז!!!! ואו ואוווו איזה דיג׳י! קודם כל היים כקבוצה מהממים, האווירה במשרדים, הדאגה, כולם שם אש! באנו לליאם אחרי שהבן זוג שלי היה בחתונה שהוא היה שם; ליאם מטורף! צעיר, מבין עניין, עשה אווירה מדהימה שאלו אותנו מלא על הדיג׳י..."
מספרים על אלי ראול | צלם | Eli Raul Photography
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של דנה זוהר 04.04.24
"אליייי המלך שלנו! קודם כל אנחנו עוד בנסיונות להתאושש מהחתונה 🤣🤣 אז אני מצטערת שההודעה מגיעה אלייך אחרי שבועיים אבל היה לנו מאוד חשוב להגיד לך קודם כל תודה! אין מקצועי כמוך, שם לב לכל פרט הכי קטן! אנחנו אף פעם לא מרגישים בנח מול..."
מספרים על פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של אלה ועומר 16.05.24
"דודו פריז ומשפחת פיינאל-דראם היקרים! לא הרבה פעמים בחיים מוצאים אנשים שהוויב/ אופי/ סטייל שלהם תואם 100/100 את שלך. מהרגע הראשון דודו החיים שלנו ידע את מה שרצה ליבנו. דודו הגשים לי חלום. דודו לקח את החלום ועשה ממנו עשרים רמות מעל..."
מספרים על ארט מיוזיק | Art Music
Yuval Pinhas
החתונה של יובל ואלדן 08.05.24
"ערן מהמם עשה כל מה שביקשנו ואפילו התאים עצמו לבקשות של האורחים בזמן האירוע"
מספרים על זיו אופק איפור שיער
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של עדי 10.05.24
"זיו אופק היקרה !! הבחירה הכי טובה ונכונה שעשיתי עבור עצמי בחתונה !! חיפשתי מישהי שעושה איפור עדין ומאוד פחדתי לצאת עשויה מידי כי אני בחורה שלא מתאפרת.. זיו הרגיעה אותי לאורך כל התהליך, הייתה זמינה וקשובה אליי, נתנה מקום לחששות שלי..."
מספרים על דור לובטון
Orin Naaman
החתונה של אורין ושלמה 10.04.24
"עוד כשחיפשנו צלם והתחלנו להסתכל על אלבומים של צלמים ראינו שהתמונות של דור הן רמה מעל, ואנחנו כל כך שמחים שהקשבנו לאינטואיציה והלכנו איתו. חד משמעית הספק הטוב ביותר שסגרנו לחתונה! כל התהליך לפני כן היה מאוד ברור ומסודר, ההתקשרות אי..."
מספרים על די ג׳יי נאור מרציאנו - DJ Naor M
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של בנימין והילה 08.03.24
"נאור היקר היה שותף לדרך בה בנינו ותכננו את החתונה שלנו. היה קשוב לכל פרט קטן וכל דיוק שרצינו לעשות וכל זאת בסבלנות בנעימות ובמקצועיות. נאור רואה חתונה כמסע שלם בו לכל רגע יש משמעות וכך הוא בונה את קבלת הפנים ואת הריקודים בהתאם בצ..."
מספרים על רעות אריאלי
Sagi Cohen
החתונה של שגיא ועדי 16.05.24
"קודם כל הכי חשוב לדעת שרעות היא ראש שקט ומניה בטוחה לכסף שלכם. רעות ליוותה אותנו במשך שנה. כשפנינו אליה כבר ידענו על חלק מהספקים שאנחנו רוצים והתלבטנו אם אנחנו צריכים את השירות שלה. היום אנחנו יודעים להגיד שהוא היה קריטי לחוויה המ..."